Etelä-Pohjanmaalta...?!

voi elämä.. kirjotin vaikka miten pitkästi äske ja sit tää kone taas sekos ni kait se mu teksti hävis jonneki toiselle planeetalle!!![:@] 

Mulla on kans baarissa käynnit jääny totaalisesti vaik enne tuliki hypättyä! Hyvä ku jaksaa töissä käyä ja sit hoitaa koiran ja viel kotityöt. Ja ukkohan on tosiaa reissuhommis; lähtee sunnuntaina ja tulee perjantaina, oisko teil samantyyppistä kokemusta vai onko ukot kotosalla? Ja rivitalossa ku asutaan nii tota meiä hyperaktiivista irlanninsetteriä on pakko käyttää vähintää kahesti päiväs lenkil ja mieluusti kuskata sitä niin et pääsee vapaasti mettään juoksee. Et mä voin kyl hyvällä omalla tunnolla sanoo harrastavani liikuntaa. Enne kävin aerobicis mut eikös meiä nyt pitäs välttää just tota hyppimist tms.? vois alottaa jotain rauhallisempaa. Katotaa vaan ni se mu ekaks kirjotettu, hyvin samantapanen viesti alkaa kummittelee nyt täs jossai... [:D] ei voi mittää! Nii joo ja se piti vielä sannoo et viimeks ku neuvolas kävin ni paino oli pudonnu kilon verran, onko teil kokemusta samasta? kait kuitenki ihan normaalia.

Mä kans kävin ennen tosi paljon, mutta nyt on jäänyt ihan kokonaan! Vaikka olen vielä sellainen ihminen ettei mulle tärkeintä siellä baaris ole se juominen, vaan ihmisten näkeminen ja esim.tanssiminen..
Meillä ukko ihan kotosalla normaalisti [:)] Ja hyvä työ siinä suhteessa, että on joka päivä 7-15, ettei mitään iltavuoroja..
Joo ei varmaan mikään liiallinen pomppiminen oo hyvästä.. Itse olen kuullut vain sellaisen neuvon, että mikä tuntuu itsestä hyvältä niin sitä saa tehdä.
Mulla oli lisääntyny reilus kuukaudes 2 kiloa painoa, että ihan päinvastoin täällä [:D] Toki mulla ei oo ollut juuri ollenkaan pahoinvointia, ruoka on maistunut vain paremmin kun ennen.. Eikä tuo kaksi kiloakaan kuulemma ollut yhtään huono juttu.

mulla ihan sama juttu baaris, ennenkaikkea se oli se tanssiminen ja kaverit, ja juomat tuli vaa hyvänä plussana siinä sivussa [:D] ookko joutunu käydä ostaa jo uusia vaatteita? mä kävin just lauantaina hakee oikee ne sellaset mammafarkut ku tuntu ettei mikää tunnu enää hyvältä päällä, mut ne onki sit aika unelmat, ei satu mahaan.

Mulla oli alus aika paljo pahoinvointia ja jouduin oksellekin, mutta kaiketi alle 10 kertaa yhteensä, mut silti. Mulla oli taas sillo kovastikin ruokahalua ja nyt ku aamupahóinvoinnit on loppunu niin olo on aika normaali ja voi syödä normaalisti ja periaatteessa touhutakin aika normaalisti ni josko se kilo ois sen takia lähteny, liikkuu enemmä. Mut kait sitä on ite vaan niin tarkka aina kaikesta, varsinki ku ekaa oottaa, vaikka tuntuu et mitä vaa tapahtuis ni vastaus on aina sama et se on normaalia [;)]

Mä en oo laittanu oikee viel mitää valmiiks vauvaa varten, paitsi ostellu ihan sikana kaikkia söpöjä vaatteita, jotka kävis tytölle ja pojalle ihan yhtä hyvin! Meillä on täs ny kysymysmerkkinä viel asutaanko täs rivitalokaksios viel vai laitetaanko omakotitalo alle- siinäpä vasta kysymys! Huomenna pitäs mennä kattoo yhtä taloo... [:D] jänskättää!!!

