Esittelyketju

Minä olen 36-v, kolmatta odotetaan. Ikäeroa vanhempiin lapsiin tulee useita vuosia. Salaisella puolella sitten lisää.
 
Esikoista odotan ja 32-v. olen. Ehkä esittäydyn paremmin sitten salaisella puolella.
 
35v ja toinen oma olisi tulossa. Meistä kyllä on kasvamassa uusioperhe eli minun 4v ja miehen 6v ja nyt syyskuussa syntyvä yhteinen. Viellä emme edes asu yhdessä, emmekä edes samalla paikkakunnalla, joten suuria muutoksia elämään tulossa. Nyt on kuitenkin jo alkujärkytys laantumassa ja alkaa jo odottaa yhteisen tulevaisuuden alkamista. Eniten jännittää läheisille kertominen.
 
Moikka! Olen 36-vuotias ja meille on nyt kolmas tulossa, lapset syntyneet 2015 ja 2018. Asumme mieheni ja lastemme kanssa Uudellamaalla.
 
Hei ‍♀️ Olen Emilia 32v äiti Bulgariasta kotoisin, Suomeen muuttanut vuonna 2007 ja 13v täällä ollaan, olen kihloissa suomalainen miehen kanssa (yhdessä 8v oltu) ja meillä on 2v 10kk poika myös hänellä tulossa pikkuveli LA 7.9.20. Asuttiin Helsingissä 7v mutta jouduttiin helmikuussa muuttaa Kuopioon, miehen opiskelun aikana. Olis kiva vaihtaa kuulumisia tai vaikka tutustua muiden odotavien äitien kanssa
 
Heippa! Onko tuolla salaisessa ryhmässä elämää? :)
 
Takaisin
Top