Fb ryhmä helmi vauvoille? :)

Status
Not open for further replies.
Moikka, täällä plussattu ekan kerran toissapäivänä, tänään myös vahvempi plussa tuli tikkuun. :Heartred Mulla on kaks pientä tyttöä ja nyt siis kolmas raskaus. Olisin halukas liittymään fb:n ryhmään jos kerta sitä ei kukaan muu nää kun jäsenet, mutta tämä on eka kerta ku täällä kirjottelen joten en osaa sulle Janeh laittaa yksityisviestiä. :P
 
Me taidettiinkin Janeh olla samassa ryhmässä viime kesäkuisten kanssa :) En kyllä tähän fb-ryhmään liity, ennen kuin raskaus on pidemmällä, mutta katsotaan vähän myöhemmin.. :)
 
Minäkin voisin olla mukana fb:ssä mutta ehkä odottelen vielä hetkisen että tämä varmasti pysyy kyydissä. :)

Ja sama toive kun tuolla onkin jo esitetty aiemmin, eli jos joku sattuu tunnistamaan niin toiveemme on ettei tämä paljastu kenellekään ennen kun me itse sen paljastamme. :)
 
Maiju pistin sulle viestiä! :)

Aventurine saattaappi olla että oltiinkin! :) Liityt kun koet oikean ajan olevan käsillä :)!

Kaikki ryhmään nyt haluavat laittakaa täällä vaan sitä viestiä niin lisäilen sitä mukaa mukaan! :) (ja siis tästä viestistä vaikka klikkaatte mun nimimerkkiä ja siihen avautuu sellanen esittely palkki, jossain kohtaa lukee aloita yksityiskeskustelu niin sitä painamalla pystyy viestiä jättämään! :))
 
Muakin kiinnostais fb-ryhmä :) !


Efia 2/2008 ❤️
Casper 4/2010 ❤️
Mindy 11/2012 R.i.p ❤️
Melinda 10/2013 ❤️
Salamatkustaja 2/2015 ❤️
 
Mä laitoin sulle nyt testiviestin Janeh, tuliko se yksityisesti? Oon kännyllä täällä niin en oikein oo varma miten tää toimii:)
 
Tahdon kans mukaan fb ryhmään. Sain tänään tietää että kolmonen on tulollaan ja helmikuussa. En oikein koskaan käytä näitä vau foorumeita jne vaan jos etsin juuri näitä fb ryhmiä. Eli en myöskään osaa laittaa yv missään täällä :D Eli voitko Janeh lisätä mut kaveriks fb:s ?
 
Muokattu viimeksi:
Mullakin taitaa harventua tänne kirjoittelu nyt kun oon facebook-ryhmässä. Me muut odotellaan teitä siellä! Tervetuloa! :)
 
Onko siellä fb:ssä jo kovasti elämää? Jokohan sitä itsekin uskaltaisi mukaan...? 5+0 tänään jee!
 
Samaa ohdin mimmonen kuhina fbssä on? Saatan itse tosin odotella varhaisultraan ennen liittymistä...
 
Onhan meillä jo ihan kivasti väkeä mukana siellä :) ihan omaan aikaan liittyä vaan :)!
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top