Emmä vielä oo ostellut äitiysvaatteita. Omat farkut tuntuu vielä ihan hyviltä ja omat paidatkin on sitten taas yleisemmin joko löysää tai venyvää sorttia [:D] Aika paljon mun mielestä saa hyviä paitoja ihan normaaleistakin vaatteista, sen mallisia paidat ihan normaaleissakin kaupoissa nykyään ovat..
Mä oon kans ostanut jo varmaan miljoona bodya vauvalle [:D] Tietysti just tälläsiä unisex-tyyppisiä [;)]

Meillä on ollut jo aikaa sitten tarkoituksena ostaa kaksio poikakaverin työkaverilta (tai siis tää mun ukko ostaa, itsehän olen vielä kerta opiskelija [:D]) ja pysytään vieläkin siinä suunnitelmassa. Sielä on nimittäin makuuhuoneen,keittiön ja olohuoneen lisäksi yks pikkuhuone, joka on yllättävän iso. Sen verran iso, että mielestäni se menee lapsella varmasti lähemmäs 10-vuotiaaksi asti. Sinne mahtuu helposti normaalikokoinen sänky+koulupöytä ja jää vielä ihan kivasti tilaakin.. Ja voihan se olla, että sitten viidenkin vuoden päästä tulee jo esim.rakennus- tai omakotitalon ostohaaveet ajankohtaisiksi [:)]
Muuttais vaan nyt ne edelliset siitä kämpästä pois! Alkaa mennä hermot, kun meillä on jo pitemmän aikaa (tämän PITI olla väliaikaista) ollut tälläinen järjestely, että asun poikaystäväni ja hänen kaverinsa kanssa, koska hänen kaverinsa ei ole paljon koskaan kotona, niin se on melkein sama, kuin asuisi kahdestaan. (Lisäksi kämppä on todella iso.) Kahden miehen kanssa asuminen kuitenkin näkyy (ÄLYTÖN SOTKU) ja onhan tämä kuitenkin tälläistä kärvistelyä, ikinä ei tiedä koska mieheni kaveri ilmestyy kotiin, kun kuljet puolialasti täällä. Lisäksi haluaisi jo asettua aloilleen mahansa ja oman kultansa kanssa.
Mehän emme siis ole olleet yhdessä, kuin vasta n.vuoden päivät, joten siksi yhteisellä asunnolla ei ole ollut vielä niin kiirettä, kunnes tämä maha-asukki yllätti meidät [;)] Emme olleet siis suunnitelleet lasta, se vain halusi elämäämme pillerien syömisestä välittämättä! [:D]

Tälläistä pientä, oli pakko taas vähän purkaa itseään tänne [:D] Tänään on nimittäin yksi sellaisista päivistä, kun menetin totaalisesti järkeni tähän asumisjärjestelyyn!!!

mullaki alko tuntuu täs ihan pienen ajan sisällä nuo vaatteet kinnaavilta, nyt on menos 15+4, et kait se maha kasvo näkyviin yhtäkkiä ku ainaki sen tosiaa ite ny näkee vaikkei se mikään mahoton oo. En mäkään ajatellut pahemmin paitoja ostella, niitä nyt löytyy vaik sitte miehen kaapista, jos ei muualta ja seki ny käyttää iha suht hienoja vaatteita (ice peak, esprit...) että kelpaa sit mullekin [:D] ja ainaki siel äitiysvaateliikkees meinasivat et noi farkut käy melki loppuun asti et ne housut venyy ja paukkuu [:)]

Voi, että.. mite oot suostunu asumaan kahen ukon kans?? [;)] tuntuu et ykskin sotkee tarpeeks! Mut kyllähä se tosiaa varmaa hyvä vaihtoehto on ollu kunhan se tosin on sitä väliaikasta!! [:)] Mutta kyl varmasti haluat jo oman kodin, mä ainaki olisin jo todella kypsä tuollaiseen asumisjärjestelyyn [:)] sulla täytyy olla pitkä pinna??!! [;)] Me ostettiin tää kaksio ku oltiin oltu 1,5v yhessä ja ny asuttu täs 2v. Eipä täs muute vikaa oo, muutaku et mummot kyttää joka nurkalla (ei minkäänlaista omaa rauhaa) ja kyllähä tää pian pieneks jää ku kahden aikuisen lisäks on iso koira ja viel vauva tulee, vaik neliöitä on 61.

