Esittelyt

KIIAMARIA

Kommentoinnin ninja
Tammikuunmammat 2016
Joulumammat 2016
Tammikuun äidit 2019
Tähän voi kirjoittaa millaiseen perheeseen jouluvauva on syntymässä. Esittele myös itsesi.
 
Meidän perheeseen kuuluu minä 28v, isäntä 42v, poikamme 4.5kk ja kaksi kissaa.

Asumme omakotitalossa Satakunnassa. Yhteistä taivalta meillä isännän kanssa takana 4 vuotta. Joista elokuussa 2 vuotta naimisissa.

Itse olen vanheimpainvapaalla. Pitkälti päivät pyörivät pienen poikamme ympärillä. Vaunulenkkejä tulee tehtyä. Tosiaan täytin tuossa maaliskuussa 28v. Ammatiltani olen lähihoitaja ja vakituisessa työpaikassa olen.

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa lapsettomuushoitojen avulla ja nyt tuli yllätys luomuplussa. Kovin iloinen yllätys kuitenkin. Toivottavasti saamme pienen joulukuussa syliin. ♡

Onnellista odotusta kaikille kanssa odottaville! :)
 
Meillä perheessä minä 26 (ensi viikon lauantaina 27) ja mies 28. Lisäksi meillä on kaksi kissaa.

Yhteistä taivalta on takana tämän vuoden lopulla jo 11 vuotta joista ollaan oltu naimisissa 7 vuotta.
Asumme kerrostalo kaksiossa ja mies ei oikein ole ikinä lämmennyt ajatukselle omakotitalosta vaan vuokralla haluaisi asua.

Itselläni on paljon sisaruksia ja sukua ympäri Suomea ja mies on taas perheensä ainoa lapsi ja serkkuakin hänellä on vain 4. Eli ollaan mielenkiintoisesta asemassa "iso suku vs. pieni suku" :D

Yritystä meillä oli takana melkein 2 vuotta ennen plussaamista ja kävimme myös jo hieman tutkimuksissa lapsettomuushoitoja varten, mutta ilmeisesti pelkkä metformiini toimi meillä.
Itse toivon vain, että kaikki menisi hyvin ja saisin jouluna pienokaisen vihdoinkin meidän omaan pieneen perheeseen, kun olen tätä itse toivonut jo sen yli 10 vuotta.

Hyvää odotusta kaikille :)
 
Minä 25, mies 26. Yhteiseloa lähes 4 vuotta. Asutaan kerrostalo kaksiossa kahden kissan kanssa. Tarkoitus kesällä/alkusyksystä löytää vähintään kolmio, mielellään rivari koska ihan omaan taloon ei ihan vielä varaa.
Ehkäisyn lopetin viime lokakuussa eli puolen vuoden päästä tärppäsi, joka tosin tuntuu miehelle liian nopealta, raukka säikähti kun kerroin plussasta. Onneksi se on nyt oppinut elämään ajatuksen kanssa :D
 
Täällä huutelee toinen satakuntalainen. Lisäkseni perheeseen kuuluu mieheni (27) sekä yksi ylisöpö kissa (1 vee). Miehen kanssa yhteiseloa 7 vuotta, joista reilu puoli vuotta naimisissa. Asustellaan rivitalo kolmiossa, joka ostettiin muutama vuosi sitten.

Lapset ei kuulunut aluksi millään tavalla suunnitelmaan, mutta miehen muutettua mielipidettä ajattelin antaa periksi. Viime jouluna sitten päätin (meni hermo sukulaisten luona ravaamiseen), että ensi jouluna meille tulee vauva. Ja nyt on sitten näillä näkymin tulossa :Heartred
 
Olen 32 ja mies 33. Yhteiseloa takana 13-vuotta ja avioliittoa 4. Meillä myös -13 syntynyt poika.
Pienessä kerrostalo kaksiossa asustellaan ja suuremmasta haaveillaan. Tämä raskaus lähti käyntiin ns ensimmäisestä yrittämästä...hieman siis tämä yllätti. Mutta ihana yllätys :Heartred
 
Minä olen 30 ja mies 40. Asumme pohjanmaalla, ok talossa. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta, emme ole naimisissa.

Minulla on aikaisemmasta parisuhteesta -06 poika ja -07 tyttö. Miehellä myös kaksi aiempaa lasta.

Jouluvauvamme oli täysi yllätys. Mies jo ikänsä puolesta on kieltäytynyt vauvoista, vaikka olenkin joka toisessa lauseessa ilmaissut tahtoni iltatähteen. No, nyt kävi ainakin minun kohdallani tuuri ja mieskin on heltynyt ajatukselle. Nyt vain toivomme, että rakkauden hedelmämme jaksaa joulukuulle saakka :)

Tulen varmasti roikkumaan riesaksi saakka täällä foorumilla.
 
