Esikoinen toiveissa

On kyllä nyt niin hirvee stressi päällä, että pitäis yrittää saada kaikki vauvajutut pois mielestä ja jättää foorumi hetkeks sivuun.. Saan sydänkohtauksen pian. :dead:

Heippa kaikille, ajattelinpa tulla tännekin mukaan kuumeilemaan ja kirjottelemaan :greet025Tosiaan esikoinen toivessa :Heartpink Itselle pärähti maaginen 30 v täyteen huhtikuussa (mies muutaman vuoden nuorempi) ja senkin puolesta vauvakuume on vaan pahentunut entisestään :p valitettavasti samalla viikolla ultrassa (rv8) todettiin tuulimuna...tästä viikko eteenpäin ja asia varmistui sairaalassa..lääkkeellinen keskeytys:sad001 kkm kierrosta jo yritettiin, vaikka sairaalassa toppuuteltiin...menkat kuitenkin reilu kuukausi myöhemmin saapuivat ja nyt on sitten eka "oikea kierto" menossa..tarkallaan kp 23..ovista ei olla tikutettu, ihan tuntemuksilla menty nyt vielä tämä kierto...Ensi viikolla sitten joko menkat tai kaivattu plussa...jänniä aikoja :smiley-angelic001

Hihi, kiitos hirvi :wink

Mä kyllä tässä päätin, että huomen aamulla todellakin sen testin teen, JOS sitä tätiä ei aamusta näy. Saapahan sitten varmuuden ja pääsee odottaa uutta kiertoa, jos negaa näyttää. Pystyy tänki asian sit vähän rennommin ottamaa :confused:
Minä, jonka ei pitäny erityistä stressia asiasta ottaa, mutta kyllä nää piinapäivät on aina piinapäiviä ja sitten, kun sitä positiivista tulosta odottaa, nii vielä kauheempa ! :dead:

Ja kyllä eilen pieni toivon kipinä taas mielessä kävi, kun pupuilun jälkee vessassa kävi, nii rusehtavaa tuhrua tuli paperii ! Voivoivoi... Kunpa se haaveet kaatuu päivä ei tuliskaan ! Yritän taas rauhoittaa mieltä ja itteeni, mutta ei taida onnistua :rolleyes: Töihin piti tänää illaks mennä, mutta ei ollukkaa mun vuoro ! Olin merkannu omaa kalenterii vähän väärin :hilarious:

Mutta nyt mä jään odottamaan huomista ja yritän pistää ajatukset piiloon !! :yuck:

Ja Ninni, ihan ymmärrettävä juttu :wink Mäkin oon täällä tänää aika ahkerasti pyöriny ja varmaan toistan itteäni jatkuvasti :grin

Ja tervetuloa waterlily !! :) Ja pahoittelut tuulimunasta. Mutta toivotaan sullekkin pikaista plussaa !! :wink

Ja nyt mä en tän päivän puolella tänne enää eksy ! :grin:grin Palaan asiaan huomenna, taas jälleen :happy:

Hei kaikille uusille ja ONNEA hirvi! :happy:

Mä en myöskään jotenkin osaa kirjoittaa, enkä oikein ole uskaltanutkaan, tuonne raskaaksi 2015 ketjuun, siellä on musta jotenkin ollut niin raaka meininki, jos kirjoittaa jotenkin "väärin" jonkun mielestä ja nyt sieltä aika paljon porukkaa poistuikin. Uskaltauduin sitten ensin tähän ketjuun, kun täällä on ollut vähän rauhallisempaa :oops:

Omanapa:
Joopa joo, olipahan taas kummalliset menkat. Ensinäkin vaikka miten päin kääntelin niin kaipa se nyt niin meni, että 1,5 päivää ensin tuhrua ja sit 2 päivää vaan oikeita menkkoja. On kyllä lyhyysennätys tuo ja näinköhän ihan normaaliakaan edes. Kuitenkin sinänsä ihan oikeat menkat kunnon vuodolla kunnon kramppeineen. Nyt sitten menossa kp4 ja tänään tuhrua (ruskeaa tosin) ja eilen ei mitään o_O En ymmärrä...

