Esittelyketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka. Täällä kirjoittelee 30v kahden tytön äiti (2v ja 3v) Uudeltamaalta. Kaksi ekaa sai alkunsa hyvinkin nopeasti, samoin kolmas raskaus joka paljastui tuulimunaksi. Sen jälkeen odottelin menkkoja alkavaksi melkein puolivuotta, jonka jälkeen ne tuli ja meni miten halusivat. Yhdestä erittäin kummallisesta kierrosta tuli plussa joka vaihtui menkoiksi parin päivän päästä. Sen jälkeen sain terolutit ja nyt toisesta terolut kierrosta plussasin tänään.
Toki voi käydä kuinka vaan, mutta aion nauttia tästä niin kauan kunnes toisin todistetaan.
Tällä palstalla olen aivan uusi ja toivottavasti opin käyttämään tätä pian

Heippa kaikille. :) Mä olen 23 vuotias kahden pojan (3v. ja 1,5v.) äiti Satakunnasta (sairaalana kumminkin TAYS) ja marras-joulukuusta asti yritetty kolmatta, ja nyt vihdoin saan tänne kirjoitella, kun tikkuun helahti kunnon punainen viiva. Vielä on vähän epätodellinen olo, eikä kauhee luottamus tähän, kun vatsaan sattuu todella, mutta onhan tästä lupa nauttia ja toivottavasti marraskuussa meitä on viisi. :Heartred

Heippa kaikki. Täällä 27 vuotias nainen ja ensimmäisen odottaja. Ensimmäinen minulle ja miehelleni (28 v). Koira ja kissa tähän saakka riitäneet karvavauvoiksi, mutta syskystä vahvistui molemmille halu saada myös se meidän ihan oma lapsi. Odotus on jännittävää, lähipiirissä ei ole kuin kaksi ihmistä, joiden odotusaikaa olisin pystynyt seuraamaan. Onneksi on samassa tilanteessa olevia teitä muita ihania naisia :cat:

Heips!
Täällä tosiaan odotellaan marraskuun alussa syntyväksi ensimmäistä omaa, miehellä on 15v tyttö. kaksi keskenmenoa on ollu parikymppisenä toisen miehen kanssa ollessa joten jännitys on kova. Ikää on 31, mies on 38. Kaksi koiraa on tähän asti ajanut vauvan virkaa mutta parempi että tulee vaavi ennen kuin nuo koirulit on ihan pilalle lellittyjä. [emoji23]

Heippa hei,

Ekaks pitää sanoa, että kiva huomata että monella muullakin mahaan sattuu, ei Mulla mitään muuta oireita oo ollutkaan Ja Mietin jo, että onko normaalia.

Oon 28 (kai??) Ja meillä On 1.5 v tyttö :) oon jo varmasti vuoden haaveillu toisesta, Mutta Menkat Alko vasta joulukuussa uudelleen.

Tänään lääkäriin, eilen plussasin :) menkkojen perusteella la 7.11.

Ai juu Ja minä oon ulkosuomalainen, Siksi pituiset ajat Kun oon foorumilla sekä ärsyttävät isot alkukirjaimet.. Tän mun puhelimen suomi on vähän huonoa heh....

Moikka ja onnea kaikille plussista! :)
Olen 30v. ja vaikutan Espoossa. Kierukka poistettiin lokakuussa, siitä n. kolmen viikon päästä alkoi menkat ja nyt neljännessä kierrossa tärppäsi <3 Kuukautisten perusteella laskettu aika olisi 10.11 ja tosiaan siis ensimmäistä lasta odotellaan peukut pystyssä :)

Hei

Eli täällä 27v lähihoitaja. Mulla on ollu yksi keskenmeno vuonna 2009 ja esikoisen sain 2010 vuoden yrittämisen jälkeen.
Nyt uuden miehen kanssa ei olla edes yritetty vaan ollaan mietitty sopivampaa ehkäisyä kuukauden ajan uskoen hormooni ehkäsyn vielä vaikuttavan. Eipä vaikuttanutkaan vaan plussaa tuli. Alunperin oltiin suunniteltu et kesällä alotetaan yritys. Nyt toivon et pikkunen pysyy matkassa ja saan taas tuoksutella omaa vauvvelia. :dummy:

Heippa!

Kuulosti tuo svenin kertomus ihan omasta suusta tulleelta! Eli odotan nyt toista lasta, isoveikka vauvan syntyessä 2 v. Muutettiin miehen kanssa Jyväskylästä Tampereelle vuodenvaihteessa. Laskettu aikakin näyttäisi svenin kanssa mätsäävän 2.11.

Tätä toista ehti jo oikein yrittämään, ei koskaan otettu ehkäisyä käyttöön ekan jälkeen ja syksystä asti jo ihan kunnon vauvakuume ja odotus oli päällä.

Ensimmäisestä en foorumilla kirjoitellut, seurailin vain, nyt sitten uskaltauduin aloittaan. Ja tuo nimimerkki mutsahei tuli siitä kun mies välillä demonstroi mitä tuon vauvan päässä liikkuu ja jutut alkavat aina "mutsa heeei....".

Hellou!
Josko nyt uskaltaisin liittyä joukkoon
Olen 25v, hoitoalalla työskentelevä kahden lapsen äiti savosta. Lapset 1/12 ja 11/13 ❤ eli tuleva pakkaus on siis minulle kolmas ja toiselle puoliskolle ensimmäinen. Perheeseen kuuluu myös karvainen, häntää heiluttava lapsi.
LA olis ehkä 12.11 eli ihan tuore tapaus

Tosi oireeton alku on ollut verrattuna kahteen aiempaan raskauteen, joissa voimakasta pahoinvointia oli ensimmäiset 4kk. Jospa tällä kertaa pääsisi hieman vähemmällä.

