Esittelyketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! 22-vuotias (heinäkuussa 23) toista lastaan ihan alussa odottava äiti ja juuri 30-vuotta täyttänyt isä. Ennestään meillä on tosiaan 03/16 syntynyt tytär ja jaloissa pyörii myös kolme koiraa. Tää raskaus sai alkunsa vähän yllättävänkin helposti, imetän vielä esikoista ja mulla olis parin viikon päästä suolistotähystys joka täytyy nyt selvittää että tehdäänkö sitä tän raskauden takia.. Toki vahingoksihan tätä nyt ei voi sanoa koska tietoinen valinta ilman ehkäsyä mutta tarkotus oli alkaa yrittää vasta ton tähystyksen jälkeen.. Tää raskaus jännittää kyllä suunnattomasti koska viime raskaus ei ollu helppo ja nyt on tuo vuoden ikäinenkin tässä arjessa..

Edit. Meni kesken viikko sitten joten ei tule marraskuista..

Muokattu viimeksi:
Hei vaan! Olen 24-vuotias ja mies samaa ikäluokkaa. Odotetaan meidän ensimmäistä ja kaikki on meille vielä niin uutta ja ihmeellista, koko juttua on oikeestaan vaikea uskoa edes todeksi. Alettiin yrittämään viime marraskuussa ja nyt neljännellä kierroksella sit tärppäsi. Yrittäessä tuntui että tässä kestää ikuisuus, mutta nyt tuntuukin, että kaikki kävikin tosi nopeesti. Innolla odotan, mitä raskaus tuo tullessaan ja että minkälainen nyytti sieltä lopulta syliin saadaan :joyful:

Hei! Odotan esikoistani, eikä lähipiirissä ole vielä lapsia. Kaikki tämä raskauteen ja lopulta vauvan kanssa eloon liittyvä on meille uutta. Olen siis 25-vuotias ja aviomieheni 26. Olemme seurustelleet teiniajoista lähtien, ja perheen perustaminen on siitä asti ollut haaveeni. Vauvakuume puhkesi kukkaansa loppuvuodesta, kun luulimme ehkäisyn pettäneen. Kun harmiksemme kuukautiset alkoivat tuttuun tapan, jäi jäljelle kaipuu omaa jälkeläistä kohtaan. Plussan sain testiin toisesta yrityskierrosta. Kierto oli pidempi kuin edellinen, joten olin ehtinyt jo luovuttaa, mutta mites kävikään, plussa tosiaan yllätti minut kp35/28. Niin häkeltyneinä ja onnellisina siis toivomme, että tämä pieni ihme pysyy matkassa ja tulee meitä ilahduttamaan marraskuussa!

Kävin lukemassa näitä vanhoja ketjuja, teillähän on juttua tullut jo pitkän aikaa! :D Mä vasta plussasin tänään enkä tiedä laskettua, mutta kai tämä kuukausi edes osuu kohdalleen...

Mä olen (vielä hetkisen verran) 32-vuotias uusimaalainen odottaja. Mies täytti juuri 40, meillä on tyttö mallia 2014 ja miehellä on 19-vuotias esikoinen joka asuu myös meillä ihan täysaikaisesti. Ollaan yhdessä jo yli 10 vuotta, naimisissakin jokunen vuosi.

Eka lapsi oli vauvana mahdottoman huono nukkuja ja juuri kun saimme hänet nukkumaan melkein täysiä öitä, lähdemme uudelle kierrokselle. Kyllä ihminen voikin olla hölmö. :p

Täällä 27v toista odottava? N. 6kk ikäisen tytön äiti Itä-uudeltamaalta. Mies on 38v. Tänään tuli siis testiin haalea plussa. Edellinen raskaus sai alkuunsa monen vuoden yrityksen ja yhden IVF kierron jälkeen. Nyt siis tjottailua vuodenvaihteen jälkeen. Ja yllätyksenä tuli tämä plussa. [emoji173] suunnitelmissa olisi ollut pas syyskuussa 2017.
LA olisi 23.11.17

