Fb ryhmä helmi vauvoille? :)

Status
Not open for further replies.

Janeh

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olisko ideaa järkätä facebook ryhmää helmi masuille/ vauvoille? Itse ainakin enemmän tulee siellä käytyä :)
 
Mä oisin kanssa enemmän sen kannalla, mutta ehkä vasta sitten kun on ultrassa käyty niin tietää että tosiaan se vauva on tulossa ja kaikki ok :)
 
Ihan hyvä idea on, mutta tosiaan ensin ois ihan kiva käydä nt-ultrassa ja päästä "riskiviikkojen" ylitse. :)
 
En mä sitä nyt heti olis rynnännytkäön tekemään :wink tarkisteluu vaan herättääkö innostusta :)! Toki joku muukin sen saa tehdä tää on tällänen perinne :D
 
Mäkin mukana sit ultran jälkeen!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mä ainakin olisin voinu jo liittyä, kirjottelen myös tuolla tammikuisten ryhmässä.
 
Minä mukana myös riskiviikkojen jälkeen! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäpä teen tuon ryhmän valmiiks ja jokainen joka kokee olevansa valmis liittymään voi tehdä sen nyt tai sitten silloin rv 12 :) Onpahan sit valmiina :wink Mulle voi tosiaan täällä laittaa ihan yksityis viestiä niin lisäilen sit sitä mukaan ryhmään ihmisiä :) (viestiin oma nimi sekä kuvaus profiili kuvasta!)
 
Mäkin ehdottomasti mukana myöhemmin!:) onhan ryhmä sellanen ettei se näy mitenkään muille?
 
Mä kans olisin innoissani tulossa helmivauvaryhmään jos fb:n tehdään. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ryhmä on nyt luotu ja jokainen liittyköön joukkoon kun kokee oman aikansa tulleen :) On täysin salainen eikä näy kun ainoastaan ryhmään lisäämilleni henkilöille, siksi joudunkin jokaisen lisäämään kaverikseni siellä, laittamaan ryhmään ja poistamaan kavereistani :) Joten viestiä täällä vaan arvon naiset heti kun uskallaudutte mukaan! :)
 
Mulla iso pieni pyyntö. Jos fb-ryhmässä tulee tuttuja vastaan (tai siis tuntee minut) niin haluan pitää raskauden salassa vielä muilta. Emme ole kertoneet tästä vielä kenellekään. Joten kaikki vaan shhh! :)
 
Mukana kunhan vain ryhmä salainen kaikilta muilta paitsi ryhmäläisiltä.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Ryhmä on salainen ja siks monen mutkan kautta lisäilen ihmisiä mukaan :)
 
Voihan sen ryhmän nyttenkin tehä. Halukkaat voi sinne tulla jo nyt ja osa sitä mukaa liittyy ku haluu.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top