Esikoinen toiveissa

Oih, ihana kuulla MrsH !! :) Kaikkea ihanaa teille ! :)

Kube, mulla on nyt kp32. Edellinen kierto oli 31 päivää. Enkä enää osaa yhtää sanoa mikä olis mun normaali kierto, koska heittoja ollu nyt ihan kiitettäväst :wideyed: Mutta pitää varmaan jännäillä nyt sinne kp 35, mikä mulle ollu varmaan se 'normaali' :grin Ellei se täti sitte tule myöhemmin tänää. Tänää taas pientä tuhruilua, mutta siihen taas jäi. Ellei se sitten enteile niitä menkkoja :wacky: Mutta eipä täällä mitää tuntemuksia vielä ole.. :confused:

Voi zara :( no jos nyt ei tärpännyt, niin alkais edes ne menkat, niin pääsisitte yrittämään uudelleen.. Toivottavasti olis vaan kierto jotenki sekasin ja siellä pieni vauvanalku alkaisikin kasvamaan ;)

Olis kyllä kiva, jos alkais jo ! Ja olishan se mahtavaa, jos pieni vauvanalku olis kumminkin tuloillaa, mutta ei auta taas, kun odottaa ja jännätä :sad001

Viime kierrossa sain ovisplussan kp 15, nyt samoilla päivillä viiva vahvistumassa mutta vielä selkeästi nega. Ehkäpä se tulee kuitenkin vkl:n aikana. Ihan mukava tietää, että kierto näyttäis toistamiseen olevan kuitenkin suht samanpituinen. Täytyy varmuuden vuoksi talletella hyvin seuraavat päivät... :cool14

Onko muita joilla tärppipäivät lähestymässä vai tähtääkö kaikki juhannukseen? :grin

Taitaa juhannukseen mennä tai pari päivää ennenkin jos yhtää kierto on sama ku ennen :)

Luin eilen cb:n ovistesti pakkauksen ohjeen, mulle uutta tietoa. Eli kun Lh huippu tulee testiin niin se päivä on tärkee ja seuraava päivä on vielä tärkeempi hedelmöittymiselle. Luulin että kun ovistestiin tulee selkee plussa niin se on vaan se päivä ja et seuraavana päivänä olis jo myöhäistä. :) onneks luin. Eli pupuilua toosi paljon Lh-huippu päivänä ja seuraavana päivänä :D

Kirveli, ei muuta ku tallettelemaan ;)

tänään kp 9/(29?)

Heippa taas, mulla on vähän vähentynyt tähän ketjuun kirjoittelu, kun oon vielä kahdessa muussa. Musta tuolla Raskaaksi-ketjussa on tosi tsemppaavaa porukkaa ja mukava meno. Mutta käyn kyllä täälläkin ukemassa kuulumiset. :)

ss-, tsemppiä ultraan! :)

MrsH, kiva kun kävit kertomassa ja hurjasti onnea! :wav

Hirvi, paljon onnea teillekin! :wav

Kirveli, mulla pitäis olla ovis ens viikolla. Alkuviikosta tikutan, mutta juhannuksena saa jäädä ja yritetään vaan saada inssi mahdollisimman myöhään jos ovisplussaa ei näy.

Ninni, näköjään eri ovistesteissä ja gynellä saa eri ohjeita pupuilupäivistä. Toki testit saattaa vaihdella, kuinka paljon ennen ovista näyttää plussan. Mutta mitä taulukoita oon itse lukenut, niin kaks päivää ennen ovista pitäis olla myös hyvin hedelmällinen päivä.

Tervetuloa uusille, pahoittelut negoista ja menkoista ja plussatuulia kaikille!

Napaa, nyt on sitten käyty klinikalla ja tehty myös aukiolotutkimus. Putket oli auki, mutta vähän jäi mietityttämään kun lääkäri sanoi että mulla on tosi paljon pieniä folleja. Samaa sanoi edellinen gyne (kp12) että "jonkin verran monirakkulaisuutta". Toivottavasti ei olis mitään pco:ta, mutta hän ei näin aikaisilla kiertopäivillä osanut sanoa. Ja piti turhana nyt lisätutkimusta, kun saan sitten lääkkeet klinikkainssin tueksi. Menee varmaan syyskuulle ensimmäinen klinikkainssi, mutta siihen asti koetetaan saada vielä muutama koti-inssi kehiin. Ainakin nyt kesäkuussa, katsotaan miten aikataulut menee myöhemmin kesällä. Kp9/28-32

Täti punainen ilmesty paikalle !! Toosi kiva, kun kierrossa taas vähän heittoa... Mut taitaa tää kroppa alkaa palautumaan kaavinnasta... Neljännet menkat nyt sen jälkee ja ekat kivut. Jeejee, mun menkkakivut tekee vissii paluutaan :D mut onneks ei tarvi enää odottaa ! Ainut vaan että täytyy vissii kipulääkkeet kaapista ettii...

MrsH, olipa kiva kuulla sun kuulumisia. :) Hyvää vointia loppuraskauteen!

Kirveli, toivottavasti saatte hyvin talleteltua! :wink

Zaralle pahoittelut menkoista. :sad001 Toivottavasti tää on nyt sitten se kierto!

Beisla, hyvä että oli röörit auki. :) Ja toivottavasti saatte nyt hyvään saumaan inssin ennen juhannusta!

Täällä mennään kp 9 eli ovista vaan ootellaan. Huomenna päästään kavereiden häihin, jee! :happy:

vau kivaa, pääsispä itekkin joihinki juhliin. :) kenelläkään tutulla/sukulaisella ei oo mitään valmistujaisia tai muutakaan mihin pääsis.