Vai teillä kävi niin!! Mitä pillereitä sä söit? Mäkin kyllä söin pillereitä het ties vaikka mite monta vuotta (oiskoha 6v lähellä), mutta ei ikinä ollu mitään ongelmia. Sitten vasta viime keväällä jätin maaliskuussa pillerit tietoisesti pois niin melki heti kyl sit tärppäs [:)] Mitkä oli muutes ensireaktiot sillon ku sait tietää olevas raskaana vaik pillereitä söit?

En muuten olisikkaan suostunu, mutta tuo miehen kavrei tosiaan niin vähän kotona [:D] Nojoo, on mulla ny suht pitkä pinna, välillä räjähdän poikaystävälleni, että eikö hän tajua kuinka tämä raastaa hermojani [:D] Ärsyttää, kun tämä asunnon hankinta on oikeastaan kokonaan miehen vastuulla, kun näkee tätä työkaveriaan joka päivä töissä ja minä taas en näe häntä oikeastaan ikinä. Olen yrittänyt miehelleni sanoa, että kysyy nyt jämäkästi, että aikovatko he muuttaa kahden kuukauden sisällä vai pitääkö meidän muuttaa välillä vuokralle, koska en todellakaan tätä jaksa kuukautta kauempaa enää! Ja jouluksi haluan todellakin omaan asuntoon!

Söin yasminelle-pillereitä. Jotenkin mulla oli silti jo pari viikkoa ennen plussaamista sellainen jännä tunne... Vaikka menkkojenkaan ei olisi pitänyt siis vielä alkaa ainakaan viikkoon. Eli onnellisia oltiin heti, jotenkin ei edes oltu yllättyneitä! [:)]

pitkästä iakaa! En suosittele baarissa käyntiä raskaana ollessa 12 jälkeen tulee niin kova uni, että meinaa nukahtaa sinne [:)]

Miehestäni sen verran, että hän on töissä 7-15.30 elikkä päivä työläinen hänkin on! On kyllä kivaa, kun sitten kun vauva syntyy niin ei ole yö vuoroja eikä viikonlopputöitä.

Liikuntaa harrastan sen verran, että käyn uimassa kaksi kertaa viikossa, ja pyöräilen päivässä 2km, kun käyn pyörällä kaupassa kun en omista autoa.
Ihan hyväkin vain, että on yksi auto vain koska tulee liikuttua enemmän [:D]

Asumisesta sen verran että me ostimme vuosi sitten kaksion, ja meillä on käytössä vain yksi makuuhuone, missä lapsi menee aivan hyvin kaksi vuotiaaksi asti, meidän kanssa jonka jälkeen suunnitelmissa on omakotitalon osto.
Asunnossamme on 72 nelijötä, joka on ihan riittävästi meille kolmelle.
undulaatti hämmästyin asumis järjestelystäsi, mutta en tuomitse sinua. Toivottavasti pääset poikakaverisi kanssa yhteiseen kotiin jouluksi[:D]

Minä käytin myös jasminelle pillereitä noin kaksi vuotta, kunnes viimme joulukuulla jätin pillerit pois ja kesäkuulla tein positiivisen testin[;)] Ja onnni oli ylimmillään molemmilla, ja mies tirautti muutaman kyyneleenkin kun pääsi töistä kotiin.[:)]

Joo ei se varmasti kiva kokemus ole [:D] Taidan siis jättää väliin.. Jos ei nyt sitten tule vain käytyä hetken istumassa [:)]

