Fb ryhmä helmi vauvoille? :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janeh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.

Janeh

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olisko ideaa järkätä facebook ryhmää helmi masuille/ vauvoille? Itse ainakin enemmän tulee siellä käytyä :)

Mä oisin kanssa enemmän sen kannalla, mutta ehkä vasta sitten kun on ultrassa käyty niin tietää että tosiaan se vauva on tulossa ja kaikki ok :)

Ihan hyvä idea on, mutta tosiaan ensin ois ihan kiva käydä nt-ultrassa ja päästä "riskiviikkojen" ylitse. :)

En mä sitä nyt heti olis rynnännytkäön tekemään ;) tarkisteluu vaan herättääkö innostusta :)! Toki joku muukin sen saa tehdä tää on tällänen perinne :D

Mä ainakin olisin voinu jo liittyä, kirjottelen myös tuolla tammikuisten ryhmässä.

Mäpä teen tuon ryhmän valmiiks ja jokainen joka kokee olevansa valmis liittymään voi tehdä sen nyt tai sitten silloin rv 12 :) Onpahan sit valmiina ;) Mulle voi tosiaan täällä laittaa ihan yksityis viestiä niin lisäilen sit sitä mukaan ryhmään ihmisiä :) (viestiin oma nimi sekä kuvaus profiili kuvasta!)

Mäkin ehdottomasti mukana myöhemmin!:) onhan ryhmä sellanen ettei se näy mitenkään muille?

Mä kans olisin innoissani tulossa helmivauvaryhmään jos fb:n tehdään. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ryhmä on nyt luotu ja jokainen liittyköön joukkoon kun kokee oman aikansa tulleen :) On täysin salainen eikä näy kun ainoastaan ryhmään lisäämilleni henkilöille, siksi joudunkin jokaisen lisäämään kaverikseni siellä, laittamaan ryhmään ja poistamaan kavereistani :) Joten viestiä täällä vaan arvon naiset heti kun uskallaudutte mukaan! :)

Mulla iso pieni pyyntö. Jos fb-ryhmässä tulee tuttuja vastaan (tai siis tuntee minut) niin haluan pitää raskauden salassa vielä muilta. Emme ole kertoneet tästä vielä kenellekään. Joten kaikki vaan shhh! :)

Mukana kunhan vain ryhmä salainen kaikilta muilta paitsi ryhmäläisiltä.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Voihan sen ryhmän nyttenkin tehä. Halukkaat voi sinne tulla jo nyt ja osa sitä mukaa liittyy ku haluu.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Status
Not open for further replies.
Takaisin