FB-ryhmän pyynnöt!

Status
Not open for further replies.
Kokeilin laittaa kutsun uudelleen, mutta fb ilmoitti, että kutsu on jo laitettu. Gmailissa on joku sosiaaliset verkostot -juttu, johon fb:n kutsut tulevat, olisiko luukussa joku samantapainen? Olethan tarkistanut myös roskapostin?
 
Mäkin voisin liittyä vaikka toi sähköpostiosoitteen ilmoittaminen vähän huvittaakin :grin
 
Muokattu viimeksi:
Mit iih, kutsu laitettu :)

Santtu88, laita s-postiosoitteesi mulle yksärinä, niin lähetän sulle kutsun ryhmään.
 
firstBaby ja Mariianen, laitoin kutsut uudelleen, mutta fb ilmoitti, että teidät on jo kutsuttu ryhmään. Olettehan tarkistaneet sähköpostista myös roskapostikansion?
 
Moi! Yritin liittyä lähettämäsi linkin kautta ryhmään, mutta tuli teksti: Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.

Voiko kutsun lähettää uusiksi vai johtuukohan virhetila Facebookista?
 
TanjaLaa, koitin laittaa kutsun uudelleen, mutta fb ei suostunut lähettämään sitä enää antamaasi s-postiin. Kokeilitko linkkiä uudelleen, jos se toimisi toisen kerran kokeiltuna?
 
Mulla sama teksti ja päivän mittaan oon useamman kerran yrittänyt linkin kautta mennä, mutta aina heittää saman tekstin :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Moikka!

Harmi, ettei toimi vieläkään. Laitoin jo FB-ylläpidollekin viestiä, että mikä vikana, mutta ei sieltä ole vastattu. :/
 
Mullekin vois laittaa kutsua :) muokkasin osotteen pois :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top