Heippa taas! On ollut niin hirveä kiire, etten ole ehtinyt edes foorumille.. Justiin hain 29 muuttolaatikkoa, nyt sitten pitäis sulloa elämä niihin. Löysin kuitenkin onneksi niin nerokkaan vuokrauspalvelun, että laatikot voi palauttaa Seinäjoelle, eikä tarvi niitä enää rehata takas tänne :) Eilen muuten illalla kun olin nukkumaan menossa tunsin ekaa kertaa vauvan potkut!! Potkaisi kerran niinkin pontevasti, että tunsin ihan kädelläkin sen :) Se oli niin hassua, että vaan kikattelin sille, ja siitä tyyppi taisi innostua vielä enemmän liikkumaan :) Oli kyllä aika hienoa <3 Vieläkin on välistä vaikea tajuta, että siellä se pieni ihan oikeasti on [:)]
Undulaatti: Wau, sittenhän me ollaan naapureita!! Loistavaa! Siinä Kivilaaksonkadulla on meidän kämppä. Mennään ihmeessä kahville ja sinne vesijumppaan, ja lenkillä käyn pakon edessä päivittäin sen 3x joten lenkkiseurakin on tervetullutta :) Ja saa meille tulla koiriakin halimaan, jos koirakuumetta pukkaa. Mä olen vähän ollut kahden vaiheilla kissan ottamisen kanssa, mutta sen on nyt kaikki niin tyrmänneet, että taidan odottaa, että vauva on syntynyt. Oltais saatu ystäviltä 2 maatiaiskissanpentua, mutta valitettavasti koko pentue kuoli jostain syystä muutaman päivän ikäisenä :( Pentua en tosiaan minäkään suosittele, aikuisesta voi saada tosi hyvän kaverin, mutta aina niitten kanssa on se, ettei koskaan varmuudella tiedä, mitä ne on kokeneet ja sitten saattaa tulla joitain yllätyksiä. Mulle tuo russelli tuli 5kk vanhana Saksasta, ja oli tallissa elänyt vaan hevosten kanssa, eikä sitten koskaan ole oikein sosiaalistunut vieraisiin eikä lapsiin varsinkaan.. Samoin edelleen pelkää kodinkoneita ym. ja on paukkuarka, vaikka jo 5v onkin. Kuitenkin aikuisesta voi saada tosi hyvän koiran, varmaan suuremmalla todennäköisyydellä, jos ottaa sen jostain perheestä, jossa siihen on kuitenkin panostettu peruskoulutuksen verran ja tarjottu muutenkin tasapainoinen kasvuympäristö. Ihaniahan nuo on, mulla on koiria ollut kohta jo 15v ja ilman en enää osais ollakaan :) Hieman jännittää tuon russellin suhtautuminen vauvaan, mutta pitää aloittaa siedätys jo nyt pikkuhiljaa ja toivoa parasta. Millaista koiraa ootte miettineet?