Facebook

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lilia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tääl kans ilmoittauis yks uus halukas liittymään ryhmään,jos vaan uusia otetaan:) toista odotetaan ja La 13.8.

nea93, kutsu lähetetty

enzeli, voit laittaa tähän ketjuun tai minulle yksityisviestinä sähköpostiosoitteesi niin laitamme kutsu tulemaan jonka kautta pääsee liittymään :)

Kiitos, mutta mitähän mä sähelsin, koska kun yritin Facebookista hyväksyä sitä liittymiskutsua, niin päädyin lopulta tekstiin: "Unavailable because you are no longer member"...Sorry, en tiedä mitä painelin (tätä se on kun töissä hengaa Facebookissa puolikeskittyneenä) eli pitääköhän sun kutsua mut uudelleen. S-posti siis m.makipaa@suomi24.fi

Papuliini, laitoin yksityisviestin.

Muillekin, jos ongelmia, laittakaan vaan suoraan minulle viesti. Profiilin takaa "Aloita keskustelu" niin saadaan asiat kuntoon :)

Ja koska olen hätähousu alias mullehetikaikkinyt, laitoin saman pyynnön päästä ryhmään myös Murulle. :D

pahoittelen jos jouduitte viikonlopun yli odottamaan, linkit lähtee aamulla kun pääsen tietokoneelle... Viikonlopun olin kännykän varassa josta en saa kutsuja lähetetty...

Takaisin