Esikoista odottavat

Mulla oli tänään babyshowerit! Tuli todella suurena yllätyksenä, melkein järkytyksenä, positiivisena sellaisena, kun en yhtään osannut odottaa niitä näin ajoissa. :D Mut oli tosi kivaa! :) Järjestäjät olivat ajatelleet, että järkkäävät näin ajoissa etten sitten ala liikaa arvailla ja kun mukana oli useita pitkämatkalaisia niin tämä ajankohta sopi heille hyvin.
 
Chillit, samaa se mieskin on joutunut minulle tekemään. Jos haluaa siistiä pehkoa niin saa tehdä työn sitten ,koska minä en taivu saatikka näe enää mitään sinnepäinkään xD vähemmillä vammoilla pääsee jos mies auttaa xD
 
Meilläkin mies joutui siistimishommiin, ku ei ite näe eikä taivu enää. Yritin pelkällä mututuntumalla ite, mut eihän siitä mitään tullut :D
 
Meillä tulee olemaan kans niin et mies saa makunsa mukaan sit alkaa puutarhahommiin ja varsinkin ennen vikoja viikkoja ettei o ihan ruokottomassa kunnossa synnärillä :'D Joo okei turhamaisuutta kuka siitä sillon välittää mut ittellä mukavampi ja puhtaampi olo kun on siistiä :-)
 
Vielä on helppoo kun näppäristi taivun ja nään kaikkialle :D mutta sitten en tie mites jonkin ajan päästä, tosin onneks ei oo miestä ketä varten pitäis mut ittellä on mukavempi olla siistittynä ja varsinkin synnärillä sitten :D
 
Minen edes unissani antais höylää neliraajahalvaantuneen miehen osittain toimiviin käsiin tuolla alueella :D Sanallisia ohjeita voi antaa tai maksaa sokeroinnin!
 
Ootteko pysyneet kuinka terveinä vai onkp tarvinnut sairastaa flunssia jne.? :) Ja miten ootte lääkinneet itseänne jos ootte sairastelleet ja miten kovina taudit ovat tulleet?
 
Mulla oli pari viikkoa kestänyt nieluinfektio mitä sitten antibiooteilla hoidettiin, mutta muutoin terveenä :)
 
Mä oon pysynyt onneksi ihan terveenä. :) Mun ystävä kuka on itse neuvolassa terkkana suositteli heti alkuraskaudesta lähtien syömään kunnon maitohappobakteereita missä useampaa bakteeria, sanoi että pitää flunssat loitolla ja myös ennaltaehkäisee koliikkia vauvalla, ootteko muut syöneet? Hyvin näyttää ainakin vastustuskykyä parantaneen. :)
 
Mä oon myös syönyt maitohappobakteereita. Mitä merkkiä Lilium syöt? En oo ollut toistaiseksi sairaana, paitsi silloin ihan alussa olin juuri plussauksen aikana. :)
 
Mä oon myös syönyt maitohappobakteereita. Mitä merkkiä Lilium syöt? En oo ollut toistaiseksi sairaana, paitsi silloin ihan alussa olin juuri plussauksen aikana. :)

Syön Terveyskaistan Balanssi merkkisiä. Mulla muuten kanssa plussan aikaan oli flunssa, se taitaa olla aika yleistä. :)
 
Syksyllä olin 9 viikkoo flunssassa, ei auttanu mikkään, sairastettava vaan oli. Kuumetta ei kyllä sillon nostanu, mutta kaikki muut kyllä löyty.
 
Joskus syksyllä sairastin flunssan, muuten on terveenä pysytty täällä. Nyt vain vaivaa kuivat nenän limakalvot. Välillä on tosi tukkoinen olo ja saa niistää verta. :/
 
Mulla on ollut kans joku maitohappobakteeri käytössä, enkä oo ollu ollenkaan kipeenä. No nyt flunssainen olo ja tajusin etten oo jostain syystä muistanut muutamaan päivään napata nappia naamaan muiden vitamiinien kanssa. Sattumaa tai ei... Onko täällä ollut influenssarokotuksesta puhetta? En oikein tiedä mitä sen kanssa tekis. Mulle ei oo sitä neuvolassa edes ehdotettu enkä oo itsekään muistanut ottaa puheeksi. Melkein joka vuosi oon ollut just helmikuussa ihan hirveen kipeenä, en tiedä onko ollut ikinä influenssaa. Joka tapauksessa, ei kiinnostais synnyttää kipeenä.
 
