Facebook

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lilia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voisko sen laittaa vaik pariks päiväks silleee et voi ite pyytää ja joku hyväksyy ja sit linkki tänne?

Nanasusa, ei näy viestit muille. Ei ainakaa mulla näkynyt vaik loin ryhmän..
Mä en henk. koht. haluaisi, joku innokas sen kumminki bongaa ja vielä en muille halua kertoo. Vai mitä muut on mieltä? Mut lethalpoison, laita sun nimi mulle yv ni lisään kaveriksi ja sit ryhmään, sen jälkeen poistan kavereista, ok?

Laitan sulle mun s-postiosoitteen. En minäkään halua että joku yli innokas bongaa sen koska ei olla kertomassa fb:n kautta raskaudesta kenellekään ja kuitenkin raskaus niin alussa vielä.

Mä täällä kans vähän epäröin, "uskaltaisko" vielä liittyä fb-ryhmään. Toisaalta, jos en nyt liity, niin olenko sitten ihan pihalla muiden kuulumisista. Odotan huomisia verikoetuloksia (hcg) ja päätän sen jälkeen, tulenko mukaan.

Mä en oikein tuosta facebook-ryhmästä innostu, kun haluan kirjoitella täällä anonyyminä :) Toivottavasti kirjoittelu ei sitten täällä kauheesti hyydy, muuten mulla ei ole mitään sitä vastaan jos te haluatte sellaisen perustaa:)

Jos pieni pysyy matkassa, niin kyllä minä ainakin täällä höpöttelen :) Tää anonyymiys on kuitenkin näiden juttujen puimisessa aika kiva juttu. Voi vähän aremmistakin jutuista kysellä ja kertoa.

Pohdin tuota ryhmää sitten joskus.

Kyllä varmasti täälläkin keskustelu jatkuu :) Itse pidin juuri siitä ekassa raskaudessa fb-ryhmässämme että sieltä sai aina pikaisen vastauksen melkein asiaan kuin asiaan mikä mieltä askarrutti :) ja kyllä meillä siinä ryhmässä on keskusteltu hyvinkin aroista asioista, iloista ja suruista kaikesta mitä vaan voi keksiä :D
Mutta liitytte myöhemmin sitten jos haluatte, ei siihen mikään kiire ole!

rrunner133 pystytkö pyytään minuu kaveriksi? Sinun profiilisi on jotenkin rajattu, et en pysty sinuuu pyytään :D

Minä ainakin oon kiinnostunut fb-ryhmästä, mutten ihan vielä. Haluan odotella ensi viikkoon, ja tehdä digitestin sun muut. Älkää ihan heti sulkeko sitä sitten siis! :)

Juu, ei tota ryhmää olla samantien sulkemassa..omasta mielestä kaikki ketkä haluaa ovat tervetulleita sitten kun ovat valmiita liittymään :) viestiä (spostiosoite) vaan sit mulle täälle ni lisäilen :)

Mä voisin olla myös mukana! Mutta jos sopii niin tulen vasta hiukan myöhemmin. Jotenkin tämä anonyymi kirjoittelu on paljon helpompaa kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä vielä, ettei oma pääkään oikein tahdo pysyä vauhdissa.

-Muru- ja Lollo ovat ylläpitäjiä, joten he voivat lisätä ryhmään. Laittakaa jatkossa spostiosoitteenne heille.

Muokattu viimeksi:
Yritin laittaa viestiä koskien tuota Facebook juttua mutta en onnistunut :D Eli kenelle siis laitan ja miten?:)

Takaisin