Esittäydytään!

Moikka!

Hauska lukea muiden esittelyjä.

Mä uskaltauduin vihdoin kirjoittelemaan. Oon lueskellut jo jokusen viikon :) Käytiin tänään varhaisultrassa ja siellä se reilu senttinen katkarapu möllötteli. Syke kuului hyvänä :) Viikkoja katkiksella nyt 7+4.

Esikoinen on 1v7kk ja lisäksi perheeseen kuuluu eläkeläismummokoira ja kaksi eläkeläiskissaa. Asustellaan Vantaalla ja mulla on ikää 32v :)

La mulla on 28.12., mutta todennäköisesti mennään kitenkin tammikuuhun ennen jakaantumista. Esikkokin meni sen kymmenisen päivää yli, niin liityin tammikuisiin jo heti suoraan :D
 
Muokattu viimeksi:
Kai minäkin uskallan esittäytyä nyt kun neuvolan sain varattua. :)
Olen 30v nainen sastamalasta. Odotan toista lastani nyt 4+5 ja kovasti jännittää. Esikoinen syntyi 6vko etuajassa 34+1 viikoilla ja on muutenkin melko vaativa ja energinen tapaus. Eli saa nähdä miten pärjää pirpanan kanssa kun maha rupeaa kasvamaan. :confused:
 
Moikka kaikille!
Täällä 26 vuotias rouva rv4+3.
Entuudestaan juuri vuoden täyttänyt tyttö. Muutama kuukausi sitten sain keskenmenon rv7+3; ultrassa kävin vuodon takia 6+5, syke näkyi ja kaikki muutenkin mallillaan, pari päivää myöhemmin raskaus keskeytyi selittämättömästä syystä. Tämä vielä tuoreessa muistissa, joten varovaisesti mennään tän raskauden kanssa.
 
Heipsan!
Mä olen siis kohta 20 vuotta täyttävä nainen Savosta. Aikaisempia lapsia ei ole joten esikoista odotellaan ja jännityskin sen mukaista. Mieheni ja minä olemme molemmat opiskelijoita, mutta vauvakuume vei voiton. :dead: Onneksi olemme kuitenkin molemmat opintojen ohella työskenteleviä, joten säästöjä on helpohko tulevia tarpeita varten kerryttää jo aikaisemmin. Tällä hetkellä mennään 5+3 ja ensimmäinen neuvola olisi kesäkuun alussa 8.6. Ei millään malttaisi odotella pienen prinsessan tai prinssin tulemista tänne maailmaan, mutta samalla pelko siitä, että kaikki ei olisi kunnossa on melko suuri. :sorry:
 
Tervehdys kaikki!

Täällä pärähti plussa äitienpäivän kunniaksi LA näyttäisi olevan 21.1. Joten tällä hetkellä mennäön 4+3.

Olen 28v. Espoosta olevan 1,8v. tytön äiti. Tällä hetkellä olen vielä kotosalla tytäreni kanssa. Mutta syksyllä palaan hetkeksi töihin.

Olisi mukava löytää vertaistukea samassa tilanteessa olevilta.
 
Mä taidan myös siirtyä hiljalleen tänne puolelle. Eilen testasin ekan plussan ja tänään vielä varmistin toisella ei niin herkällä testillä ja heti pärähti plussa näkyviin. Tänään siis 3+5 ja LA laskurin mukaan 27.1. Käytännössä kuitenkin odotan vauvan syntyvän jo heti kuun alussa. Edelliset syntyneet 38+4, 36+3 ja 36+3. Eli tuskin yliaikaiseksi menee tämäkään. :D

Itse olen siis 31v, mies 32v. Lapsia löytyy ennestään 3; 3/2010 syntynyt poika, 6/2012 syntynyt poika ja 1/2015 syntynyt tyttö. Neljättä siis odotellaan syntyväksi. Töihin oli tarkoitus palailla kuopuksen täytettyä kolme, mutta nyt tuleekin suunnitelmiin muutos ja jatketaan kotiäitiyttä. Tää on kyllä tosi hienoa, sillä olen potenut vauvakuumetta jo lähes viime synnytyksestä asti, miehen saaminen samalle kannalle vaan kesti hieman pidempään. :rolleyes: Sitä huolettaa kovasti mun terveys raskauden aikana, sillä kahdessa viime raskaudessa mulla on ollut hemolyyttinen anemia. Itse kuitenkin koen vointini myös silloin hyväksi ja lääkityksellä pysyy homma muutenkin kurissa. Tämä siis odotettavissa myös tällä kierroksella.
 