Mulla oli pientä flunssaa syksyllä, mutta se oli samaan aikaan, kun otin influenssa-rokotteen, niin pistän osittain sen piikkiin, kun ei tullut sellaista kunnon tautia päälle, mitä yleensä flunssassa, lähinnä väsynyt ja sellanen tukkoinen. Silloin otin muutaman kupposen Panadol Hotia ja tuplasin sinkin määrän pariksi viikkoa.

Ja mä syön kans mhb, olen itseasiassa syönyt jo pitkään ennen raskauttakin. Vuosien yritysten ja hoitojen aikana kerkesi jutun jos toisenkin lukea juurikin mm mhb vaikutuksesta vauvaan ja neuvolatäti heti ekalla käynnillä kysyi (ja suositteli) sen käyttöä.

Ja mä voin edelleen tosi hyvin, mistä olen kyllä tosi onnellinen! :) Ainoat harkkasupistuksetkin on tullu orgasmien jälkeen, mutta ei silloinkaan joka kerta ja menee parissa minuutissa ohi, eikä ole yhtään kivuliaita. Ja selkä on vähän jäykkä, jos esim siivoan koko kämpän putkeen ilman taukoja (paljon kyyristelyjä imuroidessa jne), mutta sekin helpottaa venyttelyllä. Olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti osteopatiassa jo ennen raskautta ja nyt sen aikana ja en voi kyllä tarpeeksi kehua hoidon vaikutusta, ihan zen olo aina monta päivää.

Pystyn vieläkin nostamaan/siirtämään miehen ilman ongelmia ja muutenkin kroppa toimii ilman klenkkoja. Menipä loppuaika yhtä hyvin tai ei, niin on kyllä sellainen lottovoittaja olo, kun lukee, miten inhottavia vaivoja ja huolia muilla on ollut :sad001

Ja omaa miestä kyllä käy taas kiittäminen ja arvostus häntä kohtaan vaan kasvaa entisestään, kuinka ihanasti hän onkaan mukana ja tukena ollut alusta asti, heti hoidoista alkaen :Heartred
 
Olen syönyt niitä minisun mama multivitamiinit, juonut paljon gefilus ja lgg tuotteita päivittäin ja myös syönyt järkyttäviä määriä vihanneksia, marjoja ja hedelmiä. Niillä ja liikunnan avulla olen pysynyt terveenä ja sain vasta reilu viikko sitten ekan flunssan. Ei kuumetta mutta viikon yskimistä ja niistämistä laukaisi harjoitussupistuksia tihein välein, nyt tuntuu siltä että aiemmin ylläpidetty hyvää kunto ja terveys ovat kaukana, kun pitää levätä. Tuntuu oudolta että ei pääsee polikliniikkan tarkastukseen jos on tiheitä suppareita, mutta silti he pyytävät että olisi kotona mieluiten vain makaamassa pari päivää?

Hyvää jos pysytte terveenä, vaikka minun vaivat ei ole niin vakavia, en toivoisi vastaava muille
 
Olkaa vain onnellisia te, joilla ei paljon vaivoja ja hyvin menee :) Mä kärvistelen vikoja päiviä töissä, jos ei pois jääminen ja kesken jäävät hommat stressais vielä enemmän, hakisin varmaan jo saikkua. Iltaisin olen niin kireällä ja supistelee, että hyvä kun jaksan vähän aikaa seisoa tai lyhyesti kävellä. En jaksa enää kissaa (6-7 kg) nostaa ylös suorilta lattialta jne. kun se jo ahdistaa/kiristää/tuntuu epämukavalta. Toivon alkavan loman rauhoittavan tilannetta!

Sairaana en ole ollut ja toiv en tulisikaan enää. Mhb olen vetänyt varalta koko raskauden melkein ja ajattelin vielä loppuun vaihtaa jonkun vahvemman, ei ainakaan haittaa pitäisi olla kummallekaan siitä.
 
Takaisin
Top