Minä 27 ja mies 28, yhteinen -14 syntynyt tyttö. Yhteiseloa takana reilu 7vuotta, kihloissa 2 vuotta. Asutaan Pirkanmaalla, tällä hetkellä vuokralla kolmiossa. Mies valmistuu nyt keväällä koulusta, työpaikka jo on ja tarkoitus ostaa oma rivarihuoneisto (kahden lapsen kanssa ei enään kävellä rappuja kolmanteen kerrokseen!). Minä itse ammatiltasi hoitaja, vakituisessa työsuhteessa jo 3 vuotta. Lapset molemmilla aina kuuluneet haaveisiin ja onneksemme onkin tärpännyt molemmat heti toisesta kierrosta! Ensi viikolla ensimmäinen ultra ja toivotaan, että siellä nähdään kuinka pikkuinen tekee voltteja samoin kuin isosiskonsa muutama vuosi sitten :)
 
Ollaan molemmat 24 vuotiaita Oulun seudulta. 2/14 syntyny tyttö ja 6/15 poika. Ennen esikoista tuli keskenmeno rv 6+3. Ollaan oltu yhessä 6 vuotta, naimisissa 4. Asutaan tällä hetkellä vuokralla omakotitalossa. Mies valmistuu nyt koulusta ja laittamassa yritystä pystyyn, melko aktiivista arkea pyöriny täällä. Ja tulee pyörimään!

Niin innolla ootetaan jouluvauvaa, et kaikki menis hyvin ja päästäs tutustuun pikkuseen:Heartred
 
Me olemme pääkaupunkiseudulta, minä 26 ja mies 25v. Työelämässä kumpainenkin. Yhdessä olemme olleet 4,5v (joulukuussa 5v). Asumme vielä toistaiseksi vuokralla tilavassa kaksiossa. Lapsen saaminen oli suunniteltua, joskin tuli nopeammin kuin odotimme. Joulu ei olisi voinut olla sopivampi ajankohta, koska se on varsinkin itselleni ollut erittäin rakas ajankohta ja omakin syntymäpäivä on tuolloin.:love2:rendeer Osaan sitten aidosti lohduttaa teiniä täysi-ikäisyyden kynnyksellä. laughing7
Hyvää odotusaikaa kaikille kanssaodottajille :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Me ollaan uusperhe Oulusta, kumpikin 37v ja ensimmäinen (ja ainoa?) yhteinen on nyt tulossa. Kummallakin on aiemmasta suhteesta lapsonen, minulla 12v poika ja miehellä 5v tyttö. Asutaan ok-talossa ja lamppuharjakoiruus on ilona meillä myös. Minulle tämä tonttunen on ollut haaveena oikeastaan koko yhdessäoloajan (4v) ja alkoikin iän vuoksi jo hirvittää onnistuuko enää. Meinasi ollakin ihan shokki kun ensimmäisestä yrityksestä (joka vielä oli huppelissa sähellystä :D ) napsahti plussat. Pitää vain toivoa, että kaikki jatkuu hyvin loppuun asti. :)
 
Oon 23 (joulukuussa 24) ja mies 25. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta (joista 5 kihloissa). Asutaan satakunnassa omakotitalossa joka alkuvuodesta ostettiin. Talossa pitäisi vähän vielä remonttia tehdä. Meillä on kaksi kissaa ja käydään kummatkin töissä.
 
Minä olen 35 ja mies 39. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta josta 5 naimisissa. Meillä on lapset -06 ja -08 syntyneet. Ja nyt kolmas tulossa. Esikoinen ei biologisesti ole miehen, mutta niin pienestä ollut arjessa mukana, että isänä menee tytölle.

Asutaan Uudellamaalla omakotitalossa. Töissä molemmat, minä määräaikaisessa työsuhteessa ja mies omassa yrityksessä. Sosiaalialalla teen töitä joten äitiysloman jälkeen on tarkoitus etsiä vakitöitä.

Ollaan viisi vuotta oltu, että saa tulla jos on tullakseen. Itse olin jo sopeutunut ajatukseen ettei ole tullakseen ja mies myös ajatteli hyvä olla näin sekä on helpompaa kun lapset on jo isompia, mutta niin vaan plussa tuli. Tässä sitä nyt sitten totutellaan ajatukseen, että meille sittenkin tulee iltatähti.
 
Jokohan minäkin uskaltaisin kirjotella ja esittäytyä :) Itse olen 36 ja mies tänä vuonna 37 ja esikoispoitsu täyttää kesällä 2v. Lapsettomuushoidoista molemmat lähteneet ja tämä viimeinen oli "viimeinen" yritys - eli todellakin toivotaan, että pieni jaksaisi mukana sinnitellä joulukuuhun. Ja samalla pelottaa niin perkuleesti.

Itse olen osittaisella hoitovapaalla, syksyllä olisi tarkoitus palata hetkeksi töihin ja esikoisen "käydä hoidossa", kunnes taas jäädään kotiin. Niin ja omakotitalossa Pirkanmaalla asustellaan.
 
Minä täytän ensiviikolla 23v ja mies joulukuussa 26v, meillä on 3,5 v poika. Muutimme eri osoitteisiin viime syksynä, mutta päätimme pysyä kumminkin yhdessä.