Muokattu viimeksi:
Heip! Täällä 36-vuotias esikoistaan odottava. Ehdimme yrittämään oikein kunnolla 3 kiertoa ja nyt sitten tärppäsi. Olemme yrittäneet about vuoden verran sellaisella tulee jos tullakseen taktiikalla, mutta kun mitään ei tapahtunut, niin piti sitten alkaa oikein tähtäämään ovikseen. Olinkin jo puoliksi vakuuttunut, että näin "vanhalle" ei lasta tule ilman apua, varsinkin kun meillä ei ole lapsia ennestään ja aiemminkaan ei ole onnistunut, mutta tässä kuussa huomasin kaiken maailman oireita, rinnat kipeät, vatsa jotenkin outo, painon tunnetta alavatsassa, joten uskaltauduin sitten jo toivomaan ja sieltähän se plussa tuli! Huh! Olen tosi iloinen, mutta myös jännittynyt ja ehkä vähän kauhistunutkin, en tiedä. Toivottavasti vauvalla on kaikki hyvin.

Hei kaikille! Eilen oli ensimmäinen ultra, joten uskallan viimein taustailusta siirtyä esiin. Raskautuminen ei ole todellakaan ollut itsestään selvää, eikä olisi varmasti onnistunut ikinä ilman apua. Pitkä on siis tie ollut, mutta tähän asti kaikki on siis hyvin. Pikku Kirpun koko vastaa viikkoja ja pienen pieni sydän lyö vimmatusti. :Heartred

Janel & Pikku Kirppu 6+4

Moi, täällä yksi ensimmäistä odottava 35v ja pk-seudulta. Eilen tein plussatestin 8 kuukauden yrityksen jälkeen. Olo on hyvin epäuskoinen, voiko tää nyt olla totta! Hyvin alkuvaiheessa ollaan, joten katsotaan miten tämä nyt etenee.

Lisäyksenä vielä että perheestä muuten löytyy mies ja koira. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä iät ja ajat (=opiskeluajoista lähtien). Ajatukset lapsesta on tulleet hyvin pikkuhiljaa ja alkoi jo itseä mietityttämään, että ollaankohan sitä auttamattomasti myöhässä, kun tuota ikää alkaa olla (ja ylipainoa siihen päälle).

Muokattu viimeksi:
Moi,
Tällä kertaa minäkin uskaltaudun kirjoittamaan tänne...
Olen pian 37-v Uudeltamaalta. Entuudestaan tyttö 10/2013 ja poika 02/2015. Plussasin perjantaina. En olisi uskonut että näin pian tärppää- kierukka jäi pois marraskuussa.
Jännityksellä jäämme odottamaan onko siellä ketään...

Moi, ja onnittelut kaikille marraskuisille! Mä oon 35-vuotias pääkaupunkiseutulainen äiti. Tänään plussasin oman marraskuiseni. Oireita ollut noin viikon ajan aika voimallisesti, repäisykipuja, etomista, ruokahaluttomuutta, nälkää, kiukutusta, sekä karmea flunssa viimeiset neljä päivää.

Meillä on ennestään kaksi alle kouluikäistä jo kotona, musta tuntui että pitää kolmas vielä saada.

Nyt fiilikset vähän kauhistuneet, ja toisaalta naurattaa. Ja tietty pelottaa kovasti että päästäänkö marraskuuhun saakka ja saadaanko vielä vauva kotiinkin.

Ollaan Tampereen lähettyviltä. Minä 29v ja mies 36v. Esikoistyttö (9/14) sai alkunsa heti, tämä antoi odotuttaa reilu puol vuotta itteensä.
Laskettu aika 14.11, neuvola 29.3. Samal viikol tarkoitus käydä alkuraskauden ultrassa, mikäli neuvola ei ultraa.

