Esittäydytään!

Katapultti82

Kommentoinnin ninja
Elokuunmammat 2015
Tammimammat 2018
Helmiäidit 2020
Musta ois kiva koota yhteen ketjuun kaikista pienet esittaytymiset, joten alotan nyt sit ite. :)

Ma olen 35 v. ja asun Englannissa aviomiehen ja tyttaren kanssa, joka tayttaa elokuussa 2 v. Teen osa-aikaista yotyota isossa toimistossa ja olen myos valmistunut kynsiteknikoksi, joka on enemman harrastus kuin bisnes. Mulla on myos kaksi hevosta, joten tytar on tottunut pienesta asti nukkumaan paivaunia vaunuissa tallinpihalla ja syomaan hevosenp**kaa. Tekee hyvaa vastustuskyvylle. :woot:

Ennen esikoista mulla oli yksi keskenmeno 2014 ja sitten tarppasi heti seuraavasta kierrosta ja neiti syntyi elokuussa 2015. Molemmat raskaudet alkoivat metforminin avulla, koska mulla on pcos. Raskauden jalkeen soin jonkun aikaa minipillereita, mutta koska unohdin aina ottaa ne niin lopulta lopetin kokonaan, ajatuksena etta uusi raskaus on tervetullut, mutta epatodennakoinen. Koska mulla on pitka ja epasaannollinen kierto niin oon silloin talloin tehnyt testin "varmuuden vuoksi", joten tana iltana olikin melkoinen yllari, kun testiin ilmestyikin haalea plussa. La ois normaalikierrolla 5.1., mutta mun edellinen kierto oli 47 paivaa, joten sen perusteella taas ois vasta 24.1. En tieda nakyisko se ees viela testissa. :shy: Veikkaan etta neuvolasta laittavat varhaisultraan niin varmistuu viikot.
 
Heips! Täällä 20-vuotias, tällä hetkellä työtön nuori nainen. Ensimmäinen lapsi, jos loppuun asti jaksaa odottaa poistumistaan :D Takana kyllä yksi raskaus, joka päätyi aborttiin.. :sad001 ja aina jäi aukko sydämeen. Asun avopuolisoni kanssa "syrjäseudulla". Ehkäisy jätettiin miehen toiveesta Joulukuussa pois, ja nyt 27.4 plussasin haamun. Tänä aamuna digitesti 1-2. Mieheni on 29-vuotias, eli pientä ikäeroa on. :)
 
Täytin juuri 40-vuotta (pieni ikäkriisi :) ja tämä on nyt meidän kolmas lapsi. Olen yksityisyrittäjä ja töiden takia raskaus pistää kaiken hieman sekaisin, mutta onneksi saan äitiysloman järjestettyä itselleni aviopuolison avulla. Työni on sen luonteista, etten pysty sitä pitkälle raskauteen enää tekemään, mutta aloitan sitten noin 3kk syntymästä taas uudestaan.

Asustellaan Espoossa ja koiran kanssa tykkään käydä lähimetsissä samoilemassa. Se saa riittää nyt raskausajan urheiluksi. :wink
 
Kiva idea kyllä!
Täällä 22 vuotias tyttönen Helsingistä. Työskentelen lähihoitajana ja nuoresta iästä huolimatta olen vakituisena työntekijänä :) Asun siis mun miehen ja meidän vuoden ikäisen saksanpaimenen kanssa. Nyt esikoista odotetaan syntyväksi. Onneksi meillä on todella suuri lähiverkosto tukemassa sitten, emme ole kertoneet monellekkaan raskaudesta vielä mutta tukea saamme jo nyt❤️ Jännittävää nähdä lopulta kuinka meidän koira ottaa vastaan uuden tulokkaan, kun nyt jo tuntuu olevan kokoajan kiinni minussa, taitaa aavistaa. :rolleyes:
 
Nitsa, mekin täällä jännitetään miten koirat ottaa vauvan vastaan. Meillä amstaffi sekä perhoskoira, amstaffin10kk ja perhoskoira jo 7v..
 
Meillä oli esikoisen syntyessä 4-v englanninsetteri ja 1,5v weimarinseisoja. Jännitin kovasti miten vauvaan suhtautuvat. Setteri olisi halunnut nuolla vauvan puhtaaksi kun tultiin sairaalasta ja aina istui vaunujen vierellä vahtimassa että kaikki on hyvin. Weimari taas on aina ollut enemmän mun perään, eikä oikeastaan noteerannut vauvaa lainkaan, kävi vain nuuhkaisemassa. Kiinnoistui oikeastaan vasta sitten, kun ruokaa alkoi tipahdella kätevästi kaikkialle.. :wink

On ollut ihanaa katsoa, miten tärkeitä koirat on ollut molemmille tytöille, niitä halitaan (ja revitään). Viereen ottaisivat nukkumaankin, jos vain antaisin..

