Esittelyketju

Zeero

Vauhtiin päässyt keskustelija
Syysäidit 2020
Aattelin että ois kiva kuulla millasta porukkaa täällä kirjottelee :greet025


Ite oon 26-vuotias ja asutaan miehen kanssa pikkukylässä etelä-karjalassa. Meillä on kaksi koiraa ja kissa. Haaveilen omasta maatilasta johon saisin hevosia ja alpakoita :grin
Toinen lapsi on nyt tuloillaan vuoden yrittämisen jälkeen. Esikoinen syntyi toukokuussa 2017. Raskaus oli aika helppo, viimosen kuukauden jouduin rajoittamaan vähä lenkkeilyä.

Mie työskentelen ravintola-alalla ja vähä jänskättää mite kroppa kestää. Loppuraskaus kun osuu kesälle ja sillon on kovin kiire. Edellisessä raskaudessa olin lomautettuna yli puolet raskaudesta.
Myö tehää molemmat vuorotyötä. Esikoinen on päiväkodissa ja luultavasti jää pienille tunneille myös tän uuden vauvan synnyttyä.
Ja mie yritän kovasti ruveta säästämää et voisin jäähä kotii vähä pitemmäks aikaa täl kertaa.
 
Mä taidan esittäytyä sitten vasta tuolla salaisen ryhmän puolella. :happy: Kohta se meillekin avataan! Tykkään siitä enemmän, kun se on vaan pienelle porukalle.
 
Mäkin voin sitten salaisella puolella paremmin esittäytyä.

Olen 28 ja kolmas lapsi perheeseen olisi kovasti toivottu. Pojat meillä syntyneet 2015 ja 2018. Olemme molemmat miehen kanssa töissä. Takana mulla kemiallinen raskaus 10/19 ja keskenmeno 11/19 joten ne tuovat tietenkin pienen pelon varjostamaan tätä raskautta. Mutta nyt olen jo päässyt niille viikoille missä kohtaa edellinen putosi kyydistä, joten ainakin se on positiivista :) ennen kahta ekaa raskautta ei siis keskenmenoja ole ollut.
 
Reilu 30v 2 lapsen äiti Pirkanmaalta. Kolmas nyt tuloillaan jos kaikki menee hyvin. Esittäydyn myös paremmin sitten salaisella puolella!
 
Minä olen 31v yhden pienen pojan äiti. Poika syntyi 2018 lokakuussa joten vähän alle kahden vuoden ikäero olisi luvassa. Yksi keskenmeno on takana ennen ensimmäisen syntymää, joten ekat kuukaudet on kyllä jänniä, mutta ajattelin että nyt yritän nauttia niistäkin.
 
Itse kans mielummin esittäydyn sit siellä salaisen ryhmän puolella.
 
Lyhyesti kerrottuna me ollaan miehen kanssa molemmat 25 ja asutaan Pirkanmaalla maaseudulla. Tämä olis kummallekin se oman elämän ihka ensimmäinen, mutta sukulaisilta ja ystäviltä löytyy jo ennestään paljon pieniä lapsia.
 
Mä taidan kanssa jättää tarkemmat esittelyt salaiseen ryhmään. Eka raskaus menossa ja kaikki on uutta ja ihmeellistä! :)
 
Kohta 40v 3 tytön äippä varsinais-suomesta.. Lasten iät 18v 16v 1v... Ja juu kaikki saman isukin kanssa. Nyt tää 4 pakkaus tulossa vielä ihastuttamaan mein arkea... Lisää sit toisella puolella...
 
Minäkin odotan salaiseen ryhmään pääsyä ennen kunnon esittelyä. Eka odotus ihan alussa ja mitä tahansa voi vielä sattua...
 
Täällä 39 vuotias puolitoistavuotiaan tytön äiti pääkaupunkiseudulta. Mies on saman ikäinen kuin minäkin, molemmat tehdään vuorotöitä. Oon ollut tuolla Elokuiset2018 ryhmässä aktiivisesti mukana ja nyt sit myös täällä :)
 
30-vuotias 2-vuotiaan äiti pääkaupunkiseudulta. Mies kaksi vuotta nuorempi ja opiskelee vielä reilun vuoden verran. Itse palasin edeltävältä mammalomalla töihin kesällä.
 
Siirryn tuolta elokuisten puolelta tänne, vaikka meinasin odottaa vielä ensi viikkoon kun on lääkärineuvola, mutta kun nyt olisi aikaa kirjoittaa :hilarious:

Ollaan uusioperhe savosta. Minä täytän pian 35 ja mies on 36. Miehen lapset (10v ja 7v) ovat ilonamme joka toinen viikko. Yhteinen lapsemme täyttää huhtikuussa 2.
Lisäksi perheeseen kuuluu koira.
Tarkemmin sitten salaisella puolella :happy:
 
Täällä 31 v kohta 1,5v tytön äiti Varsinais-Suomesta. Perheessä mieskin :grin muut jutut salaiselle puolelle
 
Takaisin
Top