Esitietolomake synnytyssairaalaan, synnytystoiveet

Mä en oo saanu viel aikaseks täyttää sitä o_O pitäis varmaan pikkuhiljaa täytellä :rolleyes: No ehkä hyväkin etten oo viel täyttä ny kun tässä on ehkä jo vähän toiveet muuttunu selkäpolttojen vuoksi (meinaan jos ne tulee viel monin monin kerroin voimakkaammiks niin sitä ei kyl mielellään montaa tuntia niissä poltoissa kärvistele. No eiköhän se mee kuitenkin omalla painollaan se synnytys :)
 
Pitäs varmaan tääkin hoitaa loppuun jossain vaiheessa! Täytetty on mut en vielä lähettäny, jos tulee jotain oleellista mieleen vielä...
 
Mä en oo ees saanu moista lappua vieläkään.... Tänään lääkärissä sitä kysyin niin käskivät kysäistä neuvolasta asiaa, tai sitten kirjottaa ihan A4 paperille :grin.
 
Meillä se on sähköisessä muodossa, ipana nimeltään, sinne kirjaudutaan sisään neuvolasta saaduilla tunnuksilla...
 
^ Meillä samalla tavalla. Tulostin sen kyllä silti lisäksi, ja taittelin äitiyskortin kanssa samaan muovitaskuun.
 
Meillä taas on ihan paperinen versio :D Palauttaakin on pitänyt aikapäiviä sitten, aina kyselivät sen perään äippäpolilla ja neuvolassa.

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä sanottiin et vie sen sitten sinne kun menee synnyttään. :confused: Erilaisia käytäntöjä ilmeisesti siis..
 
Mulla oli ainakin aivan mahtava kätilö synnytyksessä, ja sattui olemaan juuri sopivasti koko synnytyksen ajan sama, hänen työvuoro oli klo 7-14 :) Tikkejä laittamaan vaihtui sitten kätilö.

Mun synnytystoivelista oli selkeästi luettu ja se otettiin kyllä erinomaisesti huomioon! Oli aika hyvin jopa opeteltu ulkoa :) Eli mä olen ainakin tyytyvöinen siihen että sellaisen kirjoitin, ja että se oikeasti otettiin huomioon.
 
Mun pitäs varmaan tääkin laittaa menemään pikkuhiljaa, mutkun olis kiva et mieskin tutustuisi tähän ennenkuin lähetän tääno_O
 
Laitoinpas nyt tämänkin menemään, vihdoin ja viimein. Jos ne huomenna vaikka käynnistäis:)
 
Miun pitääki kattoo viel läpi toi lomake, meil tosiaa netissä täytettävä ja joskus aikoja sitte siel kerra käyny rustailee jotaki mut huomen vois vilasta sen kyl viel läpi et mitä sinne laittanu ees ja onko tiedot kaikki oikein.. :rolleyes:
 
Meillä piti viedä se lomake (paperinen) kauheen aikasin. Joskus viikol 32 ku kävin ä-polilla ni kyselivät jo sen perään ja meinasivat et se pitäs palauttaa jo viikon ~30 kohdal o_O seuraavaan neuvolaan olin sen sit kyl aikonu viedä (ku neuvola sano että palautetaan sinne eikä sairaalalle) ja vein, että kai se sit ehti "ajoissa" :rolleyes: turhan aikasta kyllä, sen lapun palauttamisen jälkeenki on taas tullu vaik mitä uusia juttuja viel mieleen mut olkoot sit....
 
Mie sain tunnukset neuvolasta sinne nettii ja sitä voi käyä muokkailemassa jos jotaki uutta juolahtaa mieleen. Iha hyvä systeemi mut miulla näytti koko lomake aika tyhjä olevan ku en nyt sit tiiä mitä sinne laittais, en varmaa mitää ku meen tialnteen mukaa ja suositelkoot kätilöt sitte mitä suosittelee ni meen niiden ohjeiden mukaa sitte ku en mitää hirveitä suunnitelmia halua etukätee tehä jos sit tilanne meneeki iha eritavalla ja joutuu vaikka sektioo ettei mee sit pasmat iha sekasi.. :grin
 
Takaisin
Top