Esikoista odottavat

Hei apuva,
Tilasin tuon vau.fi odotus appin ja oon jossain vaiheessa laittanut johonkin tilanteeksi yritän lasta.
Missä sen saa muutettua?!
En tuolla appissa onnistunut. O.o

Kiitos jo etukäteen. :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    49.1 KB · Katsottu: 18
Ei muuttunut kun tuli herja että olet valinnut että yrität lasta, mutta ongelma ratkaistu: alhaalla oli tyhjennä tiedot namiska, sen jälkeen antoi muuttaa. :)

Pk seudulla ainakin saa olla kaks tukihenkilöä eikä toisen tarvi olla doula. Saa olla vaikka mies ja äiti tai sisko jne

Mä en oo kuullut vieläkään vauvan sydän ääniä, np-ultrassa vaan nähnyt :-) Mut en mä siltikään aatellut kotiin mitn laitteita ostaa vaikka kiva ne ois kuulla!Parin vkon päästä lääkärineuvola, tuskin sielläkään kuunnella vai? Mä olin Ous:ssa ystävänä synnytyksessä tukena ja lisäksi oli vielä toinenkin ystävä :-)

Menni, kai tuo on ihan neuvolasta kiinni. Meillä ultrataan lääkärineuvolassa. :)

On takuulla!Tuolla mun neuvolassa ei ollut sellaisia laitteita millä vois aikaisessa vaiheessa kuulla sydänääniä, mut kai siellä luulis jotkut laitteet olevan et nyt vois kuunnella vihdoinkin :-)

Meilla oli ultraus jo aika loppu kun täti huikkas " ainiin,haluutteko sydänäänet kuulla viellä,meinasin ihan unohtaa" :) Haluttiin me :D Pois kun lähdettiin , sanoin miehelle että toivon ultrauslaitetta Joululahjaksi :D ei kuulemma onnistu, ihmeen nihkee äijä. nyt kyllä houkuttais tuo doppleri entistä enemmän:rolleyes:

Meillä kans mies vastustaa jostain syystä tota kotidopplerin hommaamista. En tiedä vaikuttaako asiaan se, että kun oon niitä netistä selaillut ja hän on nähnyt ni on kysynyt et mitä mä levysoittimella teen :'D

Taisin pari viikkoa sitten johonkin ketjuun kirjoitella et "tänään mä sen tilaan". No sitä tätä päivää ei oo vieläkään tullut. Ensin koitin Verkkokauppa.comista tilata mut ne oli siellä loppu ja nyt ajattelin Raskauskeijusta ostaa ja se jumitti aamulla niin et tilaus ei edistynyt :@

Jos kokeilis vielä uudelleen sitä Raskauskeijua. Mies kuitenkin oli into piukassa, kun neuvolassa sai kuunnella ääniä :)

Mä luulen et tuo ei ees tiedä semmosten olemassa olosta. Mut pääsee sit pian testaamaan sitä :)

Vinkkejä kaivataan. Mulle on iskenyt teenhimo.
Nyt luin ettei yrttiteetä sais juoda, mutta mitkä teet kuuluu ns turvallisiin?
Mitä haittaa yrttiteestä on?

Tää on kummallista. Oon ns 10 kuppia päivässä -kahviaddikti ja raskauden aikana oon juonu yhteensä varmaan 4 kuppia.
Teetä kyllä menis sitten samaan tahtiin...

Muita mielihaluja, lähes neuroottisia on olleet mandariinit, paistetut kevyesti maustetut vihreät pavut, jälkiuunileipä ja maalaishyytelö o_O
Lista varmaan kasvaa ku homma etenee... :)

Mä oon ainaki tavallista Liptonin teetä juonut. En sitten tiedä onko kiellettyjen listalla :)

Kattele vähän mitä teet sisältää. Ite en jois teetä missä on inkivääriä. Jossain listalla luki että mustat teet on ok ja taas roibos nou nou, mutta en nyt niin tiiä sitte. Ite kyllä oon erehtyny muutaman mukin roibos-pohjaista teetä juomaan ennen kun tuon listan äkkäsin, mutta en nyt sitte tiiä kuinka kamalaa se roibos nyt sitten oikeesti on.

^ no ihan samaa oon miettinyt. :)

Ja noista brosyyreistä luin että yrttiteet kielletty. Ei mitään tarkennusta ollut. Eikä tietenkään että miks ne olis kielletty... Minttu, lakritsijuuri, anis, nokkonen.... On kyllä vaikeeta. :')
No, inkiväärin jotenkin ymmärtää kun se tutkitusti vaikuttaa elimistöön melkoisesti, mutta taidan kyllä ihan hyvällä omatunnolla juoda noita muita. :)

Mikähän tuossa inkiväärissä on ettei sitä saa syödä? Itse teen paljon ruokaa johon laitan inkivääriä. Eilen taas tein mut laitoin nyt vaan jauheena mut onko se sit yhtään miedompaa kuin tuorekaan?

Ihan normi teetä voi juua ja mausteena voi olla muistaakseni hedelmiä ja marjoja. Kannattaa lukee et onko teetä vai yrttijuomaa. Ite oon kahvin skipannut kokonaan ja teetä juonu odottavan ystävän luona kun sekin joi ja pikkujouluissa oli normi mustaa teetä...

Takaisin