Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea! ❤ Minkä ikäsiä olette? oliko iloinen yllätys vai vaatiko totuttelua? Anteeks utelu mutta kiinnostaa :-)Tänään Rv 7+3, varhaisultrassa käyty ja viikot vastasi kokoa.
Pumpumpum x2.
Meille tulee kaksoset!
Mulla loppu just noihin aikoihin pahin etominen.Ja hei, te joilla on ollut/on pahoinvointia ni onko jo helpottanut? Mulla (11+6) pahoinvointi loppunut kokonaan. etomista välillä on muttei mitään kauheeta eikä varsinkaan oksentelua enään? Pitäskö huolestua? Kauhee väsy kuitenkin on kokoaika, sekä mahassa kipristelee ja saattaa välillä vähän sattuaki. Muttei mitään vuotoja missään vaiheessa ole ollut eikä mitään semmosta kipua että oikeesti sattuis järkyttävästi.
Oiii meil on sit samana päivänä nt ultrat ! ☺Mulla oli kans kasiviikko pahin! Tästä nyt uuteen nousuun, alkaa jo energiaakin olla touhuta asioita. Menkkajomoja on vaan, etenkin iltaisin ja yöllä.
Ja luulenpa, että tää meidän pikkukaveri on aika iltavirkku, meinaan vaikkei liikkeitä vielä sillai tunne, niin joskus nukkumaan käydessä alkaa oma syke jumputtaa tosi kovaa tuolla kohdun tienoilla ja on semmosta jännän olosta muljahtelua siellä. Jos laittaa käden vatsalle, niin rauhottuu :D
Sain muute vaihdettua nt-ultran ihan onnen kantamoisella jo ylihuomiselle! Olen niin onnellinen, saan miehen mukaan (ensi viikolla en olis saanut) :)