Esittelyketju

Sandy

Kommentoinnin ninja
Syysmammat 2016
Syysmammat 2018
Aattelin että olisi kiva tietää vähän enemmän toisistamme :) Nimimerkki, ikä, monesko lapsi ja laskettuaika onkin jo selvillä, mutta josko rohkeat uskaltaa kertoa enemmän.

Esimerkiksi missäpäin Suomea asutaan, minkälaisessa kodissa, lemmikkieläimiä, lapsia, minkälainen puoliso löytyy, kuinka kauan yhdessä, vauvahaaveet ja tie tähän odotukseen, harrastuksia, ammattia, mielenkiinnonkohteita, sukulaisia, toiveita tulevaisuuteen jne tms

Eli jokainen kertokoon mitä tahtoo :) Mä vaan meinaan välillä mennä sekaisin kuka oli kukakin ja oliko nyt niitä lapsia entuudestaan ja oliskos ny minkä ikäinen jne :rolleyes: Täältä vois sitten luntata :wink
 
Gatusa, viikon päästä 29v, 2. lapsi ja ulkomailla asustelen. mies on 36v, tokaa odotellaan, esikko koulussa jo, okt:ssa vuokralla ja naapurin kans sodassa ku rakennetaa korkee aita tiilistä turvaamaa yksityisyys, siis korkeutta lisätään ku olemassa oleva on niin matala että siinä voi kävellä. kyllähä itä useampi lapsi ois toiveis kieltämättä. harrastuksia sukututkimus, kielet, käsityöt, sanaristikot, lukeminen. ammatti on konsultti mut vuodelevon takia palkaton vapaa provikal muutenki iha ite suostuin rehellisyyden nimissä.
 
Muokattu viimeksi:
Josko mä aloitan...

Mä olen siis 31-vuotias 7 kuukauden ikäisen Elli-tytön äiti, joka palailee kesäksi työelämään tämän kuun lopulla. Eli siis jo ihan muutaman viikon päästä! Olen työssä 80kilometrin päässä kotoa, kehitysvammaisten lasten ja nuorten lyhytaikaisen asumisen yksikössä.

Isäntä on 34-vuotias raskaankaluston asentaja, sivutoiminen maanviljelijä ja autoharrastaja. Hänellä on Ellin lisäksi kaksi tytärtä aikaisemmasta parisuhteesta, 5- ja 3- vuotiaat. Tytöt ovat meillä joka toinen viikonloppu.
Me on tavattu 3/12, kihloihin mentiin 11/12, erikoinen syntyi 9/13, eli ei olla turhaan jääty mietiskelemään, vaan ollaan kumpikin kovin varmoja toisistamme ja siitä että kuulumme yhteen. Olemme menossa naimisiin elokuussa, ja tosiaan tämä toinen lapsi on sitten joulukuussa tuloillaan, jos kaikki sujuu hyvin loppuun saakka.

Me asutaan isohkoa omakotitaloa maalla, isännän kotitilaa. Pellot on kauralla, ja noiden hevosten ja korien lisäksi meillä ei ole eläimiä, viimeinen lehmä on lähtenyt joskus 07, eli kauan aikaa ennen minua.

Tässä nyt lyehkösti minusta ja meistä.
 
Voi eiii.. Olisi niin kiva kirjoittaa, mutta..

Minä olen ollut vähän varovainen tämän kanssa kun tekstit on kuitenkin julkisia ja "pelkään" että joku tuttu on täällä lukijana tai eksyy vaan sattumoisin tänne. En halua että kukaan saa tietää raskaudestani tällä tavalla.

