Esikoinen toiveissa

Vaikka mulla on takana viisi (hyvin varhaista) keskesmenoa, ei mulla oo viivat koskaan vahvistuneet näin hienosti. <3

Kamalan flunssan rykäs. Pitää yrittää ottaa nyt rauhallisesti.

Liitteet

• 20150623_093603-1.jpg
    20150623_093603-1.jpg
    264.7 KB · Katsottu: 132
Taitaa olla ovis tulossa taas samoihin aikoihin ku viime kierrossa kp.15-16 ^_^ ♡ tänää ollu vähä limoja enteilemässä mutta ei onneks vielä repäsykipuja kun on siivouspäivä :D

Elyssei kp. 15/27-44 yk.3

Kirveli, jaksettiin kyllä sitten lopulta. :grin Sun oireet kuulostaa kyllä tosi hyvältä! :wink Koska meinasit testata?

Hileinen, toivottavasti saat vielä oviksen kiinni tikkuun!

Aelille paljon onnea! :happy:

Pientä flunssaa on täällä vielä mutta eiköhän ole voiton puolella jo. Aika varma olen että ovis tosiaan meni jo. Ei auta kun jännittää seuraavat kaksi viikkoa! No onneks on aika paljon töitä ja muita menoja niin toivon mukaan aika menis nopeesti. Tosi kiva kyllä että täällä on niin paljon kiertokavereita! Mennään sitten kaikki ryminällä maaliskuisiin! :happy:

Lissu menkkoja meinasin odottaa rauhassa, mun päässä aikainen testaaminen tuo huonoa onnea.:wacky: Jos kierto näyttää pitkittyvän ihan mahdottomasti niin kai se sit on testattava... Koitan mennä ajatuksella 'pessimisti ei pety' ni ei tipu niin korkealta sitten. :shy:

Ai niin! Viime yönä näin unta, että testasin jollakin digillä (en oo koskaan tehny oikeasti digitestiä) ja se näytti raskaana 2-3! :p:p

Täällä menossa vasta kp8 jos nyt tyhjennysvuotoa voi menkoiksi edes sanoa. Harmittaa, ettei tästä vauvayrityksestä viitsi paljoa huudella tai jutella kenenkään kanssa, vaikka tekisi mieli! Odottavan aika on niin pitkä ja voihan tässä kestää vaikka kuinka kauan ennen kuin tärppää.

Mistä olette tilanneet ovis- ja raskaustestejä? Raskauskeijulta äsken katselin, näytti olevan suht edullisia :)

Iivje toi on kyllä totta, että tekis mieli kertoa ja jutella yrittämisestä jollekin, kun se kuitenkin mielessä on enempi vähempi jatkuvasti. Muutaman kerran oon melkein paljastanut asian kaverille, mut viime hetkellä nielaissut sanani. Pelkään, että jos kerron jollekin, niin raskautta ei ainakaan kuulu... Onneksi on tämä foorumi!

Aeli, paljon onnea! :wav Muistan että sullakin on pitkä tausta takana yritystä. Nyt kilokaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan, että saatte nyytin syliin asti. :)

Jemberry, mitä sinne kuuluu? Ootko vielä testannut uudestaan tai soittanut neuvolaan?

MrsC, mulla oli puikkojen lisäks digitesti alussa käytössä, mutta kun puikko toimi niin hyvin, en enää viitsinyt ostaa kalliita digejä. Mutta puikkojen/liuskojen toimiminen on niin yksilöllistä. Mäkin mietin alussa sitä tuplahormonitestiä, mutta luin käyttäjäkokemuksia jotka oli aika vaihtelevia. Monet oli saanut vilkkuvan hymynaaman vaikka kuinka pitkään ennen pysyvää. Mutta hyvä jos kuitenkin näytti edes sen.

mindiS, ihania ultrakuulumisia sulla! :)

Bb, kiva kuulla sustakin. :) Toivottavasti pahoinvointi helpottais pian ja verenpaineet pysyis kurissa.

Sarina, johan aika kuluu nopeasti! Tuntuu että hetki sitten vasta plussasit, ja nyt on jo puoliväli lähellä. Tsemppiä rakenneultraan! :)

Zara, toivottavasti pääsette hyvin hyödyntämään tärppipäivät.

Kirveli, hyvä jos ootte ainakin pupuilleet ahkerasti, tuosta on hyvä lähteä piinailemaan vaikka ei oliskaan varma oviksen ajankohdasta.

iivje, voithan sä katsoa pari kiertoa tuntuuko ovis ilman testejä, ja jos ei tunnu niin sitten kokeilla tikuttaa. Raskauskeiju on ihan hyvä paikka tilata; ite oon tosin käyttänyt kotitesti.fi:tä, sekin luotettava paikka. :)

Elyssei, tärppionnea!

