Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiedän tunteen. Välillä itelle tulee sellainen olo, et oonkohan edes raskaana. Mut kyllä nää olot viittaa niin paljon raskauteen et kyllä mä raskaana olen :DMinä myös odotan ensimmäistä lasta, tänään 5+6. Vauvakuume on ollut jo aiemmin, mutta elämäntilanteen takia ollaan siirretty ajatusta myöhemmäksi. Kun päätös tehtiin, tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta, mistä olen kyllä todella kiitollinen.
Tunteet tällä hetkellä tosi sekavat, yhtäaikaa tosi onnellinen olo mutta samalla pelottaa miten kaikki tulee menemään. Varsinkin tämä raskauden alku tuntuu niin epävarmalta, kun keskenmenon riski on suuri eikä ultraakaan ole vielä ollut, joten ei voi olla varma onko siellä edes ketään. Lähipiirissä kun on ollut niin keskenmenoja, tuulimunaraskauksia kuin kohtukuolemiakin..mutta onneksi myös monia onnistuneita raskauksia ja ihania lapsia :)
Ei auta kuin toivoa että kaikki menisi hyvin ja perheemme kasvaisi vauvan verran joulukuussa. Tulee varmasti vietettyä foorumilla aikaa, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä, kun ensimmäistä odotellaan :)