Mä voin Ninni kutsuu teijät sit meijän maistraatti häihin, jos häihin haluut :grin
Mut seki varmaa sitte kyseessä, kun plussan saa tikkuu :wink Jos maltat hetken odottaa :grin:grin

Mä täällä buranaa nautiskelen :shifty: Isäntäki sano, ettenkö sais saikkuu, ku sykkyrässä sohvalla makailin ja tuskailin. :grin No en saa, enkä haluiskaa just nyt, ku se on raha mikä näissä yövuoroissa puhuu :wacky:

Mut jos tää kierto olis meijän kierto Lissu :spitoutdummy: Tulis maaliskuun Matti tai maaliskuun Minttu :grin Noh... En mä vielä nimistä kyllä tiedä :grin Mut oon motivoitunu siihen, että jos viimeistää syksyllä se plussa sitte tulis ? Olis varmaan aika herkistävää, jos elokuussa tulis plussa, kun meihän pikkusen piti elokuun puolessa välissä syntyä :sorry:

Mutta katellaa omalla painolla. En mä tästä piinailusta kyllä eroon pääse :wink Hiljaa hyvä tulee, eiks ni ? :happy:

Noniin kivaa, sain jo häihin kutsun! ;D

Jo tiedän tunteen, että periaatteessa pitäis hakea saikkua, mutta just noi vkloppu vuorot houkuttaa sen verran rahan puolesta, että sitä melkee menis vaikka pää kainalossa töihin :D

Moi kaikille :greet025 Täälläkin yksi kuumeilija ja mielelläni liittyisin seuraan jutustelemaan, kun ei omassa lähipiirissä ole ainoatakaan vauvahaaveilijaa.

Ikää mulla on reilut parikymmentä ja miehellä saman verran. Yhdessä ei olla ehditty olemaan kuin vasta tosi lyhyt aika, mutta vauvakuume nostaa uhkaavasti päätään molemmilla ja alusta asti on ollut selvää, että halutaan tehdä lapset melko pian. Tuntuu, että vierelle on löytynyt se oikea tyyppi ja hetki olisi hyvä vauvalle. Paljon ollaan pohdiskeltu ja mietitty, varovasti kyselty lähipiirinkin mielipidettä asiaan vaikkei sillä nyt juuri merkitystä olekaan. Nyt olisi tarkoitus, että jätän pillerit pois tämän tai seuraavan liuskan jälkeen ja kokeillaan, josko tärppäisi :happy:

No ei mitään iivje Tervetuloa mukaa kuumeilemaan :p

Onhan tää joo ja tietysti sitä yrittää rahaa vähän säästöökin saada :wink

Onnea Hirvi1 :talk017 Arvasin että joku tästä lähipäivien piinailijoiden porukasta plussaa!!

Zara pahoittelut menkoista :sad001 Mutta maalisvauvaa vaan toivomaan! Uusi kierto ja uudet mahdollisuudet.

Tervetuloa uusille! Itse myös luen aktiivisesti Raskaaksi 2015-ketjua ja olen mukana listoilla, mutta kirjoittelu on vain jotenkin jäänyt sen kovan tahdin vuoksi..

Kiva kun MrsH kävit kertomassa kuulumisia! :) Toivottavasti olot pysyvät nyt hyvänä niin pääset kunnolla nauttimaan odotuksesta.

Beisla sehän oli nopeaa toimintaa jos tekivät aukkarin samalla? Hyvä että kaikki oli siltä osin kunnossa, ja suunnitelmat jatkoista on nyt selvillä. Millainen kokemus aukkari oli?

Muokattu viimeksi:
Zara, pahoittelut menkoista. :sad001

Lissu, pidä hauskaa kaverin häissä! On tosiaan mukavia juhlia ne. :)

iivje, tervetuloa! :greet025

Jemberry, mulla oli siis ensikäynti keskiviikkona ja aukkari perjantaina. Nyt seuraa sitten pidempi odottelu. Aukiolotutkimus sattui hetkittäin tosi paljon, enemmän kuin mun menkkakrampit tai ehkä erilailla, jotenkin pistävämmin, mutta kipu ei kestänyt kerralla kovin kauaa joten ei ollut loppupeleissä sietämätöntä. Sain pienen tauon välissä kun pyysin, sekin auttoi. Ilmeisesti kipu tuli siitä kun neste ei ensin suostunut kulkemaan munanjohtimiin, mutta sitten kun lähti liikkeelle niin heti helpotti. Kerran tuntui että nyt en kestä enää, mutta silloin just helpottikin. Ihan ok fiilis jäi kuitenkin. En osaa sanoa sattuiko tuo enemmän kuin hampaiden poraus ilman puudutusta, jota myös harrastan. :p
Yks mitä siitä kyllä seuras, normaalia kuulemma, oli koko päivän ajoittain ilmaantuva ikävä hartiakipu toisella puolella. Sekin on nyt helpottanut.

Zara, plussaus kuulostaa kyllä huippuhyvältä! :grin Kevätvauva ois ihana! Mä nyt oon koittanu olla sillai positiivisella mielellä että kesän aikana tulis plussa. Jossain vaiheessa mietin enemmän että voi mennä tosi pitkään ennen kuin tärppää ja voi tulla keskenmenoja ja vaikka mitä.. Parempi kun ei mieti liikaa! Toivottavasti ne sun kivut helppais pian. :)

Tervetuloa iivje! :)

Jemberry, toivotaan että täti ei nyt löytäis sinne!

Beisla, hyvä että on se hartiakipukin jo helpannu. :happy:

Täällä mies naureskelee mun kirjoittelulle ja mä nauran sille kun yrittää matkia foorumislangia. :hilarious:

Takaisin