Esikoista odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Suvetar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen 26v.
Rottiem, mitäs siellä ekalla neuvolakäynnillä tehtiin? Kuuluiko teillä ultra jo ekaan käyntiin vai kävitkö yksityisellä ultrassa?
t. tietämätön :grin

Täälä kans ootellaan ensimmäistä. 25v olen. Rv 4+4 menossa ja La olis 13.10 laskurin mukaan. Ensimmäistä neuvolaa odotellessa, joka olis rv 8+4. Josko silloin jo kuulisi pienen sydänääniä :Heartred

Täällä tulossa esikoinen. LA on 10.-12.10. Olen rv 4+5 ja ikää mulla tulee täyteen kesällä 21.

Raskauttani voi muuten seurata halutessaan blogistani Keinuhevonen

Muokattu viimeksi:
Toivomus olisi esikoisesta. 5+3 olis meneillään ja 35v napsahtaa mittariin ens kuussa.

Täälläkin esikoista odotellaan, toivottavasti pysyy matkassa mukana. Nyt 5. raskausviikko menossa ja laskettu aika menee sinne 9.10. tienoille. Itsellä on ikää 26 vuotta.

Täälläkin esikoisen odottaja; nyt luultavasti rv 5+0 ja laskettuaika siis todennäköisesti 10.10 :happy: Itselläni on ikää 25v ja 26 ehdin täyttää ennen Beben syntymää :)

Hei! Mullakin siis esikoinen tulossa :) Nyt 4+6.. Huomenna alkaa siis kuudes raskausviikko! :)

Meilläkin esikoinen ois tuloillaan ja samoilla viikoilla mennään kaneli87:n kanssa, eli laskettu aika pitäis olla 13.10! :)

Esikoinen yrityksessä :) LA olisi 1.10. jos kaikki menee hyvin. Yritystä ollut tässä muutaman vuoden ajan, mutta on toki taukojakin mahtunut väliin työpaikkamuutosten takia. Pettymyksiäkin ollaan koettu viitisen kertaa, mutta toivotaan, että nyt olisi meidänkin vuoro onnistua :) Itse täytän pian 31v. Tsemppiä kaikille!

Täällä myös ensimmäistä odotellaan! Rv 4+4 vähintään ja la viimeistään 18.10, hieman epäsäännöllinen kierto niin voi heittää parilla päivällä. Ikää itsellä 23v

Täällä plussattu viime perjantaina :) LA 27.9 laskurin mukaan, mutta oma kalenteri näyttää 12.10, tiedä sitten osasinko laskea oikein. Oudosti heittelee, vaikka samalla päivällä laskettu. Viikkoja 6+4 :) ikää mulla 21v. Huomenna olisi tarkotus neuvolaan soitella.

Muokattu viimeksi:
Täällä odotellaan myös ensimmäistä, nyt rv 7+2. Jännittää, pelottaa ja kauhistuttaa ja samalla suuri onnellisuuden tunne ja toivo tulevasta, että kaikki menee hyvin. LA 2.10. Eka ultra pe 26.2. Ei malttais odottaa!!

Mä olen 26v.
Rottiem, mitäs siellä ekalla neuvolakäynnillä tehtiin? Kuuluiko teillä ultra jo ekaan käyntiin vai kävitkö yksityisellä ultrassa?
t. tietämätön :grin

Sori sarate kun jäi viestisi täysin huomaamatta. Perustiedot käytiin läpi ja juteltiin mukavia. Ultra kuului kunnalliseen myös epäsäännöllisen kierron takia, koska luultiin raskauden olevan pidemmällä. Ensi viikkoon vielä odotettava et sais uudessa ultrassa sen tarkan la:n selville.

Takaisin