Minun ja poikamme kanssa asuu kaksi koiraa(saksanpaimenkoira ja chihu) sekä kaksi kissaa.

Yhdessä oloa miehen kanssa tulee loppuvuodesta täyteen 5v. Pikkukakkonen oli vielä viimevuoden puolella täysin suunniteltu,mutta ei tärpännyt. Nyt tietenkin kun ajankohta ja suhdetilanne ei niin hyvä niin päätti tulla. Toivottu kyllä on ja iloisia ollaan :Heartred

Molemmat ollaan vakituisessa työssä. Mies kolmivuoro töissä niin ei hirveästi nähdä ja muutenkin olo paljon yksinäisempi nyt kun silloinkun odotin esikoista. Mutta kyllä kaikki järjestyy, huomista ultraa jännittäen ^.^!
 
Uusioperhe Oulun kuppeesta. Minä 37 mies 40. Miehellä ennestään 9,12 ja 13v lapset edellisestä liitosta. Meillä toukokuussa 1v täyttävä yhteinen ja nyt toinen tulossa. Mies reissuhommissa ja minä yrittäjä, tosin nyt kotona esikoisen kans. Isommat meillä jokatoinen viikko, kun mies vapaalla.
 
Minä oon 21 vuotias ja lapsen isä 26 ja ollaan molemmat Pirkanmaalta samalta paikkakunnalta. Asumme erikseen omissa yksiöissämme, emmekä seurustele keskenämme. Tunnettu ollaan n. 3kk eli tulin raskaaksi lähes heti tavattuamme. Seurusteltiin reilu pari kuukautta, mutta totesin ettei siitä mitään tule, joten nyt ollaan erillään.

Ollaan ystäviä keskenämme ja mies haluaisi enemmänkin, mutta itse en halua nyt mitään vakavaa parisuhdetta. Vietämme välillä aikaa keskenämme ja välit on siis kunnossa. Odotamme molemmat yhtä innoissamme tulevaa pienokaista, teemme hankintoja yhdessä, käymme ultrissa ja neuvolassa yhdessä ja tulee hän synnytykseenkin mukaan. Itse muutan isompaan asuntoon ennen lapsen syntymää, jossa asun sitten lapsen kanssa kahden. Lapsen isä saa vierailla luonamme niin paljon kun haluaa ja on täysillä mukana lapsen elämässä, auttaa sen minkä voi jne. :)

Tukiverkosto on hyvä ja apu lähellä. Vanhempani, sisarukseni ja muut sukulaiset asuvat aivan lähellä.

Mitäs muuta... Itse olen ammatiltani lähihoitaja ja teen sijaisuuksia päiväkodissa. Miehellä ei ole ammattia, mutta on trukkikuski vakituisessa työpaikassa. Meillä on molemmilla vuorotyö. Oman arkeni kaverina, mulla on yks pian 2v kissa.
 
Mie olen 26 vuotias ja mies on 28. Meillä on yhteinen ihana 2,5 vuotias tyttö ja kaksi sekarotuista koiraa. Asutaan pienellä paikkakunnalla lähellä Ruotsin rajaa, omakotitalossa, jota kokoajan remppaillaan mieleiseksemme :) Yhteistä eloa on hellun kanssa ollut nyt 3,5 vuotta ja esikko saanut siis alkunsa hyvinkin nopeasti kun aloimme seurustelemaan. Kihloissa ollaan oltu pian 2 vuotta. Öööö... Mies on autonasentaja ja muutenkin autoja harrastaa, ajanut kilpaa paljon ja ajaa vieläkin jonkin verran jokkista. Itse olen kotiäitinä ja koulutukselta olen vaatetusmuotoilija. Tarkoituksena oli perustaa yritys tämän vuoden puolella mutta lykkään sitä vielä kunhan kaikki menee hyvin tässä raskaudessa :wink
Minulla on hyvät isot työtilat ja koneet sunmuut vempeleet täällä kotona yritystä varten, joten lapset aion hoitaa kotona niin pitkään kun vain pystyn ja koen hyväksi ratkaisuksi itselleni ja lapsille.
Elikkä tällä hetkellä oikein vilskettä on kun tosiaan remppaillaan, laitetaan pihaa kuntoon, tyttö on hyvin aktiivinen itsenäinen lapsi ja pyörii tässä jaloissa kun minä päivät ompelen mitä kerkeän ja samalla myös suoritan kurssia netin kautta :D
 
Mä oon 29, marraskuussa 30 ja mies on 30. Asutaan Pohjanmaalla rannikolla omakotitalossa. Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta, joista kihloissa 3 vuotta. Meillä on tytär 2/14 eli reilu 2-vuotias. Mies on metallialan yrityksessä töissä ja itse olen ya/lukiossa töissä. Esikoinen on perhepäivähoitajalla päivät

Tämä on hyvin toivottu ja kaivattu joulutonttu. Keskenmenon sain isänpäivänä viime vuonna viikoilla 10+2. Se oli kova paikka. Nyt sitten vihdoin tärppäsi uudestaan :Heartred
 
Takaisin
Top