Varovasti lisäsin itseni tuonne plussanneisiin. :) ensimmäinen lapsi olisi tulossa. Asun Lapissa ja oon 26 vuotias. Mitähän mie vielä kertoisin. Toivotaan että pysyy pieni matkassa :Heartred

Voi olla että iloitsin liian aikaisin. Mut tänään pyyhkiessä pieni veriviiru ja verikokeen tulos näytti negaa. Silti pieni toivo jos ovis ollu paljon myöhässä. Mut ei menkkoja vielä ja vahva tunne. Se ei kuitenkaan vielä riitä :sad001
 
Toivottavasti vielä ois kyytiläinen matkassa? Näyttääkö virtsatesti edelleen plussaa?
 
Moi! Olen elokuussa 30 v täyttävä vaimo ja kesäkuussa 2v täyttävän tytön äiti. :) Toista ollaan yritetty koko alku vuosi ja nyt näyttäisi ovulaatiotestien avulla tärpänneen. Tammikuussa palasin perhevapailta töihin, niin kivasti ehdin vuoden paiskia hommia ennen kuin on taas vauvatouhuja. :) Hassua olla LA listalla näin lopussa, kun viime raskaudessa olin ihan ensimmäisiä ilmoittautuneita. Jos käy kuten viime raskaudessa, niin tämäkin lapsi syntyy kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa, eli tuskin helmikuulle venyy. Tai no, mistäs senkään sit voi tietää. :D
 
Moro. Vihdoin sain aikaiseksi tulla tänne rustailemaan. Olen Kanta-Hämeestä, 28v ja meille on nyt tulossa ensimmäinen joka tärppäs heti laakista :D
perheeseen kuuluu mies ja kolme äänekästä isoa ja vauhdikasta koiraa ja odotankin mielenkiinnolla kumman unenlahjat pieni perii. mies kun nukkuis ohi maanjäristyksen ja minä herään jo siihen kun koira kääntää kylkeä olohuoneessa :D
 
Oon 24vuotias ja yritystä takana vähän päälle vuosi. Juuri ennen kuin vuosi olisi tullut täyteen saatiin eka plussa. Tätä onnea ei kuitenkaan kestänyt kun viikon verran.. Sen jälkeen tuli yhdet menkat ja nyt tuli uusi plussa.

Nyt kun toinen plussa tuli olo on super onnellinen, mutta pelko on vahvasti läsnä. Ei meinaa uskaltaa puhua aiheesta tai varata aikaa neuvolaan, ettei tartte taas soitella ja perua sitä. Muistan edelleen kui raskasta oli soittaa ja perua aika ja kun hoitaja puhelimessa sanoi, että "te olette kuitenkin vielä niin nuoria". Sinä hetkenä mikään ei suututtanut niin paljon, kun hoitajan kommentti. Ei se ikä aina ratkaise ja on turha pitää itsestäänselvänä, että kyllä ne nuoret raskautuu tuosta nuin vaan.

Tällä hetkellä viikkoja olisi laskujen mukaan 4+6. :)
 
Moikka. Minä nyt päätin tule tänne tammikuisiinkin kun la on 30.12 ja tunne on että tämä ei todellakaan tule ulos ennen vuoden vaihdetta :D esikoinenkin kun tuli reilu viikko lasketun jälkeen :)
Mutta siis täällä syksyllä 32 vuotta täyttävä äitiliini, jolla ennestään heinäkuussa 2 vuotta täyttävä neitokainen. Asustellaan Suomi-neidon vyötärölinjalla :D ja onhan meillä toki isimies, koira ja kissa meidän seurana. Töissä olen lasten parissa.
 