Mun mielestä kans tosi kiva, että miehellä normi päivätyö. Eikä viikonloppuja.. Lisäksi mieheni saa mennä myös kuudeksi (jos jaksaa) ja pääsee silloin siis kahdelta, vielä parempi! [:)]

Mun pitäisi hommata jostain halpa pyörä, olen myymässä autoani, kun ei yksinkertaisesti ole varaa pitää sitä. Poikakaverin auto riittää hyvin (+pyörä). Tekee vain hyvääkin pyöräillä kauppaan jne. [:)]

Eihän meillä muuten tuollaista asumisjärjestelyä olisikkaan, mutta kun olemme sen verran nuoria ja vähän aikaa loppujen loupksi vasta seurustelleet, että emme olleet ehtineet edes yhteistä kotia vielä kovin vakavasti ajatella, oli tuo kaksio toki tiedossa ja suunnitelmissa ennen vauvan kuvioihin tupsahtamistakin. Olen siis asunut tätä ennen opiskelijana vielä ihan vain kotona, mutta lopuksi siirsin osoitteen poikakaverini ja hänen kaverinsa luo, kun siellä oli jo minun kaikki tavarani ja yöni olin jo kauan aikaa viettänyt vain siellä [:)] Poikakaverini siis asui kaverinsa kanssa jo, kun aloimme seurustella.
Että sellaista [:D] Tuo varmasti auttaa paljon ymmärtämään tilannettani [:)] 

Kyllä täälläkin oltiin tosi herkällä tuulella, kun testi tehtiin [;)] Poikaystäväni oli töissä, kun soitin tuloksesta ja sanoi myöhemmin, että oli vain tärissyt koko loppupäivän eikä voinut ajatella muuta kun tätä ihanaa yllätystä [:D] Oli myös mennyt nopeasti vessaan tiristämään pari kyyneltä [:D]

Teillä on sit molemmilla miehet auttamas joka päivä lapsen kanssa, hyvä niin [;)] vähä jännittää miten osaan periaatteessa yksin selvitä aina viikot [&:] ja joskus tulee -ei niin mukava- yllätys ja ukko on reilu 2 viikkoo pois, sillo vituttaa suoraan sanóttuna [>:]

onkoha yasmine-pillerit sit samoja ku yasminelle, ku mä söin taas noita ensimmäisiä sen kuutisen vuotta. tuntuu kyllä nyt oikeesti siltä etten jatkossa enää luotakaan niin sokeasti niihin pillereihin kerran sulla undulaatti on aitoa kokemusta, että raskaaksi silti voi tulla.. Vaikkakin siis mahtava juttu se on et on raskaana [:)]

meillä taas raskaustestejä piti tehdä 3 ennenku positiivinen vastaus tuli. Menkat oli myöhäs viikon ja tein ekan testin, koska mulle se oli jo outoo, koska menkat päivälleen säännölliset yleensä. Niin negatiivista näytti. Seuraavaa testiä jaksoin odotella vain jotai 3 päivää lisää, jolloin tein taas ja negatiivista. Sit odottelin viel viikon ja ajattelin et en ees oo raskaana ni tuli iha haalea viiva ja silti olin ihan epävarma olinko todella edes raskaana.. et semmosta!! Se oliki sit mahtava tunne ku kuuli ekan kerran oikee sydänäänet ni saatto olla 110% varma et odotti lasta [:D]

Onhan se varmasti rankkaa selvitä yksin viikot, ainakin aluksi [&:] Varmasti toki tottuu nopeasti [:)]