Nyt huomasin, että weimari on alkanut vahtia minua, kun ollaan lenkillä. Kulkee vieressä paljon, ja etenkin vastaantulijoiden tullessa tulee väliin kulkemaan. Ihania otuksia.
 
Moi. Olen 30 vuotias ja asun Satakunnan alueella. Esikoinen täyttää elokuussa kaksi vuotta. Toiselle lapselle annettiin lupa tulla viime elokuussa, kun esikoinen täytti vuoden. Kuukautiset kuitenkin alkoivat vasta tammikuun alussa ja sen jälkeen on ihan tosissaan yritetty. Mulla kuitenkin imetys ilmeisesti teki sen etten ovuloinut. Lopetin kuukausi sitten imetyksen ja heti sen jälkeen näköjään sitten tärppäsi. Nyt sitten vaan toivon, että kaikki menee hyvin loppuun asti ja tammikuussa meille syntyy toinen lapsi! :shy:Esikoista odottaessa voin koko raskauden tosi hyvin ja olin tosi oireeton. Nyt olen jotenkin varma, että saan kaikki mahdolliset oireet ja voin tosi huonosti. :nailbiting: Toistaiseksi kyllä ainoat oireet on ajoittainen palelu ja rinnat ehkä vähän täyden tuntuiset mutta ei edes kipeät. Laskettuaika laskurin mukaan 4.1.2017.
 
Muokattu viimeksi:
Moi!
Olen 30v nainen ja ensimmäistä odotan. Lähihoitajana olen ollut vakivirassa jo 11 vuotta. Lemmikkejä löytyy sopivasti niin koiria, kissoja kuin hevonen. :)
Kerkesimme miehen kanssa tosiaan jo lähes 4 vuotta toivoa raskautta... Kummastakaan ei selittävää vikaa ole löytynyt tutkimuksissa. Minulla autoimmuunisairaus, jonka oikutteluiden takia hoitoihin ei olla aiemmin lähdetty. Ja häätkin pidettiin viime kesänä, joten ei sitten alettu hoitoja siihen stressiin. :wink
Nyt olisi ollut tästä kierrosta eka inssi, mutta nyt näyttäisi ettei sille olisi tarvetta!
Varovaisesti olen tännekin nyt vasta kommentoinut, koska pelottaa ettei kaikki menekään hyvin tai on tuulimuna tai kohdunulkoinen.... Minulla on myös lääkityksiä, jotka huolettavat vaikkakin lääkäreiden lupa onkin käyttää.

Niin kovasti tätä on toivottu ja itketty jo vuosien aikana. :sorry:

Tämä on tosiaan siis ensimmäinen plussa ikinä minkä olen saanut :Heartpink LA oletettavasti 5.1.2018
 
Muokattu viimeksi:
Hah ja mulla on tässä ongelma, kun en tiiä minnekkä ilmottaisin ensiksi! :D Pitäisi vatsatauti-, naistenpolille ja neuvolaan varmaan kohta soitella tilanteesta!
 
Moikka!

Olen 34v. ja asustelen avopuolisoni, 6v. poikani ja koirani kanssa Alasatakunnassa. Tuleva vauva olisi meille puolisoni kanssa ensimmäinen, LA 31.12. Viime keväänä meillä todettiin vkolla 16 vauvan kuolleen kohtuun. Silloin ei poikkeavaa alku- eikä np.ultrassa. Nyt tehdään kesällä TYKS:ssä sitten vähän tarkempi np.ultra. Toivotaan kovasti, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin:Heartblue.
 
Moikka!

Olen 34v. ja asustelen avopuolisoni, 6v. poikani ja koirani kanssa Alasatakunnassa. Tuleva vauva olisi meille puolisoni kanssa ensimmäinen, LA 31.12. Viime keväänä meillä todettiin vkolla 16 vauvan kuolleen kohtuun. Silloin ei poikkeavaa alku- eikä np.ultrassa. Nyt tehdään kesällä TYKS:ssä sitten vähän tarkempi np.ultra. Toivotaan kovasti, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin:Heartblue.

