Kylläpäs täällä on hiljaista! Mikä on ollut vointi?
Kuulimme, että saamme muuttaa vasta joulun jälkeen [>:] Teimme sitten päätöksen, että etsimme nyt vuokralle väliaikaisesti kaksion, tai yksiökin käy, kun eihän tätä vuotta ole enää kun kolmisen kuukautta. Minä nimittäin otin kovat otteet käyttöön ja sanoin, että jos ei poikaystäväni nyt ymmärrä ja tee jotain asioiden eteen kanssani, niin muutan vaikka äitini luo siihen asti, että uusi asuntomme vapautuu ensi vuonna [:D] Kyllä hän lopuksi ymmärsi, kun kysyin, että miltä hänestä tuntuisi asua minun parhaan ystäväni kanssa. Tänään menemmekin katsomaan yhtä kaksiota [:)] Toivottavasti asiat järjestyy! Ainut ongelma on vain nuo ärsyttävät takuuvuokrat. Kuinka kellään voi olla yhtäkkiä varaa kahden kuun vuokraan takuuvuokraksi + ensimmäinen vuokra. [>:] Huoh. On taas ollut niin paljon vastoinkäymisiä kohdallamme..
Joku nainen ajoi nimittäin autoni kylkeen hetki sitten, emme soittaneet paikalle poliisia, kun nainen tunnusti heti, että se oli hänen vikansa.. No, nyt vakuutusyhtiö soittelee minulle ja vaatii vahinkoilmoitusta,koska syyllisestä ei ole oikein varmuutta. Eli... Nainen ei ole nyt sitten vakuutusyhtiölle tunnustanut syyllisyyttään!!!! Muutenkin vähän tiukkaa näin opiskelijana niin tuhlasin jo mielessäni vakuutusrahat mitkä saan autostani, kaikkeen järkevään, (laskuihin,joululahjoihin,vauvan tavaroihin.....) mutta ei.. Sitten vielä nuo syyhypunkit! Jos olette lukeneet ongelmastani ..... [&:]
Anteeksi, piti vähän purkaa taas. [:D] Tuntuu vaan, että on mielikin maassa koko ajan, kun sattuu ja tapahtuu kaikkea ja raha on tietysti ainainen ongelma... [>:]