Yasmine- ja yasminelle-pillereis on jotain eroja. Kaverini nimittäin syö yasmineita ja ne eivät ole samoja. Ja minulla on sellainen käsitys, että niitä on myös yasmin-nimisiä? [8|] Tuo on kuulemma todella harvinaista, että tulee raskaaksi pillereiden aikana.. Muistaakseni pillereiden ehkäisyprosentti on joku tyyliin 99 ? Ainakin yli 90%. Eli todella harvinaista, joillakin niiden teho ei vain riitä, varsinkin jos unohtaa joinain päivinä ottaa ja ottaa vasta seuraavana päivänä. (niinkuin minulla toisinaan kävi.) Poikaystäväni toki elvistelee, että häneenhän eivät mitkään pillerit vaikuta, hänen nuijapäänsä ovat hieman vankempaa tekoa [:D]

Musta tuntuu ainakin, että en vieläkään usko olevani raskaana [:D] Haluaisin rampata väh.kerran viikossa ultrassa varmistamassa, että siellä se köllöttelee [;)]

Kylläpäs täällä on hiljaista! Mikä on ollut vointi?

Kuulimme, että saamme muuttaa vasta joulun jälkeen [>:] Teimme sitten päätöksen, että etsimme nyt vuokralle väliaikaisesti kaksion, tai yksiökin käy, kun eihän tätä vuotta ole enää kun kolmisen kuukautta. Minä nimittäin otin kovat otteet käyttöön ja sanoin, että jos ei poikaystäväni nyt ymmärrä ja tee jotain asioiden eteen kanssani, niin muutan vaikka äitini luo siihen asti, että uusi asuntomme vapautuu ensi vuonna [:D] Kyllä hän lopuksi ymmärsi, kun kysyin, että miltä hänestä tuntuisi asua minun parhaan ystäväni kanssa. Tänään menemmekin katsomaan yhtä kaksiota [:)] Toivottavasti asiat järjestyy! Ainut ongelma on vain nuo ärsyttävät takuuvuokrat. Kuinka kellään voi olla yhtäkkiä varaa kahden kuun vuokraan takuuvuokraksi + ensimmäinen vuokra. [>:] Huoh. On taas ollut niin paljon vastoinkäymisiä kohdallamme..
Joku nainen ajoi nimittäin autoni kylkeen hetki sitten, emme soittaneet paikalle poliisia, kun nainen tunnusti heti, että se oli hänen vikansa.. No, nyt vakuutusyhtiö soittelee minulle ja vaatii vahinkoilmoitusta,koska syyllisestä ei ole oikein varmuutta. Eli... Nainen ei ole nyt sitten vakuutusyhtiölle tunnustanut syyllisyyttään!!!! Muutenkin vähän tiukkaa näin opiskelijana niin tuhlasin jo mielessäni vakuutusrahat mitkä saan autostani, kaikkeen järkevään, (laskuihin,joululahjoihin,vauvan tavaroihin.....) mutta ei.. Sitten vielä nuo syyhypunkit! Jos olette lukeneet ongelmastani ..... [&:] 

Anteeksi, piti vähän purkaa taas. [:D] Tuntuu vaan, että on mielikin maassa koko ajan, kun sattuu ja tapahtuu kaikkea ja raha on tietysti ainainen ongelma... [>:]

kyllä sua nyt vastustaa [&:] ei kyllä varmaa lohduta, mutta mä oon omalla kohdallani huomannut, että ku jotain menee pieleen ni sitte tosiaa tulee het kunnon ryöppy et kaikki mennee päin peetä... [:@] se on kyl nii raivostuttavaa!! Toivottavasti nyt löydätte sopivan kaksion ja pääsette muuttamaan kahden. Ja asioilla on kyl tapana järjestyä, vaikkei se aina siltä heti tuntuiskaan. Jaksat vaan olla sitkee joka asian suhteen!! Tsemppiä! [;)]

Mä en oo ehtiny kirjotella tänne ku on töissä menny päivät ja sit ollaa käyty kattelees omakotitaloja iltasel [:)] ja ollu kaikki maholliset vanhempainillat päiväkodil jne. kaikki yhtaikaa!! Eilenki olin niin väsyny et en jaksnu enää ees syyä, meni silmät ihan väkiste kiinni.. sillo oli kyl pakko mennä nukkuu vaik kerkisin tasan puol tuntia nukkuu ku se vanhempainilta jo kutsu.. onneks tänään on vähä rauhallisempaa!! [:D] Mut olo on ollu tosi normaali sillai et jaksaa tehä vaikka mitä eikä aina edes muista että on raskaana.. [;)] vaik maha alkaa kyl jo muistuttaa itse itsestänsä! Ajattelin ens viikol mennä ekaa kertaa joogaan [:D] tuli sellane hyvä idea!! Onko teil kokemusta kyseisestä harrastuksesta??

