Facebook-ryhmä?

Mukava että sinnekkin mukaan on näin paljon halukkaita :) Saadaan sinnekkin enemmän liikettä emoticonYv:tä vaan tulemaan ja menemään niin saadaan porukkaa lisää kasaan! 

 
Nostetaampas tätäkin ylöspäin... Ohjeet siis löytyy aikaisemmista viesteistä kuinka pääsee ryhmään.
 
Hei!

Liittyisin myös mielellään Facebook-ryhmään, mutta en saa täällä yv:tä laitettua... Pitäisikö mun muuttaa jotain asetuksia, että se onnistuu?
 
tiiti77: Mä laitan sulle yv:nä mun nimen ja laita sitten sinä facebookissa mulle kaveripyyntö, ni lisäilen sinut sitten sinne ryhmään kun olen ensin hyväksynyt sinut kaverilistalle.
 
Mä voisin kanssa liittyä sinne FB-ryhmään, siellä kun tulee joka päivä pörrättyä. Jos saisin sitten vähän aktivoiduttua täällä Vau:ssakinemoticon .
Laitoin Tappura Sulle yv:tä.
 
Nuu: Mä laitoin sullekkin yv:tä takaisin kun en löytänyt sua tuolta FB:stä, eli pistäs sä mulle kaveripyyntöä ni saadaan sutkin sinne ryhmään :) Oikee nimi siis löytyy viestistä.
 
Tulkaaha kaikki heinäkuun odottajat sinne facebookin ryhmään. se tosiaan on iha salainen ettei sitä ees löydä mistään ilman että joku ryhmän jäsenistä sinut sinne liittää :)
Yv:nä voi laittaa mulle tai tappuralle viestiä niin pyydetään Teidät kaveriksi naamakirjassa ja liitetään ryhmään. meitä on jo siellä 28 ja kiva olisi saada lisää :)

Ja muistakaa kattoa asetuksistanne sitten että Teidät voi kuka vaan etsiä nimen perusteella naamakirjasta että saadaan lisättyä Teidät :)
 

Ja sen verran lisään että jos teillä sattuu olemaan kaimoja fb:ssä niin laittakaan yv:hen jotain tietoa teidän profiilikuvasta tai muuta mistä teidät erottaa saman nimisistä.

Tarvittaessa laitan takaisin yv:tä jos en löydä profiilianne jostain syystä. :) Tervetuloa kaikki mukaan!

 
minut voisi joku näppärä laittaa FB.hen kaveriviesti pyyntönä. eli Nina Rainti nimellä löytyy. olen kuvassa Anna muutin(koira) kanssa. kiitos.
 
Laitoin sulle Nimbula kaveripyynnön fb:ssä ja lisäilen hyväksymisen jälkeen sut sinne ryhmään jos ei Jepa88 ole jo kerennytkin :)
 

situli: Laitoin sullekkin tulemaan kaveripyynnön ja sen kun oot hyväksyny niin lisään sut ryhmään.

Tosiaan ryhmään ei voi lisätä kuin omalla kaverilistalla olijoita niin pitää näinkin monen mutkan kautta mennä :)

 
Nostetaampas tätä taas... Vieläkö löytyy halukkaita fb:n heinäkuisten ryhmään?
 
Takaisin
Top