Facebook-ryhmä?

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuu 2012' aloitti JePa88, 18 tammi 2012.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Mukava että sinnekkin mukaan on näin paljon halukkaita :) Saadaan sinnekkin enemmän liikettä emoticonYv:tä vaan tulemaan ja menemään niin saadaan porukkaa lisää kasaan! 

2. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Nostetaampas tätäkin ylöspäin... Ohjeet siis löytyy aikaisemmista viesteistä kuinka pääsee ryhmään.
  3. tiiti77 Vasta-alkaja

Hei!

Liittyisin myös mielellään Facebook-ryhmään, mutta en saa täällä yv:tä laitettua... Pitäisikö mun muuttaa jotain asetuksia, että se onnistuu?
  4. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

tiiti77: Mä laitan sulle yv:nä mun nimen ja laita sitten sinä facebookissa mulle kaveripyyntö, ni lisäilen sinut sitten sinne ryhmään kun olen ensin hyväksynyt sinut kaverilistalle.
  5. Nuu Silmät suurina ihmettelijä

Mä voisin kanssa liittyä sinne FB-ryhmään, siellä kun tulee joka päivä pörrättyä. Jos saisin sitten vähän aktivoiduttua täällä Vau:ssakinemoticon .
    Laitoin Tappura Sulle yv:tä.
  6. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Nuu: Mä laitoin sullekkin yv:tä takaisin kun en löytänyt sua tuolta FB:stä, eli pistäs sä mulle kaveripyyntöä ni saadaan sutkin sinne ryhmään :) Oikee nimi siis löytyy viestistä.
  7. Eevi Oman äänensä löytänyt

Tappura: laitoin sulle viestiä FB-ryhmään liittymisestä!
  8. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Tervetuloa ryhmään Eevi
  9. JePa88 Jostain jotain jo tietävä

Tulkaaha kaikki heinäkuun odottajat sinne facebookin ryhmään. se tosiaan on iha salainen ettei sitä ees löydä mistään ilman että joku ryhmän jäsenistä sinut sinne liittää :)
    Yv:nä voi laittaa mulle tai tappuralle viestiä niin pyydetään Teidät kaveriksi naamakirjassa ja liitetään ryhmään. meitä on jo siellä 28 ja kiva olisi saada lisää :)

Ja muistakaa kattoa asetuksistanne sitten että Teidät voi kuka vaan etsiä nimen perusteella naamakirjasta että saadaan lisättyä Teidät :)
  10. situli Jostain jotain jo tietävä

viestiä laitettu
  11. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Ja sen verran lisään että jos teillä sattuu olemaan kaimoja fb:ssä niin laittakaan yv:hen jotain tietoa teidän profiilikuvasta tai muuta mistä teidät erottaa saman nimisistä.

Tarvittaessa laitan takaisin yv:tä jos en löydä profiilianne jostain syystä. :) Tervetuloa kaikki mukaan!

12. Putte Oman äänensä löytänyt

viestiä laitettu
  13. kajijuan Satasella mukana keskusteluissa

minut voisi joku näppärä laittaa FB.hen kaveriviesti pyyntönä. eli Nina Rainti nimellä löytyy. olen kuvassa Anna muutin(koira) kanssa. kiitos.
  14. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Laitoin sulle Nimbula kaveripyynnön fb:ssä ja lisäilen hyväksymisen jälkeen sut sinne ryhmään jos ei Jepa88 ole jo kerennytkin :)
  15. situli Jostain jotain jo tietävä

Tappurallekin on viestiä...
  16. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

situli: Laitoin sullekkin tulemaan kaveripyynnön ja sen kun oot hyväksyny niin lisään sut ryhmään.

Tosiaan ryhmään ei voi lisätä kuin omalla kaverilistalla olijoita niin pitää näinkin monen mutkan kautta mennä :)

17. Mymmeli84 Jostain jotain jo tietävä

Laitoin eilen JePa88:lle yv:nä nimeni, josko pääsis mukaan facebook-juttuihin :)
  18. LauraKoo Jostain jotain jo tietävä

Mä laitoin kans JePa88 yv:tä. 
  19. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Nostetaampas tätä taas... Vieläkö löytyy halukkaita fb:n heinäkuisten ryhmään?
  20. Tappura Hyväntuulinen höpöttäjä

Huhuilee jälleen halukkaita fb-ryhmään liittyjöitä?!