*Cascada* Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 14 heinä 2016 #1 Kummastellaan ja ihmetellään kaikkea ensikertaa :)
Marppanen Vauhtiin päässyt keskustelija 14 heinä 2016 #3 Oletko Cascada myös ensimmäistä kertaa raskaan?
*Cascada* Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 14 heinä 2016 #4 Mulla oli tammikuussa kemiallinen raskaus. Viikkoja ei viittä enempää kertynyt. Yritystä lokakuusta asti. Mites sulla Marppanen?
Mulla oli tammikuussa kemiallinen raskaus. Viikkoja ei viittä enempää kertynyt. Yritystä lokakuusta asti. Mites sulla Marppanen?
Marppanen Vauhtiin päässyt keskustelija 14 heinä 2016 #5 Mulla on eka raskaus. Tämäkin tuli vähän yllättäen mutta olemme jo kovin tottuneita tähän ajatukseen ja oikein positiivisissa tunnelmissa :)
Mulla on eka raskaus. Tämäkin tuli vähän yllättäen mutta olemme jo kovin tottuneita tähän ajatukseen ja oikein positiivisissa tunnelmissa :)
*Cascada* Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 14 heinä 2016 #6 Kiva juttu :) ollaan oltu avokin kanssa kohta 10 v. yhdessä, niin meille tää oli suunniteltu :)
T tähti92 Vauhtiin päässyt keskustelija 14 heinä 2016 #7 Mie mie mie kans! :D Eilen plussasin eli aika alussa. Tätä onki ootettu ja toivottu noin 5vuotta :)
Marppanen Vauhtiin päässyt keskustelija 14 heinä 2016 #8 Mulla tulee huomenna 6+0. Menee aika kyllä hitaasti....
T tähti92 Vauhtiin päässyt keskustelija 14 heinä 2016 #9 Laskurin mukaan mulla vasta 4+5 haluais kaikille jo huutaa tästä mutta pitää piettää suu supussa vielä pitkä aika..ihan läheisimmät tietää kyllä..
Laskurin mukaan mulla vasta 4+5 haluais kaikille jo huutaa tästä mutta pitää piettää suu supussa vielä pitkä aika..ihan läheisimmät tietää kyllä..
E Enni Päivystävä dosentti 15 heinä 2016 #13 Mie myös! Oon kyllä lasten kanssa aina ollu tekemisissä paljon, eli aika paljon tiedän siitä eteenpäin kun se syntyy. Kaks kummpoikaakin on. Tästä raskaana olosta en tiedä niin paljon,ja eka kerta kun ite koen tän mahtavan asian Enni rv 4+2
Mie myös! Oon kyllä lasten kanssa aina ollu tekemisissä paljon, eli aika paljon tiedän siitä eteenpäin kun se syntyy. Kaks kummpoikaakin on. Tästä raskaana olosta en tiedä niin paljon,ja eka kerta kun ite koen tän mahtavan asian Enni rv 4+2
T tähti92 Vauhtiin päässyt keskustelija 15 heinä 2016 #14 Samoin Enni! :) Olen tullu tätiksi 5vuotiaana ja siitä lähtien olen ollu vauvojen kans tekemisissä :D
Samoin Enni! :) Olen tullu tätiksi 5vuotiaana ja siitä lähtien olen ollu vauvojen kans tekemisissä :D
Marppanen Vauhtiin päässyt keskustelija 15 heinä 2016 #15 Joo itselläkin on kokemusta lapsista ja vauvoistakin mut varmasti ihan eri sit kun on oma.
*Cascada* Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 15 heinä 2016 #16 Onpa meitä kivasti ja lisää saa tulla :D
*Cascada* Vauhtiin päässyt keskustelija Maalismammat 2017 15 heinä 2016 #17 Miltä alkuraskaus on nyt tuntunut?
Marppanen Vauhtiin päässyt keskustelija 15 heinä 2016 #18 On kyllä ollut todella jännää aikaa. Jotenkin ei ymmärrä koko juttua eikä tiedä pitäisikö jännittää, pelottaa vai osaisiko vain olla onnellinen ..
On kyllä ollut todella jännää aikaa. Jotenkin ei ymmärrä koko juttua eikä tiedä pitäisikö jännittää, pelottaa vai osaisiko vain olla onnellinen ..
T tähti92 Vauhtiin päässyt keskustelija 15 heinä 2016 #19 tosi epätodellista vielä ku ei ole kunnolla oireitakaan. hyvin hyvin jänskää :D
Marppanen Vauhtiin päässyt keskustelija 15 heinä 2016 #20 Oletteko pitkään olleet puolisonne kanssa (jos ette siis yksin odota...)?