Kaikki kääntyi heti paremmin! Käytiin tänään katsomassa yhtä kaksiota ja siinä ei ollutkaan niin paha takuuvuokra. Joten asunto on nyt meidän!! [:)] Muuttaa saatais vaikka heti muuten, mutta pitää vielä jotain käytännönasioita hoitaa ennen kun saadaan avaimet. Että menee varmaan ensi viikonloppuun, mutta ei haittaa! Väliaikaisesti toki vaan muutetaan, mutta kuitenkin. Sieltä pääseekin sitten seuraavaksi muuttamaan omaan juuri remontoituun kotiin [:)]

Mulla taas töis ei muuta olekkaan kun aikaa kirjoitella tänne [:D] Työni on lähinnä koneella oleskelua, joten aina kun ei ole asiakkaita, ehdin surffailla netissä [:D] Ja sen huomaa kyllä, välillä tuntuu, että joka toisessa keskustelussa täällä koko sivustolla, uusin kommentti on minulta [:D] Ainakin aamupäivästä [:D]
Ai te ootte omakotitaloja käyneet katselemassa [:)] Ihana varmasti niitä katsella [:)]
Puhuit tuosta päiväkotijutusta... Minkä ikänen teillä sit on ennestään? Ootkin varmaan maininnut, mutta..... [8|]
Mulla ainakin näkyy maha jo tooooooosi paljon,ihanaa vaan.  [;)]
En oo ikinä käynyt joogassa... Ensi kuussa aloitan itse sen raskaana olevien physiopilateksen. Tiedä sitten millaista se on [:)]

Onnea asunnon johdosta undulaatti[:)] se on todella ihanaa saada asunto, mistä todella pitää. Meille kävi tämän asunnon kanssa niin, että olimme ensimmäiset näytössä ja viimmeiset jotka lähti näytöstä. Ihastuimme todella asuntoon ja mietimme 30min ja päädyimme tähän[:)]

Ekku1 tääläkin olaan oltu todella väsyneitä, millään ei meinaa pysyy silmät auki vaikka kuinka yrittäis![&:]

Tänään heräsin puoli 6 kun miehen herätys kello soi, ja juoksin vessaan! Maha oli todella lujaa kipeenä! ajattelin että kyllä se ohi menee, kun juon ja lepään, ei vaan meinannut mennä ja ei voinut olla selällään eikä kyljellään. Soitin kymmeneltä aamulla neuvolan ja kerroin ogelmasta! Neuvolan täti sanoi, että voi olla vatsa tautia, mutta paras varmistaa kuiten kin ja käski lähtee äippä polille. Itkien soitin miehelle töihin ja kerroin tilanteen, mies lähti heti kotiin ja niin lähdimme seinäjoelle!
Äitiys polillta käskettiin mennä naistentautien osastolle, ja menimme sinne ja odottelimme puolitoista tuntia ja viimmein pääsin lääkärin huoneeseen. Lääkäri koitteli mahaa jokapuolelta ja sen jälkeen teki ultra tutkimuksen, pitkän hiljaisuuden jälkeen sanoi että vauva on täysin kunnossa[:)]  Siinä pääsi onnen kyyneleet!! Ei osannut sanoa mistä mahakipu johtuu, käski hakemaan panadolia apteekista ja ottamaan niitä jos ne auttaisi kipuun, otin kotona panadolin ja nukuin kolme tuntia.Heräsin ja vatsa oli toisesta kohtaa kipeenä, söin ja nyt kipu on melkein hävinnyt kokonaan![:D]  Ajattelin katsoa viikonlopun yli ja jos maha on vielä sillon kipeenä niin pitää mennä takasin. Selvisin pelkällä säkähdyksellä.