Ehkä miekin uskallan liittyä jo joukkoon, toista lasta odotellaan, la 5.1. Esikoinen täyttää kesäkuussa 2 vuotta, lupa kakkoselle on ollut tulla vaikka heti perään, mutta ilmeisesti imetys blokkasi multa ovulaation. Tammikuussa lopetin imetyksen, ja maaliskuussa olinkin jo raskaana. Tämä päättyi kuitenkin keskenmenoon viikolla 5+4, ja tästä syystä en ole tästäkään raskaudesta uskaltanut edes kovin vielä iloita.
Viime viikolla käytiin ultrassa, kun raskaus sai alkunsa heti km jälkeen, eikä la:ta voinut suoraan laskea, ja siellä pieni sydän jo hakkasi♡♡ viikkoja nyt 7+4, ja toivon että pieni ihme pysyisi matkassa loppuun asti♡
Asustelen lapin läänissä, perheessä esikoinen, mies ja kaksi koiraa :)
 
Moikka !
Jokohan minäkin uskaltaisin tänne ilmoittautua.. :wink
Elikkä olen 22-vuotias äiti Kouvolan alueelta ja toista lasta odottelen. Takana yksi keskenmeno ennen esikoista ja esikoinen syntyi vakavasti sairaana, jonka vuoksi sektio naikkarilla ja ekat kuukaudet meni lastenklinikalla... Nyt hän on täysin terve kohta 2v. :Heartblue
Joten tässä ollaan aika pelko persiissä niin sanotusti, vaikka todella toivottu ja tekemällä tehty tämä pikkukakkonen onkin.:pale Toivotaan että pieni pysyy matkassa ja kaikki päättyy hyvin.
 
Moi! Jospa minäkin uskaltautuisin esittäytymään. Olen 21-vuotias lastenhoitaja Pohjois-Pohjanmaalta. Mieheni on vuotta vanhempi opiskelija sekä yrittäjä. Ensimmäistä lasta odotetaan ja lapsi on enemmänkin kuin toivottu... Kahdeksan kiertoa sai pettyä ja vihdoin 9.yrityskierrolla tärppäs. Välissä on koettu keskenmeno loppuvuodesta... Nyt vain toivotaan että tämä pysyy matkassa loppuun asti! Laskettuaika on laskujeni mukaan 16.1. ♡ Kaikkea hyvää odotukseen teille kaikille! :)
 
Heippa kaikille!
Täällä kolmekymppinen ennestään yhden lapsen (9/2015) äiti pk-seudulta :) Mieheni oli sitä mieltä, että yksi lapsi riittäisi, mutta puolisen vuotta kestäneiden neuvotteluiden seurauksena tulikin toisiin aatoksiin! Raskaaksi tulin heti ensiyrittämällä, ja nyt viikkoja 8+5. Laskettu aika siis 3.1. Ensimmäinen ultra olisi luvassa juuri ennen juhannusta.
 
Jospa mieki uskaltautuisin kirjoittamaan tänne. Olen 32v Lapin läänistä (länskän alueelta) ja minun esikoista odotellaan. Perheeseen kuuluu mies 34v ja hänen tytär 6v. Koirakin löytyy ja mielenkiinnolla kyllä odotan mitä tuumaa pienokaisesta kun on niin mamman koira ❤️ 5+5 on tänään meneillään ja la olis 26.1. Eilen neuvola aika varattuna parin viikon päähän Viime viikon ma tuli haalean vaalea plussa ja helatorstaina sit "halppis" testillä vahva plussa ja digi testillä tuli tulos 2-3 Ekalla yrittämällä tärppäs täällä ja onnesta soikeana ollaan Vähän meinaa nyt jännittään kun lähipiirissä sattui pari päivää sitten keskenmeno vkolla 13 Painajaisia on nähty parina yönä mut mies on yrittänyt rauhotella.

Onnea kaikille plussaajille
 
Heippa,

Olen pian 37 vuotta ja mieheni on pari vuotta vanhempi. Meillä on ennestään jo kaksi yhteistä lasta 2007 ja 2011 syntyneet. Ikäeroa tulossa tosi paljon ja se kyllä hirvittää. Raskautta ei yritetty mitenkään vaan oli enempi yllätys. Varhaisultrassa on käyty ja tänään oli neuvola myös. Keski-Uudenmaan alueella asutaan ja vakituiset työpaikat molemmilla. Lemmikkejä ei ole. Tykätään matkustella paljon.
 
Takaisin
Top