Esikoista odottavat

Meillä saa mukana olla yksi tukihenkilö ja koulutettu doula. Ainakin on vielä tänä vuonna ollut näin.

Mulla oli viime viikolla eka neuvola. :)
Hirveesti asiaa mut ei oikein mitään yllättävää. Välillä tulee ihan hölmöjä juttuja mieleen, kuten että saako raskaana ollessa värjätä hiuksia? :')
Mikään järkevä ja olennainen ei oikeestaan ressaa.
Aloin syödä kalkkia, d-vitskua ja foolihappoa.
HB 103, voitte arvata että väsyttää... Mut vatsa ei siedä mitään rautavalmisteita...

Tällä viikolla pitäs tulla kutsu np-ultraan. Kääks ja ihanaa. Viikko sitten yksityinen sanoi että kaikki näyttää normaalilta mut silti vähän jännittää... :)

Neljä päivää jäljellä nykyisessä duunissa, ens maanantaina uuteen paikkaan, vaikka onkin sisäinen siirto. Mut kiva mennä ensitöikseen sanomaan esimiehelle että by the way........ :'D
Noh, kerran se vaan kirpasee!

Kohta pitää mennä ostaa mammahousut. Alkaa tehä tiukkaa suorat housut.
Saa suositella hyviä paikkoja ja sopuhintaisia. :)

Ja mun tissit. Mitä niille tapahtuu?!
Tarvii vissiin mennä myös rintsikkaostoksille koska ne on val-ta-vat. O.o

Että sillai kai. :D

Mikä on doula?

Mä oon syöny siitä asti ku plussan tein jotain odottaville ja imettäville tarkoitettua monivitaaminia, siinä on kaikki. Foolihappoakin enemmän mitä jos ostais pelkkää foolihappoa. :)

Heippa kaikille! :) Kirjoitan tänne ensinmäistä kertaa ja oltii tnä miehen kanssa neuvolassa rv8+1 ja jännää oli.plussa toi onnen kyyneleet silmiin,kun vihdoin tapahtui jotai :') Sydän ääniä ei kuuneltu kyllä:( tuntuu että tekis mieli ostaa joka vk testi ja varmistaa:D

Anteeksi, jäi vähän häiritteen.. teillä siis 8+1 menossa? Eihän teillä sit voi olla kesäkuussa laskettu? :)

Mäkin kyllä aattelin vanhoilla talvivaatteilla pärjätä. Toppahousuista vetoketju auki ja lämmikettä lisää mahan päälle. Ainakin toivon et laskettelutakki ja parkatakki menevät kiinni. Pahimmat pakkaset helpottaa takuulla jo maaliskuun jälkeen. Rintsikat täytyy kyllä jo kohta ostaa, löytyykö niitäkin Hennesiltä hyviä?Ennen en oo sieltä mitään liivejä ostanut. Katoin niit äitiyshoumsuja siellä, en mä ois kehdannut vielä niitä töihin laittaa joten jätin s :-) Mulla enää neljä päivää muutenkaan töitä ku projekti loppuu. Uutta pitää keksiä tilalle, jännittää tänä aikana et miten onnistuu vaikka lyhyt sijaisuuskin nyt olisi mainio :-)

Jenzku, ilmeisesti. :) Täällä on kaikilla la kesäkuussa. Mutta ei se mitään, sattuu sitä paremmissakin piireissä.

Heh mä kiinnitin siihen kans huomioo, että eiks heinäkuisissa pitäis olla, mutten kehdannu sanoo. :D

Hiusten värjäämisestä :) parturiystäväni sanonu että voi värjätä, mut raskauden aikana hiuksetkin voi vähän muuttua ni väri ei aina toimi samalla tavalla kuin ennen :) voi tulla esim. punertavampi lopputulos tai väri voi jäädä huonommin kiinni jne. :)

Mä olen itse kampaajan töitä tehnyt ja huomannut juuri näitä, että raskauden aikana väri voi tulla hieman erilaisena, permis ei tartu kunnolla ym. Mulla on itselläni hiukset kihartuneet luonnostaan enemmän kuin normaalisti. Olen muuten itse aina suositellut asiakkailleni raitoja, jos ei ole uskaltanut koko väriä ottaa. Sehän ei ole päänahan kanssa kosketuksissa kuin pesutilanteessa.

Tuli vielä mieleen noista epävarmuuden tunteista. Happoradion biisi Kuusi jalkaa kevätjäälle kertoo niistä tunteista. Tosin miehen näkökulmasta, mutta kuitenkin.

Äänet pienen hakemisen jälkeen löydetty. Mulla kohtu vähän takana niin varmaa hiukan hankaloitti. :) Haluaisin sen jakaa sinne soundcloudiin niin voisin tännekin jakaa, mutta miten ihmeessä mä sen sinne saan? :o

Takaisin