Facebook

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja piukeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Mää oon täällä laittanutkin viestiä hänelle mutta ei mitään kuulu. Noh, eipä tässä mikään hoppu oo!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mä laittelin kanssa mut mitään ei oo kuulunu.. Onko ryhmä pystyssä vielä vai? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo pahoittelen, en ollut hetkeen aikaan täällä vau:n puolella käynyt. Mutta nyt oon kaikki halukkaan lisännyt :)
Hyväksyn vain ne kaveripyynnöt jotka laittaa myös viestiä miksi pyytävät kaveriksi, eli tään ryhmän takia. Ja sitten kun oon lisännyt niin oon poistanut kavereista. :) Saa sitten myöhemmin lisätä kun tullaan paremmin tutuiksi.

kyllä ne pitis puhelimeeen tulla heti:oops:
laitatko uudestaaan kaveripyynnön ja viestin niin saan sinutkin lisättyä mukaan :)

ÄH. Mä en edes osaa laittaa yksityisviestiä tällä foorumilla. Miten helkkarissa se onnistuu? :D Mä haluan siihen ryhmään heti! Yhyy. :(

Tuolla ylhäällä lukee sinun nimimerkin vieressä "postilaatikko".. Kokeiles sieltä :)
Tai klikkaat sen käyttäjän nimimerkkiä noista profiilikuvista vasemmalla, sieltä vaihtoehto: aloita keskustelu

Moikka. Mäkin mattimyöhäsenä haluisin liittyy siihen fb.ryhmään. Laitoin sulle Jenni-Julia viestiä toivottavasti lisäys onnistuu :)

Laita mulle viestiä täällä niin kerron :)

AnninaH en saa laitettua sulle viestiä täällä !! Laita nimesi mulle viestinä ja kerro millainen oletus kuva sinulla on niin saadaan sinutki ryhmään :)

Hei! Yritin jo tuos kattella fb.stä ryhmää lokakuisille vauvelille mut ajattelin et kaikki on varmaan salattuja ryhmiä niin en löydä ja löysin nyt tätä kautta (: olin tuos marraskuun ryhmässä mutta siellä oli tiukat säännöt siitä että siellä pitää jutella tai muuten potkitaan pellolle... kun monia niin ärsytti se että siellä on väkeä jotka ei sano mitään. mutki nakattiin pellolle vaikka olin sinne kirjoitellu mitä kiireestäni kerkesin :( kaipaasin kovasti vertaistuki ryhmää kun on ensimmäinen lapsi tulossa (:

Status
Not open for further replies.
Takaisin