Tsonkku Mä en jostain syystä saa sule laitettua täälä yv:tä, yritin vastailla !
Lisää mut ensin kaveriksi, mut löytää kun kirjottaa Jenni Julia niin sitten kun tulee sama kuva vastaan kun mulla täälä niin minä se olen :) en viiti sukunimeä tänne yleisesti kirjotella. :)
Täälläkin olisi yksi uusi lokamamma innokkaana tulossa faceryhmään:) sen käyttö on huomattavasti mielekkäämpää kuin foorumin.pistän siis kaveripyyntöä tulemaan:)
Minä kans mielummin täällä kirjoittelen, kuin facessa. Jotenkin turvallisempaa huudella nimimerkin takaa :)
Että on meitä varmaan täällä foorumillakin vielä muutamia.
Samoin, ehdottomasti haluan liittyä FB ryhmään koska itse arvostan aina sitä kun omilla nimillä ja naamoilla keskustellaan (ja se karsii aika paljon näiden foorumeiden negatiivista sisältöä) - mutta odottelen ehkä tuonne 12 viikolle ennen kuin liityn, kun sitten varmaan julkistetaan uutinen muutenkin sosiaalisessa mediassa :)
Minäkin voisin tuonne facebook ryhmään liittyä ja kyselen samaa kuin edellinen viestittelijä, että mites se siis menikään? x) Itsellähän vielä vähän epävarma tilanne, vaikka toisaalta syke kyllä näkyi.
Oliko se ryhmä sellanen, ettei näy muille? Itse en haluaisi tietoa vielä julkistaa.......:)