Toivottavasti muut uskallatte kirjoitella, luen mielelläni. Minäkin tarinani sitten tänne tai ennemmin vaikka sinne FB-ryhmään kerron kun sinne uskaltautuisin :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Sama juttu,en halua että kukaan tuttu täältä tunnistaa..Rohkeesti vaan mukaan fb ryhmään Karyam,meitä on jo ihan mukavasti siellä :)
 
Minunkin esittelyn löytää tuolta Facebookin puolelta, en taida tänne uskaltaa kirjoittaa :wink
 
Eihän tänne nyt niin kamalan tunnistettavasti tarvitse itseään esitellä, jos ei halua. Vähän kun miettii, mitä kirjoittaa, voi varmasti antaa itsestään tietoja ilman että paljastaa henkilöllisyyttään?
EI sillä, ei kenenkään tietysti ole pakko täällä kertoa itsestään.. Kaikki vaan eivät ole tuolla FB:n ryhmässä, osa ei ole koko Facebookissa, niin minusta ainakin on mukava jos täälläkin pääsee juttelemaan ihmisten kanssa sen sijaan että juttelee pelkille nimimerkeille..
 
Taidan myös liittyä siihen fb ryhmään kunhan nää riskiviikot menee ohi :) pelkään kanssa että joku tuttu tunnistaa, koska emme ole kertoneet tästä vielä muille kuin mieheni vanhemmille.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Noh, mä voin ainakin valaista tilannettani.. täällä kohta 33v kohta 15kk tyttövauvan äiti. Olen kotona tämän juniorin syntymään saakka ja toki vuoden pari sen jälkeenkin. Töihin kampaamoalalle ei tod ole kiire takaisin :). Kihlattuni sai uuden työn aluemyyntipäällikkönä tammikuussa josta johtuen minusta tuli YH ti-pe. Vähän mälsää mutta kyllä se siittä.. yhdessä olemme olleet 5v, naimisiin menemme loppukesästä, pienesti maistraatissa tosin. Juhlitaan sitten myöhemmin. Eläimiä ei ole, kova koirakuume kylläkin. rivarissa järven vieressä asutaan.

esikoista yrittäessämme, koin 3 keskenmenoa alkuviikoilla, hän oli 4. Raskaus kun tärppäsi ja sain helpon raskauden, helpon synnytyksen ja helpon vauvan :). Tämä oli eka tärppäys , yritettiin alkuvuodesta saakka eikä vielä ole kesken mennyt joten peukkuja pidän ja tarrasukkia toivon! Varhaisultraan pääsin kunnan kautta taustani takia ja siellä pikkuinen nähty!

Että näin täällä! Lähipiiri tietää jo , vatsan turvotus on melkoinen enkä ihan hirveää vaivaa näe sitä piilottaa joten eiköhän loputkin arvaa/kysy lähiviikkoina.. :)
 
Muikkis, syyskyyn lapsi vuodelta -88 ja asun Tampereella.
Tämän enempää en minäkään uskalla kirjoittaa jos joku tunnistaa :)
Minunkin esittelyni löytyy siis FB:n puolelta! :greet025
 
Sen verran voin kans täällä kertoo että 33v.ensimmäistä odotetaan ja Kouvolasta :) Alta näkyykin,kaks keskenmenoo takana.Aiemmin haaveilin suurperheestä mutta sen verran nuo keskenmenot on jättäny jälkensä että hyvä jos tämän yhden jälkeen uskaltaa vielä toista yrittää..Olettaen tietenkin että tämä menee onnellisesti loppuun asti :Heartred
 
Tottahan tuo on että tämä on avoin foorumi. Itse kylläkin ajattelen asian niin, että jos jolla kulla puoli tutulla on aikaa ja mielenkiintoa käydä kyttäämässä jotain vaun foorumia ja ynnäilemässä tiedonmuruista onko tuo Sandy kenties just se tai toi tyyppi, niin siitä vaan! :)

ja sitten ne oikeat ystävät ja perheenjäsenet, ne jotka oikeasti mut vois tunnistaakin, niin uskon että olisivat vain ja ainoastaan onnellisia eivätkä huutelisi nimimerkin olettamuksia ympäri kyliä :Heartred Yksi ystävä saattaa täällä pyöriäkin :) Ekan ultran (ens viikolla) jälkeen kerron "virallisesti", jos satut tätä lukemaan ja tunnistamaan :wink:Heartred

Mun esittely siis tulossa, kun vaan ehtis "syventyä" asiaan.