Syvimmät osanottoni viime kevään tapahtumista! :sad001 ihan kauheaa :sad001 paljon tsemppejä tähän raskauteen :Heartred
 
Minäkin varovaisesti ilmoittaudun mukaan tammikuisiin. [emoji1] Meillä on ennestään kaksi lasta: esikoinen menee syksyllä kouluun ja nuorempi täytti juuri neljä. Tätä kolmatta on yritetty jo 14 kiertoa "tosissaan". Viime lokakuussa tulinkin raskaaksi, mutta ultrassa todettiin alkuvuonna keskeytynyt keskenmeno. Jospa tällä kertaa asiat menisivät paremmin:-)

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti saamme kaikki pienokaiset syliin viimeistään tammikuussa![emoji7]
 
Tässä kohtaa kun ultrassa löytyi syke ja viikkoja vastaava papu, niin uskaltaudun esittelemään itseni.
Eli olen pian kolmekymppinen nainen ja asun Pirkanmaalla yhdysvaltalaisen mieheni kanssa. Tuleva vauva on molempien ensimmäinen. Ollaan oltu 3 vuotta naimisissa ja vuosi yritystä takana. Tammikuussa inhana yllätyksenä löytyi tuulimuna ja elämä oli pirstaleina tähän päivään asti. Raskausoireiden puuttuessa olin varma että tänään saan saman tuomion, mutta onneksi siellä olikin ihana yllätys. Nyt voin viimein nauttia oireettomuudesta.
Uuden tulokkaan jännitystä lieventää se, että myös isosiskoni odottaa ensimmäistään. Eletään jännittäviä aikoja! :)
 
Hei vaan kaikille!

Täällä yksi vähän turhankin innokas plussaaja. Tänään :oops: plussasin elämäni ensimmäisen kerran. Ollaan lapsettomuushoidoissa oltu miehen kanssa elokuusta asti ja viides hoitokierto nyt tuottanut tulosta. Pelko tuulimunasta, kemiallisesta ja keskenmenosta on perseessä kaiken aikaa. RV 5 (4+0) starttaa tänään. Odottelen lapsettomuuspolilta varhaisultraan aikaan ja ensi viikolla haluaisin käydä verikokeissa varmistamassa tämän ihmeen.
 
Varovasti lisäsin itseni tuonne plussanneisiin. :) ensimmäinen lapsi olisi tulossa. Asun Lapissa ja oon 26 vuotias. Mitähän mie vielä kertoisin. Toivotaan että pysyy pieni matkassa :Heartred
 
Täällä kans innokas tänään positiivisen testin tehnyt ilmoittautuu! :) Esikoinen olisi toivottavasti nyt kyydissä, tämä oli meidän neljäs yrityskerta. Kädet täristen vein tikkua aamulla miehelle nähtäväksi! :D Huh, on tämä jännittävää!

Ollaan miehen kanssa molemmat 25-vuotiaita ja Helsingissä vielä ainakin toistaiseksi asutaan. Mies on vakituisessa työssä ja mä oon valmistumassa luokanopettajaksi tämän kesän aikana ja ensi vuodelle on jo luokanopen paikkakin tiedossa. (nyt vähän jännittää että jos tosiaan joku kyydissä on, että missä vaiheessa työnantajalle pitää kertoa).

Minkäänlaisia oireita ei kyllä vielä ainakaan oo, olin jotenkin aivan valmistautunut negatiiviseen testiin. Nyt sitten varmaan muutaman päivän vielä odottelen että hieman vahvempi viiva vielä testiin piirtyisi ja jos sitten soittelisi neuvolaan :)
 
Hei. Täältä ilmoittautuu 27 v. tänään plussannut savolainen. Heinäkuussa - 16 oli kohtukuolema viikoilla 29+6 joten nyt pelonsekaisin tuntein toivomme kaiken menevän hyvin loppuun asti. :Heartred
 
Heippa, tänään verikokeen vahvistamana uskallan tulla esittäytymään. Olen kohta 30v ja ollaan helsinkiin juuri muutettu miehen kanssa. Ollaan yritetty 7kiertoa ja nyt tärppäsi. Toivotaan että pysyy ensimmäinen matkassa :)
 
Moikka, varovaisesti liityn minäkin mukaan keskusteluihin. Tein eilen äitienpäivän kunniaksi haalean plussan, ja tänään varmistin tilannetta digitestillä, raskaana 1-2 siinä lukee.

Minä olen 34v ja mieheni 37v. ja tulossa olisi nyt sitten toivottavasti kolmas yhteinen lapsi. Aikaisemmat ovat syntyneet 9/13 ja 12/14, lisäksi miehellä on kaksi aikaisempaa lasta 7- ja 8-vuotiaat. Kaikki aikaisemmat lapset ovat tyttöjä, joten varmaan täällä samalla linjalla edelleen jatketaan. :grin Asutaan Päijät-Hämeessä maatilaa koirien ja hevosten kanssa. Tämä raskaus sai alkunsa neljännellä yrityskierrolla.
 
Savossa asutaan, kaks tyttöä on yhteistä 1/10 ja 10/11.uusioperhe.miehellä tyttö edellisestä. Maalla asutaan.
 
Takaisin
Top