Kiitos paljon,oli kyllä ihan kiva asunto. Emme loppujen lopuksi edes välittäneet paljoa ulkonäöstä,kunhan raha piisaa, koska tuo on kuitenkin väliaikainen asunto. Mutta ihanaa silti [:)]

Voi kamalaa [&:] Onneksi selvisit pelkällä säikähdyksellä! Toivottavasti ei enää toistu! Maha on kyllä muutenkin,ainakin minulla, aina vähän arvoituksellinen paikka. Se voi tulla yhtäkkiä kipeäksi ja mennä sitten itsellään ohi... Maha kuitenkin on se, joka reagoi jos on esim.syönyt jotain väärää, on ummetusta tms,..

Moikka!

Olen 26v esikoistani odottava, ja Seinäjoelle olen muuttamassa viikon päästä, miksikäs muuten kuin miehen luokse :) Viimeiset 2v on E-P:lla tullut kuitenkin rampattua, joten tuttu paikka jo. Kiva olis kuitenkin tutustua muihinkin tuleviin äippiin ja saada "omiakin" kavereita sieltäpäin. Mulla on opinnot loppusuoralla, gradu pitäis saada valmiiksi ennen la 5.3 ja sitten on suunnitelmissa olla kotona ainakin se seuraavat 3v. Jonkin verran olen koittanut netistä etsiä harrastusmahdollisuuksia, vesijumppaa ainakin näkyi olevan tarjolla ja harmittaa kun meni ohitse se kansalaisopiston mammajumpan ilmoittautuminen! Onko teillä tiedossa mitään muuta toimintaa odottajille?

------

Edit: En huomannutkaan, että tää jatkui toisellekin sivulle ;) Undulaatti, mikä toi physiopilates-juttu on? Onnea munkin puolesta asunnon johdosta! Me saatiin jo elokuun alusta aivan ihana rivarikolmio, ihanaa päästä kerrostalosta pois, oma piha on niin luksusta <3 Ja Viimalle, toivottavasti olosi on jo parempi ja kaikki oli vaavilla kuitenkin kunnossa!

Tervetuloa mukaan Amelie! Meinasinkin maalisvauvoissa sulle tästä sanoa, mutta löysit näköjään itsekkin [:)] Mä en ainakaan löytänyt, kun vesijumpan, mammajumpan ja ton physiopilateksen. Mammajumppaan oli tarkoitus myös, kunnes tajusin ettei voi enää ilmoittautua. [&:]

http://www.hannaleskela.fi/ tuolla tietoa physiopilateksesta [:)] Olen menossa itse 13.10 alkavalle raskaana olevien kurssille ja siellä ei näytä olevan enää tilaa, mutta näköjään yksi kurssi sen jälkeen ainakin vielä on tämän vuoden puolella [:)] Minne päin sjokea muutat ?

onnea undulaatti asunnosta! [:)] olo on varmaa pelkkää hymyä!! Niin, ja ku höpötin siitä päiväkodin vanhempainillasta niin mä olen siellä töissä 0-3 -vuotiailla, että sen takia olin vanhempainillassa ja odotan vasta itse ensimmäistä lapsukaista [;)]

Onneksi Viima mahasi parantui kuitenkin. Siinä varmaan kerkis aatella jo vaikka mitä..[&:] Toivottavasti raskautesi jatkuu hyvin eikä uusia mahakipuja tulisi.

Heippa Amelie ja tervetuloa mukaan [:)] Teet gradua, joten valmistut pian, mikä sinusta tullee "isona"? [:D] Meillä on sitten hyvin lähekkäin lasketut ajat, kun mulla on 4.3.10!!

Takaisin