Esikoisesta en koskaan liittynyt siihen FB-ryhmään.... enpä ole vielä päättänyt tämän osalta. Mä oikeastaan tykkään että se FB on ollut "vauvavapaa"-vyöhyke. Mä kun en olleenkaan jaksaisi koko seinää täyttää vauvajutuilla :rolleyes::grin
 
Mä jo jonkinverran valaisin menneisyyttäni tuolla "Ahdistaako joku asia" -otsikon keskustelussa. En nyt palaa niihin juttuihin sen enempää. Tällähetkellä on asiat hyvin. Oon kohta 2 vuotta ollut naimisissa ihanan insinöörinörtin kanssa, joka on hulluna autoihin, ralliin ja formulaan. Mulla on 6 vuotias poika, jonka mieheni on adoptoinut. Entiseen isään ei ole mitään yhteyttä kumminkaan puolin (onneksi). Asutaan omakotitalossa Keski-Suomessa. Rakastan puutarhanhoitoa ja jonkinverran tulee harrastettua öljyvärimaalausta. Ihastuin tänä keväänä kuntonyrkkeilyyn, mutta nyt se harrastus on saanut jäädä, sattuneesta syystä:) Kenellekään ei olla vielä kerrottu ja sovittiin, ettei kerrotakaan vaan annetaan arvata, jos arvaavat! Yksi ihminen on jo arvannutkin, kun on tätä turvotusta niin kamalasti. Nyt pitäs olla viikkoja vasta 8+jotain, mutta aikamoinen mahakumpu jo näkyvissä. Onneksi pääsen parin viikon päästä kesälomalle, niin saa olla rauhassa siltä osin, ainakin työkavereitten puolesta. Loman jälkeen taitaakin olla aika helppo arvata, jos tätä vauhtia massu kasvaa!
 
Täytyy lisätä vielä, että toivottavasti saadaan kaikki ihanat vauvat syliimme viimeistään joulukuussa eikä kenenkään tarvitse kärsiä enää yhtään keskenmenoa. Itsekin sellaisen kokeneena tiedän miten pahalta se tuntuu. Vielä on monta monta kuukautta yhteistä taivalta edessä. Toivottavasti jaksetaan kirjoitella ja tukea toisiamme tänä ihmeellisenä ajanjaksona. :happy7
 
Hei! Ilmoittaudunpas itsekin mukaan:)
Olen 30 vuotias toista lasta odottava 1vuotiaan pojan äiti. Yllättävän helposti lähti alkuun tämä toinen, kun ensimmäistä yritettiin yli puoli vuotta ja tämä tärppäsi heti :). 25.12 olisi la ja eka neuvola on varattuna 2.6. Mielenkiintoisia keskusteluita näytti teillä täällä olevan, joten alanpas lueskelemaan:wink

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Tämän nimimerkin takaa kirjoittelee 25-vuotias nainen Tampereen seudulta. Odotan ensimmäistä lasta ja kaikki on kovin uutta ja jännittävää, mutta samalla hieman pelottavaakin. Avioliittoa tulee parin viikon päästä täyteen kolme vuotta ja "lapsenkorvikkeena" meillä asustelee kolme kissaa. Luulisin meidän olevan ihan tavallinen aikuinen pariskunta, joka on jo hieman asettunut ja rauhoittunut paikoilleen. Vauvaa meille on odotettu jo reilu 1,5 vuotta ja odottaminen toivottavasti lopulta palkitaan. :)

Minua hieman jännittää, miten työnteko sujuu loppukesästä/syksystä, sillä oma työni on melko fyysistä. Työskentelen eläinten parissa ja maha tulee ihan väkisin jossain vaiheessa tielle. Eläimet vievät myös huolellisesti tuota vapaa-aikaa.. Facebookissa ette tule näkemään minua.
 
