Facebook

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lilia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lilia

Jostain jotain jo tietävä
pitäskö luoda meille oma fb-ryhmä niin asioista voisi jutella avoimemmin? Nythän nämä meidän kirjoitukset näkee kukatahansa..

Mukana myös, oletjo Lilia itse tekemässä aloitteen vai joku muu? Voisit pyytää että yksityisviestillä joku laittaa oman nimensä sulle, ensimmäisen kaverin pitää lisätä ryhmään jo heti. Ja salainen ryhmä varmaan? Tänne sitten vaan linkki :)

Voin tehdä ryhmän huomenna jos ei kukaan muu tänään jo ehdi? En pääse koneen ääreen ennen huomista..

Mie voin tänää vaikka tehdä, jos joku laittaa mulle yv:llä oman nimen, jos se perustamisvaiheessa tarvitaan. Ideoita ryhmän nimeksi? Pystykö muuttaa jälkikäteen?

Millainen fb-ryhmän nimi pitäisi olla? Pitääkö siinä ilmetä tuo elokuu 2014? Sana "vau" viittaa tänne foorumille, mutta tietenkin on myös suomalaisittain " wau " :) Kävisikö nimeksi " vau mammat 8/2014 " ? Toki nimi ryhmän nimi voi olla jotain täysin muutakin tai tuota voi lähteä kehittelemään. Tuo juolahti mieleeni nyt äkkiseltään. :)

rrunner133 saitko jo jonkun nimen yksityisviestillä? Minä voin laittaa, jos kukaan ei laittanut vielä.

Kesävauvat 08/14 tai Elovauvat 14 tai Elokuun aurinkoiset.... En tiedä en tiedä :)

Pieni toive, ettette heti haluaisi ryhmää sulkea uusilta jäseniltä. Itse kun mieluusti odottelisin vähän pidemmälle raskautta(vaikka siihen nt-ultraan), ennenkuin "uppoaisin mammaryhmään". Vielä kun pelottaa kovin tämä raskauden todellisuus konflikteineen näin alkuviikoilla. Isku epäonnesta kun voi sitten olla kova isku itselle.

Enkä todella halua luoda negatiivisuutta kehenkään, älkää ottako tätä sellaisena kommenttina :) Todella tahdon uskoa parasta ja liittyä joukkoon, kun ollaan varmemmilla vesillä.

Klikkaat tossa mun nimimerkistä ja aloita keskustelu :) Pienitoive ei tietenkään, tai ainakaan mun mielestä. Ymmärrän varsin hyvin, itse liityin ekan lapsen osalta muistaakseni nt-rakenneultran välimaastossa..

Takaisin