Juhannusovista sitä sitten odotellaan, testit tuli postissa eilen, joten ensi sunnuntaina on tarkoitus aloittaa tikuttaminen. Jännää tämäkin, vähän jopa jännää onko sitä ovulaatiota ollenkaan...

Hirvi,vautsi,onnea paljon ! <3
Onnea myös muille plussan saaneille jos on ohi mennyt multa!:) jäänyt tää foorumilla olo vähä vähemmälle,mut käyn teijä juttuja välillä aina lukemassa :)

Nyt on parempi mieli ku pääsin ulkona kävelemään ja juttelin kunnolla miehen kaa. :) tänään tapahtu jonkinsorttinen romahdus... Mies sanoi, että pannaan vaikka viis kertaa ovispäivänä kunhan saadaan vauva alulle. Se oikeesti helpotti mieltä:woot:

Kiitos vielä kaikille, nyt oon jo vähän rauhoittunut. ;) En voinut olla soittamatta siskolle, ja miehelle tietysti lähetin heti kuvan viivoista. Huomenaamulla uudestaan, josko tulisi vielä vahvempana. Ninni, ihanaa että sun mies on noin mukana! Mun kuumeilua on helpottanut kun en oo yksin siitä pienestä haaveillut, vaan toisella on samat ajatukset. :)

Hirvi, paljon paljon onnea! :happy:

Jokos Zara on testannu..?

Waterlily tervetuloa! :) Ja pahoittelut tuulimunasta. Toivottavasti tärppää nopeasti uudestaan.

Mäkin tosiaan oon jo jonkun aikaa kirjotellu tonne Raskaaksi 2015- ketjuun ja oon tykänny siitä kyllä. Tosi tsemppaavaa porukkaa ja vauhti on tosiaan nyt kanssa vähän hiljentyny...

Täällä mennään nyt kp8 ja ovista ootellaan kovasti vaikka vasta juhannuksen tietämillä pitäis tulla... :rolleyes:

Hei ihanat vauvan toivojat!

En ole pitkään aikaan käynyt täällä, mutta ONNEA plussista ja pahoittelut tädeistä!

Ajattelin kertoa kuulumisia, ja myös vähän miten alkuraskaus sujui..

Eli, plussasin 14.4. ja laskettu aika on 17.12.
Alkuraskaudessa mulla oli vuotoja, viikoilla 4-8. Isompia verisiä vuotoja kokonaiset neljä kertaa ja välistä tuhruja!! Joka kertaa kurkku kuristaen pelkäsin uutta keskenmenoa, mutta ei tullut :) Kävin ar-ultrassa kun viikkoja oli 7+0, ja siellä pieni sydän pompotteli onnellisesti vuodoista huolimatta. Jossain vaiheessa vuodot loppui kuin seinään! Tällä viikolla maanantaina oli nt-ultra ja siellä pieni oli kasvanut jo isoksi pieneksi :)
Halusin vain kertoa tämän, koska tiedän kuinka hurjan pelottavaa verenvuodot on raskauden aikana, mutta aina ei tarkoita pahinta :)

Muuten raskaus sujunut pahoinvoinnin ja väsymyksen kourissa noin viikolta6-7-> .Nyt yökkäilen vain aamuisin ja iltaisin hampaanpesun yhteydessä. :) Raukka mies kun on saanut kuunnella hehkeetä vaimoansa.. ;)

Toivon teille kaikille oikein paljon plussa-onnea!!!!

MrsH Rv 13+1

Juuri tuossa hetki sitten testasin tylsän negan :( tulis nyt sitten se täti kyläilemään, että pääsis uuteen kiertoo ! Enkä ole ennen huomannu, että tissit turpois näin paljon ennen menkkoja ? :D mikä kierto tää oikee on ? :D no mutta ei auta, kun odottaa... :(

Takaisin