25-vuotias, Lapista. Meillä on uusperhe, johon kuuluu minun lisäksi samanikäinen mies, minun 4-vuotias poika (pojan isään tosi hyvät välit kaikilla, näkee poikaa viikottain) sekä kissa. Miehen kanssa tavattiin 7/2013, yhteen muutettiin ja mentiin heti perään kihloihin 10/2013, naimisiin mentiin 4/2014 ja nyt eka yhteinen mukula tulossa. :Heartred Niinkuin puapru kirjoitti, ei mekään haluttu turhaan jahkailla, tuntui niin oikealta.

Asutaan nyt kerrostalokolmiossa, omakotitalosta haaveillaan. Ehkä joskus... :)

Rv 8+2
 
Esittäydyn nyt minäkin :)
Olen 35vuotias ja 1,5 vuotiaan pojan äiti ja perheeseen kuuluu myös kaksi koiraa sekä tietenkin myös mies. Asutaan oktalossa, ostettiin tämä joulukuun alussa kun meidän kaksio alkoi käymään vähön pieneksi kun pieni mies lähti liikkeelle :)
Esikoista tehtiin neljä vuotta mutta onneksu tämä kakkonen ilmoitteli tulostaan vähän nopeammin. Tosin lapsettomuustutkimukset aloitettiin helmikuussa ja huhtikuussa olisi ollut aika lääkärille missä olisi pohdittu hormonihoidon aloittamisesta. Aika saatiin kuitenkin perua kun tikkuun ilmestyi kaksi viivaa :Heartred
Työt aloitin vuoden alussa ja saa nähdä kuinka kauan jaksaa/pystyy tekemään kun eka raskaus päättyi raskausmyrkytykseen niin nyt lepo ja sairasloma aloitetaan kuulemma aika herkästi vaikkei myrkytys välttämättä uusikaan. No aika näyttää.
Ensi viikolla in ensimmäinen ultra ja pääsee näkemään pikkuisen :Heartred :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Esittäydyn minäkin, vaikka olen vissiin taustaani jo täällä eri juttujen yhteydessä vähän kertonutkin :)
Olen 39-vuotias (tämän "ringin" seniori vissiin :D) Järvenpäästä. Minulla on edellisestä avioliitosta kaksi ihanaa lasta, tyttö 17v ja poika 14v :Heartpink Minä löysin nykyisen rakkauteni jo vuonna -89 naapurista, mutta elämä heitti meitä eriteille. Kiitos Facebookin, löysin tämän nuoruuden rakkauteni sieltä, ja meillä synkkasi heti. Asuin Tampereella 15 vuotta kunnes muutin takaisin kotikaupunkiini tämän uuden miehen luokse :love7. Olemme kihloissa ja kesällä mennään naimisiin :love2. Häät aiheuttaa mulle kauheeta ressiä kun en tiedä mihin mekkoon pitäis pukeutua, kuinka iso olen silloin :eek:

Tämä pikkuinen sai alkunsa yhteisestä päätöksestä, pillerit lopetin tammikuussa, ja helmikuun lopussa testasin plussan :Heartpink Uudelle miehelleni tämä on ensimmäinen lapsi ja siis kaikki tutkimukset, neuvolat yms oireet ihan uutta :). Me asutaan paritalossa, joka todennäköisesti jossain vaiheessa jää liian pieneksi kun tämäkin pikkuinen kasvaa ja tarvitsee omaa rauhaa, sitten on varmaan aika katsella uusia asuntoja :). Lemmikkieläimiä meillä ei ole eikä vissiin tulekaan koskaan :)

Paljon jäi vielä kertomatta, mutta tässä lyhkäisesti mun elämän kaarta :)
 
Takaisin
Top