Esikoinen toiveissa

Ihanaa mindiS!! Ei siinä varmasti muuta voi kun itkeä onnesta! :) nyt on sitte ensimmäinen kolmannes ohi sulla:)

Jemberry, siellähän viivat hienosti vahvistuu. :happy: Paljon onnea!!

Kyfi, voi olla että vaan testasin turhan aikaisin. Ehkä siellä ens viikolla näkyy jo plussa!

Kirveli, toivotaan että se ovis olis nyt sitten ja saisitte talleteltua. :)

mindiS, ihania ultrakuulumisia! :Heartred

On. Aamulla kun heräsin niin kurkku oli kipeenä ja nyt on tullu myös vähän kuumeinen olo. Ihan hyvä että ei tartte nyt töissä olla. Illalla olis kyllä menoa niin toivottavasti sinne pystyy sentään menemään. Kai tää tästä.. :shy:

Ihania ultrakuulumisia mindiS :) en malttaisi odottaa omaa käyntiäni... Mut sinne on vielä viitisen viikkoa joten joutuu vielä tovin odottelemaan..

Aika tyly omanapailu vaan nyt sit tähän, olo on niin rekan alle jäänyt että ei oo ollu mitään intoa pariin päivää kirjotella tänne mtn. Eilen kävin tosiaan itse ekassa. Neuvolassa ja siellä vierähti 1h 45min aikaa :) melkein jo sakkolappu pyörähti ikkunaan mut just kerettiin juosta pysäköinnin valvojan luo että "eeeeiiii!!" Ja vältyttiin sakolta :D
No mutta siis muuten neuvolassa kaikki ihan hyvin mut pitää verenpainetta hieman seurailla.. aika korkealla huiteli vaikka jännitänkin hirveästi aina noita.. :) tänään kotona mitattuna jo huomattavasti alhaisemmat lukemat. Toivotaan että pääsisi vieläkin parempiin lukemiin ruokavalion ja rauhottumisen avulla.
Tänä aamuna ekaa kertaa ihan rehellisesti täytyi huudella norjaan tuolla wc:n puolella ja ei ollu kyl kivaa.. onneksi sentään ensi viikko on kokonaan lomaa vaikka ei kyllä huvittaisi sitä viettää pytyn rengasta halaillen. :/

Pikaista plussaa kaikille täällä ja ovisplussaonnea! :)

Tämä mammeli lähtee nyt siivoilemaan ja ottamaan rennosti loppu illan <3

Mindis ja bb: ihania uutisia! Voi, on varmasti niin ihanaa aikaa:happy:

Ninni ja kirveli: mä päätin mennä pelkällä digillä nyt ainakin aluksi, koska tulisin varmaan hulluksi viivojen vahvuuksia arvuutelemalla :hilarious: Mä en oikein tiedä miten nyt arvioisin edes tuota laskennallista ovista... Mun kierto on ollut aina 27 päivää paitsi nyt näissä yrityskierroissa se on ollut 29... en oikeastaan ihan edes tajua miksi kierto on nyt yhtäkkiä pidempi kuin ennen yritystä. On se tämä naisen elämä hienoa...

Heissan. Eilen ajeltiin mieheni kanssa moikkaamaan kaveria ja matkalla iski äkillisesti huono-olo. Kotiin päästyä koko illan oli kylmä, rinnat arat, alamasu kipristelee vähän väliä. Nälkä koko ajan, vessassa raavimista. Joka aamuisin päätä särkee. Oisko raskausoireita?? Maanantaina teen testin.

Kyfi on ne raskausoireita. :) mulla raskausoireina ennen plussaa oli KAUHEA nälkä, väsymys ja vessassa ravaamista. Toivotaan sulle plussaa! :)

MrsC, oon pitäny noita digitestejä niin hintavina, että toistaiseksi raaskinu niitä hankkia. Mut toisaalta noiden viivojen tulkinta on kyllä turhauttavaa, ja hintaa niillekin tulee jos testailee kuten mä, eli päiviä sen yhden "plussan" jälkeen. :rolleyes: Digitestillä voisi kyllä varmistaa liuskojen tuloksen.

Onko teillä esiintynyt yhdyntäkipuja nimenomaan ovulaation aikana? Kiinnostaa siksi, kun eilen sitten suunnitelman mukaan päästiin illalla tallettelemaan ja tunsin koko ajan oikealla puolella munasarjan kohdalla outoa vihlontaa... Eli olikohan kyseessä ovulaatio vai jotain random juilintaa? :bored:

Heippa ihanat! Ja tervetuloa uusille. :) Olen taustapiruillut nyt jo pidemmän aikaa ja koittanut ajatella lapsentekoprojektia sillä ajatusmaailmalla, että kyllä se sieltä sitten tulee, jos on tullakseen. Vaikka tokikin pupuiltu on ahkerasti etenkin ovulaation aikaan. :)

Mulla on edellisestä ovulaatiosta asti ollut rinnat tosi tosi kipeät. Tuntuu myös, että ne kasvaa vaan koko ajan. Kohta saa taas kaivaa kaapista laihdutusprojektin myötä sinne jääneet E-kupin rintsikat esiin. :p

15. päivä, kun yöllä lähdin koirien kanssa ulos, tuli aivan järkyttävän huono olo. Mieskin siihen heräsi ja lähti mun seuraksi ulos. Yökkisin siellä, mutta ihan ei oksennus tullut kuitenkaan. Päivisinkin on ollut huono olo. Ja päätäkin on särkenyt.

