Tuo oli, Aamu, hyvä vinkki! Pitänee tehä samoin, koska olen myös vähän sellanen tyyppi, että jos ei toinen ymmärrä tehä jotain asiaa, niin teen ite. Helposti varmaan kävis, että hoitaisin vauvan kokonaan eikä mies oppis tekeen sen kans mitään. Olen vähän huolestunu myös sen omasta käsityksestä isyydestä; ainaki miehen omien sanojen mukaan sen isä oli etäinen ja hiljanen, ja yleensä kielsi lapsilta rahapulassa kaiken, jollon äiti joskus vähän anto periks. En nyt ole ollenkaan varma, että vitsaileeko tuo, kun sanoo aikovansa samanlaiseksi.
Olen kyllä jutellu, että miten vauvanki kans voi leikkiä ja oleilla, vaikka se voi vaikuttaakki vastasyntyneenä "poissaolevalta", mutta enpä tiä, suostuuko se kokeileen. Minusta ainaki omassa lapsuudessa oli kiva, kun isä touhus meidän lasten kans joskus, enkä haluais, että isä jäis lapselleen vieraaksi.
Meilläkin on ollu omat murheet tän kämpän kanssa, kun kaksiossa asutaan. Tilaa sinänsä ois, varsinki, ko tavaraa heittäs pois tai myis, mutta tuolla miehellä on hankaluuksia luopua yhtään mistään! Sillä on esim teiniaikojen lastulevynen koulupöytä makkarissa, ja se toimii lähinnä säilytyspaikkana (puolet siitä on siis ihan tyhjää lattiatilaa). Sain viimein ongittua siltä luvan heittää samanikäsen koulupöydän tuolin meneen, koska se oli ihan hemppuva ja yks pyöräki oli irronnu, mut se melkein suuttu silti, ko kuuli että olin sen parin vuoden varastossa olon jälkeen heivannu. Olis kuulemma voinu vielä korjata...
Parvekkeella on kolmen istuttava sohva tilan viejänä, ja vaikka mies valitti siitä, että ei voi istua siinä, niin sitä ei silti saa myydä - ainakaan ilman sen kahden istuttavaa paria! Ilmeisesti mies ois valmis kuitekki polttaan ne, etteivät joudu "huonoihin käsiin"... Sit erilaisia roinalaatikoita on varasto täynnä, ja olkkarin puolellekki ne on jo ruvennu kertyyn. Niissä on sen kotona säästettyjä tavaroita, mikä sinänsä on ihan kiva ajatus, mutta sitte ko niitä alkaa olla se kymmenen laatikollista, ja osa on tyyliin tyhjiä limsatölkkejä ties miltä laivareissuilta muistona, niin... Plääh! Sit mulle tulee huono omatunto, ko pyydän sitä kattoon niistä sen tuhansista piirrustuksista tai vhs-elokuvista ees osan poisheitettäväks.
On sille koittanu muutki sanoa, että lapsen/lasten tultua täytyy omia tavaroita heitellä pois, mut kai se haaveilee joskus niin isosta talosta, että ne kaikki mahtuu sit sinne. -___-
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2