Ihanaa odotusta kaikille

Heippa.
Olen kohta 29v ja toinen tuloillaan:wink miehelleni ensimmäinen, minun esikoinen on 9v. Ja jotenkii tää alkuraskaus on jääny ihan unholaan kun tosta ekasta olevinaan niin pitkä aika.
Miulla kauheat pelot mitä jos tää raskaus ei meekkää hyvin tai jotain muuta. Ekassa raskaudessa en muistaakseni pelännyt keskenmenoja tai mitään.. noh ehkä tää pelko hieman helpottaa, toivottavasti.
Niin ja tosiaan otatin kierukan tossa marraskuun lopulla pois ja nyt sit eka tärppi. Kuukautisia kerkes olla kahdet normaalit.
Innolla odotan et pääsee kertomaan raskaudesta sukulaisille ystäville ja tutuille.:)

Hei kaikille jännän äärellä kanssa olijoille!! Minä olen 34 ja meillä on nyt 1v3kk nuori tytön tyllerö. Maanantaina plussasin (hormonikierukasta luovuttiin reipas 2kuukautta takaperin). Ihmeiden sekamelskan myllerryksissä ollaan oltu tämän viikkoa. Ja pysyykö tää mahassa, miten meiän pikkusesta saattaa tulla isosysteri, yms yms No mutta aika näyttää <3

Heipähei, olen 31 vuotta ja pk-seudulta, esikoinen on tulossa ja sitä on yritetty elokuusta saakka. Ensin homma tuntui epätoivoselta, mutta nyt taas tuntuu että menipä se silti aika nopeasti. Ennestään meillä on karvavauva, nimittäin 2 vuotias koira. Toivottavasti tässä odotuksessa menee kaikki hyvin, vaikka helpottavin tieto on että ylipäätään on mahdollista tulla raskaaksi.

Harrastan kilpaurheilua ja ihmettelenkin onko täällä muita urheilijoita tai aktiiviliikkujia?

Hei,
Olen 28 vuotias 5 vuotiaan tytön ja 6 vuotiaan pojan äiti. Me päätettiin lokakuussa mieheni kanssa luopua kierukasta ja pianhan sitä oltiin jo raskaana, mutta se päättyi sitten jouluaattona kovien kipujen ilmettyä kohdunulkoiseksi, joka leikattiin ja vasen munanjohdin poistettiin.
Viime kuussa aloitettiin yritys uudestaan ja nyt tuli taas positiivinen tulos raskaustestiin. Ei osattu kyllä edes uskoa, että näin nopeasti tärppää uudestaan. Onnellisina nyt odotetaan ja toivotaan, että kaikki menisi nyt hyvin :Heartred

Hei! Täällä toista kertaa elämässään plussannut 36 v helsinkiläinen äiti. Poika syntynyt tammikuussa 2015. Yritystä takana toisesta nyt reilu puoli vuotta. Nyt sitten saapi jännitellä seuraavat pari kuukautta. Varhaisultraan meinataan mennä. Mutta koska sinne neuvolaan pitää/saa soittaa :D

Täällä yksi tosi vahvan plussan saanut! Koko testialue meni heti täysin punaiseksi jonka jälkeen tosi vahvat viivat

Meillä ennestään yksi ihana pikku tyttö, joka tulee olemaan 1,5v. uuden tulokkaan syntyessä. Hieman jännittää, kun ikäero jäi aika pieneksi. Mutta innolla odotamme uutta tulokasta Me vaikutamme pääkaupunkiseudulla ja ensimmäinen neuvola jo ensi viikolla!

Ensimmäistä kertaa täällä kirjoittelen, aikaisemmin vaan sivusta seurannut

Täällä elämänsä ensimmäisen plussan viikko sitten saanut, rv nyt 4+3 edellisten kuukautisten mukaan, nettilaskurin mukaan la 15.11. <3 Olen 28-v, mies pari vuotta vanhempi. Kummallekin siis eka pienokainen aluillaan. Pk-seudulla vaikutamme. Tällä hetkellä vain kova kauhu menossa, että miten tässä käy, vaikka tietää, ettei mitään voi asian suhteen muuta tehdä kuin odottaa... Nyt kun sopivasti muutaman päivän ollut kova flunssakin päällä. Neuvola ensi kuun puolivälin paikkeille varattu, sekin vielä tuntuu niin kovin kaukaiselta. :D

Heippa, ja onnea kaikille odottajille!
Täällä 24-vuotias äiti-ihminen lounais-lapista. Perheessä 6/15 syntynyt poika, mies ja pari koiraa. Vauvakuume vaivasi miltei heti esikoisen syntymästä asti, mutta näin kauan meni saada plussa aikaiseksi. Tän takia nyt pelottaakin tosi paljon, että onko masussa ketään ja meneekö kaikki niinkuin toivotaan. Soittelen varmaan tällä viikolla neuvolaan, ja kyselen mahdollisuuksista ar-ultraan.. La laskurin mukaan 15.11.

Tänne en olekkaan viellä kirjottanut. Olen 27 vuotias ja meillä on kaksi lasta tyttö -10 ja poika -12 syntyneet ja ootellaan kolmatta. Laskettu aika ois laskurin mukaan 13.11 mutta neuvolassa (11.4) saa varmuuden mikä päivä kun kierto ollut aivan sekava. Jännittää ja on aivan sekava olo koko raskaudesta mutta tätähän me haluttiin..:Heartred

Takaisin