:greet025 Minä olen 24-vuotias ja mies 26-vuotias ja poika 1v8kk. Lopetin imetyksen viime syksynä ja heti sen jälkeen tuli vauvakuume! Olen kotiäitinä ollut ja nyt sitten vielä pari vuotta lisää jos vauva marraskuussa syliin saadaan:Heartpink

Mä oon 30-vuotias ja Varsinais-Suomesta. Miehen kanssa oltu yhdessä pian 9 vuotta ja naimisissa niistä melkein 6 vuotta.

Tää on nyt viides raskaus. Meillä on 9/13 ja 9/15 syntyneet pojat. Poikien välissä, elokuussa 2014, koimme myöhäisen keskenmenon, joka todettiin rv 18. Kolmatta lasta on yritetty kesäkuusta asti, elokuussa jo tärppäsi, mut nt-ultrassa todettiinkin tuulimunaksi. Tuulimunan hoitokin pitkittyi, joten uuteen yritykseen päästiin vasta tammikuussa. Mut nyt ollaan taas raskaana ja olo on luottavainen.

Moikka kaikille! Olen 21 vuotias ja esikoista odotan, mies on 22 vuotias. Asutaan pohjois-savossa ja synnytys on kyssissä. Nyt on menossa 6+0 ja toivon, että kaikki menee hyvin. Ensimmäinen neuvola on 8+4 ja tuntuu, että sinne on ikuisuus, mut eiköhän aika mee nopeasti. Itse opiskelen tällä hetkellä, mut valmistun toukokuussa vihdoin. Tekis mieli jo ostella kaikkee, mut kait se on viel maltettava.

Muokattu viimeksi:
Hei. Olen 26 vuotias ja mieheni 29. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, joista kihloissa 2 vuotta. Asumme savossa. Itse haluaisin naimisiin jo, mutta miehen pitää kosia ja sitä ei ole näkynyt :hilarious: haha..

Entuudestaan meillä on ihana 2 vuotias tyttö. Viime kesänä olin raskaana ja se keskeytettiin, ku löyty rypäleraskaus. Kerroin siitä enemmän tuolla toisessa ketjussa. Joten tammikuussa saimme vasta yrittää uudestaan. Ekasta kierrosta raskaaksi ja nyt toivon pelon sekaisin tuntein, että tämä menisi hyvin. :happy: nyt menossa 7+1 ja ensi viikolla eka neuvola.

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikki!
Uskaltaudun nyt varovasti mukaan, vaikka en yhtään tiedä kestääkö pää saati kroppa tätä raskautta...

Satakunnasta olen, 32vuotta, vaimo ja kahden lapsen äiti. Esikoinen täytti juuri kolme vuotta ja hänen sisarensa olisi vajaa 3kk tällä hetkellä, jos kaikki olisi mennyt suunnitellusti. Ennin voimat uupuivat kohtuun napanuorassa olleen solmun vuoksi raskausviikolla 33. Tiistaina 29.11.16 syntyi kolme kiloa puhdasta ja maailman kalleinta kultaa. Kultapaketista jouduin kuitenkin luopumaan ja hänet hautaamaan ❤

Plussasin viime torstaina ja laskettuaika osuu aika tarkkaan Ennin vuosipäivään. Aika maagista ajatella, että vuosi tragedian jälkeen meille ehkä saattaa tulla vauva.

Tällä hetkellä pelkään paljon, että kyseessä on kohdunulkoinen raskaus tai muuta erityistä. Pääsen neuvolaan onneksi jo viikolla 6 ja toivon pääseväni äippäpolille varhaisultraan tyyliin viikolla 8, jotta saan tietää. Jos en pääse niin kerään pennoset kokoon ja painelen yksityiselle.

Jänniä aikoja

Voi Anksu, mitä olette joutuneet kokemaan. :'( Tervetuloa mukaan, toivotaan että tällä raskaudella on onnellinen loppu. <3

Takaisin