16. päivän aamulla tein sitten testin. Ja sieltä pamahti haamu. :O Tänä aamuna tein sitten jo ihan iloisen punaisella viivalla varustetun testin, vaikka kuvassa salama sitä haalistaakin. Mutta kyllä tuo on livenä jo ihan kauniin punainen. :) Mä en vaan meinaa käsittää tätä. Nyt vaan tarvitsen kaikki maailman hyvät tuurit ja tarrasukat, jotta munkin elämäni suurimmasta haaveesta tulee totta. :')

Onnea jäätävän paljon kaikille muillekin plussanneille ja odottajille ja plussatuulia piinailijoille ja yrittäjille. Sekä mahtavaa juhannusta kaikille. Sober at this midsummer.... ;)

-Aeli & Kaiffari ^_^

Liitteet

• viiva16.6..jpg
    viiva16.6..jpg
    33.6 KB · Katsottu: 134
  • viiva18.6..jpg
    viiva18.6..jpg
    28.3 KB · Katsottu: 144
Bb, toivottavasti toi pahoinvointi nyt rauhottuu eikä tarttis usein käydä pönttöä halailemassa.. :rolleyes:

Aeli, paljon onnea plussasta! :happy: Ihanaa että rennompi asenne auttoi. :)

Täällä kurkkukipu jatkuu... Saatiin sentään eilen talleteltua ja ovislimoja on nyt ainakin ollu niin kai se ovis sieltä pikkuhiljaa lähestyy. Täytyy vaan heilutella peittoja ahkerasti niin ei mee ainakaan ohi... :p

Aeli paljon onnea plussasta! :love7 Mennään sitten yhdessä helmikuisiin :) (en ole kylläkään vielä uskaltautunut sinne).

Lissu hyvä että olette kurkkukivusta huolimatta päässeet tallettelemaan :) Toivottavasti tulee juhannustärppi :p

Kirveli, mulla ei oo ollu noita yhdyntäkipuja oviksen aikaan, mutta oon lukenu että monella voi olla! Eli voi hyvinkin liittyä ovikseen :wink

Muokattu viimeksi:
Onnea plussista kaikille ! :happy:

Piti tulla välikommenttie antamaan, ettei ihan kärryiltä tipu :wink
Mut mä oottelen täällä tärppipäiviä ! :cat:

Piti tulla taas vähän kuikuilemaan tän puolen kuulumisia ja WAU! Onnittelut ainakin Jemberry!! <3 muistan sinut täältä tukipilarina jo vähän pidemmältä ajalta ja oot kyllä tuon ansainnut aivan täysin! Ihana plussa joka hienosti lähtenyt vahvistumaan! Tuossa vaiheessa uskaltaisi digin tehdä jo aivan hyvin jos haluaa, mulla oli varmaan vieläkin haaleampi viiva kun tein heti ja raskaana 1-2 pärähti näyttöön! :)

Ja onnea myös muille plussanneille! :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä. En voi kun sanoa että kyllä se siitä ja yritys palkitaan vielä!

Täällä pyörähti eilen käyntiin viikko 17 ja ei oo enään kun reilut kolmisen viikkoa rakenneultraan ja puoliväliin! Toivottavasti kaikki näyttää hyvältä edelleen ja tyyppi näyttäis sukupuolensa. Mulla on vahva tyttö-olo :) maha on pompsahtanut esiin, mutta liikkeitä en oo vielä tuntenut. Istukka on harmillisesti aivan etuseinässä ja lääkärikin sanoi ettei kannata huolestua jos mitään ei kovin aikasin tunnu, se toimii aika hyvänä airbäginä siinä edessä. Eikä tälleen esikoinen odottajana oikein edes tiedä mitä pitäisi tuntea :D pahoinvointikaan ei ole vielä pakannut kamojaan, joten vähän on vielä inhottava fiilis sen suhteen.

Mutta lopuksi vielä oikein ihanaa juhannusta kaikille! <3 vaikka sää on kurja niin nautitaan keskikesän juhlasta!

Omaa napaa sen verran, että nyt toista päivää nännit tosi arat. Kp on 22 mut oviksen ajankohta on nyt arvoitus... Hyvillä mielin odotellaan loppukiertoa ja nautitaan kerrankin vapaasta juhannuksesta. :happy:

Oikein hauskaa juhannusta kaikille ja heilutelkaahan peittoja tärppipäiväläiset! :cool14

Aelille isosti onnea plussasta! :)

Noista ovistesteistä. Tekisi mieli ostaa paketti ihan mielenkiinnosta, josko saisi oviksen tikulla kiinni. Lähinnä kiinnostaa, että mikä kp se nyt tulee pillereiden lopettamisen jälkeen. Toisaalta taas ei viitsi ottaa mitään paineita tästä koko asiasta, tulee kun tulee :) Ennen pillereitä tunsin ovikset kipuiluna muutenkin, jospa nytkin!

Hyvää juhannusta ja plussatuulia kaikille! Mulla menee tämä(kin) juhannus töissä :D

Takaisin