Hileinen, toivottavasti ovis jäis vielä tikkuun. :)

Ninni, hyvä että ovis kuitenkin lopulta löytyi, vaikka edellinen hymynaama näyttikin väärin.

Lissu, pahoittelut flunssasta mutta hyvä että ovis on hyödynnetty. Nyt säkin pääset piinailemaan! :grin

Mä oon kyllä muutamalle kaverille kertonut, kun pakko saada puhua jonkun kanssa. Silloin kun yritys alkoi, olis tehnyt mieli hihkua asiasta kaikille, mutta nyt on pahin into laantunut. En silti kadu, että kerrottiin joillekin.

Meillä osui juhannusreissu vähän oviksen kanssa päällekäin. Tikutin niin pitkään kun pystyin, en ihan plussaa saanut mutta luultavasti ovis oli tulossa. Varmuutta ei nyt ole. Yksi inssi saatiin tehtyä muutama päivä ennen ovista, mutta saa nähdä selvisikö simpat sinne asti hengissä. Silti oon tietty onnistunut kehittämään itselleni taas oireita. :rolleyes: No, ei sen kummempia kuin ennenkään eikä ne tähänkään asti ole plussaa enteilleet. On mahdollista, että ens kuussa tulee taukokierto jos tulee kesäreissuja taas. Kattellaan. Kp20/31(oletettu)

Beisla, kiitos. :) Ja juu, yrityskertoja ehti kerääntyä mittariin laskujeni mukaan noin viitisenkymmentä. Jos tosiaan edellisen suhteen aikana olleet yritykset myös laskettiin mukaan. Mulla on tosin aika vahvasti sellainen fiilis, että silloisen isäehdokkaan ja mun geenit eivät vain jostain syystä sopineet yhteen. Raskautuminen oli todella vaikeaa ja raskaudet menivät hyvin nopeasti kesken. Nykyisen kumppanin kanssa tämä ei kovinkaan mones kierros ollut, kun jo tärppäsi. Kyllä mäkin niin kaikkeni toivon, että se nyytti sieltä vielä syliin saadaan. :3

Tänään sain varattua ensimmäisen neuvolan. Se on 20.7. :)

Onko tässä ryhmässä muuten muita Turusta?

No et se kauaksi ole sinäkään kuitenkaan karkuun päässyt. :) :D

Sarina kiva kuulla sinusta :) Ajatella että olet jo noin pitkällä! Toivottavasti pahoinvointi pian jättäisi sinut rauhaan, olet kyllä saanut kokea sitä jo liikaa :( Tulehan kertomaan ultrakuulumisia!

Aeli, hienoa että viivat vahvistuneet :)

Beisla, Se dpo -2 kuulostaa oikein hyvältä tärppäämisen kannalta! On ainakin simpat sitten valmiina odottelemassa munasolua :wink
Ja kiitos kysymästä, vointi on ollut tosi hyvä!

Hyvä että oviksia tullut hyödynnettyä, teitä oli useampi joka testailee parin viikon sisällä! Aivan varmasti saadaan taas lisää plussia! :talk017

Muokattu viimeksi:
Jemberry, mukava kuulla että tähän asti ainakin kaikki on mennyt hyvin ja toivottavasti loppuun asti menee hyvin. :happy: Mikäs laskettuaika on suunnilleen?

Mä testaan ens viikon loppupuolella, jännittää ihan hirveästi!:rolleyes:

Jemberry, mä tulen vain muutaman päivän perässä. :)

Kirveli, mulle tuli ihan sellainen olo, että mahdankohan tuntea sut. O.o Oletko aika hiljattain muuttanut Turusta Kaarinaan?

Aelille paljon vauvaliimaa! :) Nyt saa keskenmenot sulla riittää! 5 keskenmenoa on paljon :(

Aeli mä olen Naantalista, täällä enää taustatsempparina kun plussasin huhtikuussa, mut kiva kuulla etten oo ainoa näiltä main täällä foorumilla :)

Läheisimmille ystäville ollaan yrittämisestä kerrottu. Kaikilla heistä on itellä yritys päällä, ovat raskaana tai on pieniä lapsia. Ja ollaan kuitenkin niin läheisiä että heiltä sais kyllä tukea jos yrityksessä kestää kauan tai jos vaikka tulee keskenmeno...

Mä oon kanssa Turusta. :) Täällähän on paljon porukkaa samoilta seuduilta!

Takaisin