Esikoinen toiveissa

Jemberry, hienoa että viivat vahvistuu! :)

Zara, tärppionnea tulevaan ovikseen! :)

Sarina, kunpa se pahoinvointi jo hellittäisi! Ihanaa varmasti päästä rakenneultraan pikkuista katsomaan. <3 Toivotaan, että sukupuoli näkyy. :)

Täällä ollaan aamuvuorossa joten oli aika rauhallinen juhannusaatto. Tänään sentään pääsee kavereiden kanssa saunomaan. :) Oikein ihanaa juhannuspäivää kaikille! :)

Juhannuksia kaikille! Omanapailen tässä sen verran, että täällä vaihtui juhannusovis juhannusflunssaan. Ovis on aika varmasti myöhässä tän takia, mutta ollaan nyt anyway puuhailtu parin päivän välein vaikka digi edellen low fertilityä näyttääkin.

Hei Tsemppiä kaikille juhannusyön "seikkailuihin" - toivottavasti kesän valo edesauttaa hedelmöittymistä

Toteutin ystävän neuvoa pitää jalat lämpiminä kiinnittymistä tukemaan. Näillä kokeilla keleillä tämäkin yksityiskohta voisi auttaa. Itse kuljin alkukuun pörrösukat jalassa ja toistaiseksi vaikuttaisi hyvältä :)

Tänään 5+1, pitkään ja hartaasti yritetty.

Pitää tolle isännälle lähempänä vinkkasta, että tällä neidillä sattuu vapaata taas olemaan 'varmoilla päivillä' :wink
Pääsee henkisesti valmistautumaan päivittäiseen pupuiluun :p Sit jos oon tyytyväinen, nii mun puolesta voidaan pitää vaikka sitten viikon tauko, jos siltä tuntuu :grin Hyvin päättäväisellä mielellä mennään nyt. Katotaa, et tuottaako tulosta :grin Hormoonit mulla jotenki varmaan toimii, kun tädin vierailun jälkee on haluttanu ihan hirveesti ! :grin:grin Varmaan johtuu tästä 'kesästäkin' :rolleyes: Nainen ja hormoonit o_O

Mulla on menossa joku aivan jumalattoman kuiva kausi ja haluja ei ole juuri lainkaan. O.o Minä, joka olen "aina valmis", enkä normaalisti todellakaan muistuta Saharaa. :D

Mies kertoili juhannuskaljoissaan, että häntäkin vähän jännittää, kun on hälle niin uusi tilanne. Hänellä on jo poika, mutta erosivat pojan äidin kanssa aikoinaan jo varhain.

Karsee himo tuorepuristettuun appelsiinimehuun. :D

Mulla olikin ovis vasta eilen/tänään. Maanantain hymynaama näytti väärin. -.-

Nyt kp 18

Pääsettekö Ninni hyödyntämään oviksen?

Täällä ähkyilty juhannusruokia, onneksi alkaa arki taas, niin jospa tää turvotus vähän hellittäisi...:wtf: Kierron osalta menossa pitkä ja piinaava odotus menkkoihin. Pitäisi aikaisintaan viikon päästä alkaa, mut jos mullakin ovis venyi niin sitten ei pysty tarkkaan sanoa.

Joo päästiin. Mutta ei yhtään talleteltu. Ei auta kun toivoa parasta. :)

Sullakin odottelua. Sama homma. Odottelu alkoi nyt alusta. ;/ pidetään vaan sormet ja varpaat ristissä:)

Aika omituista Ninni että digi näytti väärin :eek: mutta jotain kummallista on kyllä omassakin kierrossa tai digissä. Mä aloitin testaamisen CBn tuplahormonidigillä (estrogeeni + LH, estrogeenin nousu edeltää LH huippua) maanantaina ja siitä asti näyttänyt tyhjää ympyrään, mutta padam tänään sitten hymynaama tollotti näytöllä. Ei näkynyt estrogeenin nousuja mulla....

Olin eilen flunssan kourissa jo heittämässä kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen, kun niitä estrogeenin nousupäiviä pitäisi tyypillisesti näkyä noin kaksi ennen LH huippua ja mulla ei ollut tullut yhtään o_O Kai tuo flunssakin voi toki siihen vaikuttaa? Tää kiertojen yhtäkkinen pidentyminen 27 päivästä 29:ään on kyllä vähän jännä juttu sekin. Ovisplussa on kyllä sinällään ihan looginen, koska 29 päivän kierrossa ovis olisi laskennallisesti huomenna, joten lh huippu voisi hyvinkin olla tänään. Eipä mitään, hyödynnetään hyvin nyt (onneksi tultiin kohtuu ajoissa mökiltä pois ja flunssakin on hallussa taas), mutta jos ovis on huomenna niin tallettelut jäi silloin vain kahteen kerrtaan dpo -4/3 ja dpo -1 ja tietty nyt sitten huomenna ja ylihuomenna olisi tienkin tarkoitus hyödyntää ja varmistaa hyödyntäminen. :rolleyes:

MrsC kp 15/29

Mrsc, pidetää kumminki peukkuja ja Ninnille kanssa :happy:

Mun pitää vielä viikko odotella tärppipäiviä ! :sour: Ja voihan se olla Mrsc, et jonkuulainen flunssa voi vaikuttaa noihin hommii, koska joskus olin lukevinaa, että flunssa tai vastaava voi peräti siirtää ovista. Mutta eipä noista testeistäkää aina tiedä... Sehä voi ollakki, että ihan normaali kierto sulla kumminki, vaikka liuska ei mitää näyttäny. Tiedä noista sitte :bored:

Mä mietin nyt kovasti, että pitäiskö itte tikuttaa siitä kp18 huviksee tota ovista ? Sit tulis ainaki varmuus asiaan, että ovis on siinä kp18-19 ja voisin varmaan alkaa luottamaan asiaan ? Mut voin kyllä myöntää, että ihan hauskaa, vaikka samalla ärsyttävää onki ollu tää oman kropan tutkiminen, mutta nyt alkaa vasta kunnolla hahmottaa koko kiertoa :grin

Ja aattelin, jos sais 'talletettua' tosta kp 17 lähtien ? :wacky: Jos kokeilis nytte pelata vähän varman päälle :wink Toivovttavast tää olis sellanen 'sotasuunnitelma', mikä ei pettäis :grin Olisin tyytyväinen, jos tulosta jo syntyis :joyful:

Tää viikko töitä paiskiessa ja vapaita vietellen, peittoa heilutellen :wink Ainaki mä toivon niin :grin:grin

Oli kesälomataukoa foorumilta..
Mutta onnea plussanneille ♡
Pari uuttakin oli tullu (:
Tsemppiä kaikille tädin kohdanneille ♥

On. Ei tarvinnu testata ollenkaan ku täti tuli tossa 9.pv.. viime kierto siis 30/27-44 ja kesti taas vaan 3pv!.. mutta oireet ei hävinny menkoista huolimatta mihinkään 0.o

Elyssei. Kp.14/27-44 yk.3?

Ninni ja MrsC, kunpa nyt tärppi kävis! :happy:

Täällä eilen illalla alkoi lievät oviskivut ja tänään on jatkunut melkein koko päivän mutta on nyt hävinny.. Nännit on myös tullu vähän aroiksi joten epäilen että tänään on dpo 0. Ehkä. :rolleyes:

Jos tänään vielä jaksais puuhastella niin tulis ainakin hyvin hyödynnettyä. Sitten alkaakin piinapäivät! :nailbiting:

Lissu jaksaa jaksaa! :grin Ja peukut pystyyn piinapäivien ajaksi.

Ihme huimausta ollu koko päivän. Ihan ku kävelis ruotsinlaivan kannella tuulisella kelillä... o_O En muista saaneeni korvaan vettä tmv. Housut piukottaa vyötäröstä mut se johtuu todennäköisimmin juhannuksen antimista. :joyful: Kp 25 tänään menossa. En jaksa uskoa et olis sama 29 päivän kierto menossa ku se ovistesti näytti kahta viivaa vasta kp 17 (viimeksi kp 15), mut sittenpähän sen näkee.

Ollut myös nippailuja alavatsassa sekä arat nännit ja mitä kaikkea muuta. Yritän kaikkeni, etten miettimällä miettisi kaikkia tuntemuksia "oireiksi", mutta kyllä tiukkaa tekee... :banghead:

Welcome back Elyssei! Kesäloma tekisi tännekin kyllä hyvää, mutta vielä pitää hetki jaksaa. Ninni ja lissu, me taidetaan piinailla aika samassa rytmissä?:nailbiting:

Tsemppiä kirveli ja toivottavasti se plussa siellä odottelee! Viimekierrossa meinasin kuvitella jo kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet, mutta luultavasti johtuivatkin vaan oviksesta. Toivovan mieli tekee herkästi tepposia, mutta toivotaan, että sulla olisikin ihan oikeita oireita :happy:

Mrsc, tänään taitaa olla ehkä dpo 1, missäs vaiheessa sä menet? :) kirveli, tsempit ja toivottavasti oireet enteilisi plussaa! :P

Kp 19/(29?) Dpo 1

Kiitos lissu ja zara peukuista :) kyllä nyt saadaan moni jännittää! Piinapäivät alkakoon!

Täälläkin ehkä dpo 1 TAI sitten ovis vasta tulossa :D viikonloppuna en päässyt testaamaan ku eilen illalla, ja silloin ei vielä/enää tasavahvoja viivoja. Oireet oli pe-la, nytkin kyllä taas limoja. Tikuttelen varmuudeksi kp 19 asti, jää ovis kiinni tai ei. Hyödynnetty on eilen, dpo0 tai kp13 :D Jännän äärellä siis!

Hileinen kp14/32 yk11

Ninni: mulla on nyt menossa kp 16/29 eli dpo 0 tai dpo 1. Ovisplussa tuli eilen ja kivut ihan ovista enteilevät, joten oliko se nyt sitten eilen tai tänään niin ota siitä nyt selvää :D

Joo välillä vaikea sanoa oliko se eilen vai tänään, jos oireita on parina päivänä :D Hui moni ollaan samoilla viivoilla, plussia kehiin vaan niin päästään yhdessä maaliskuisiin ;) tai jos täti tulee niin ei lannistuta! Tuli jotenki huonosti käytettyä hyväks tää oikea ovis ku viikko sitten oli "väärä" ovis. Mutta ei muuta voi kun toivoa parasta. :)

Takaisin