Esikoinen toiveissa

Mä en tiedä noista drinkki jutuista, mutta niimpä, mitä se yks/pari voi vaikuttaa ennen plussaa. :) ja nessu harmi, että jouduit taas pettymään. :(

Katarina, harmi ettei viiva ollut sen selvempi. Mä en itse ajattele itseäni kylmäpäisenä, vaan oon huomannut että masennun niin negasta, vaikka menkkoihin olis vielä muutama päivä aikaa, että parempi odottaa. Tällä hetkellä suunnitelmissa on testata menkkojen oletettuna alkamispäivänä, eli 5. päivä. Sitä en sentään malta odottaa, että olis kunnolla myöhässä. :grin
No, kohta saan kyllä jo jännäillä alkaako normaali tiputtelu. Yleensä mulla tiputtelee 3-4 päivää ennen menkkoja, eli jo huomenna vahtaan pikkareita. Tosin kerran jäi tiputtelu vain yhteen päivään nyt yrityksen aikana, ja silti alkoi menkat normaalisti. Mutta toivoa se silti herättää, jos jää pois.

Heippa kaikille! Enpäs tästä ryhmästä tiennyt mitään, vaan vahingossa löysin! :)

Ilmottadun siis hetimmiten mukaan! Taustaa hieman: minä 27v ja mies 29v, Pirkanmaalta. Esikoisen yritys aloitettu 7/14, jolloin jätin pillerit pois. Vauvakuumetta olen itse potenut jo vuosia :) Nyt yrityksen aikana ei toistaiseksi yhtään tärppiä tai haamujen esi-äitiä bongattu. Kierrot säännöllisen epäsäännölliset 28-37, viim 3 kiertoa kyllä jo tasan 31 päivää. Nyt ovistestit käytössä ja niillä ovis todettu kp 16. Nyt jännätään kp 24/31 ja dpo7.

Mukavaa sunnuntaita kaikille! :)

moi Hileinen, kiva kun liityt joukkoon. Toi "haamujen esiäiti" pisti nauramaan ääneen autossa. :D

Kiva kun palasit Kube! Mitä lääkettä sait kierron tasaamiseen? Toivottavasti kierrot nyt säännöllistyy :)

Jannah toivottavasti loma on tehnyt hyvää!

Tervetuloa Katarina :) Heh, sähän oot ajoissa aloittanut testailun :grin Mutta ymmärrän kyllä, itse olisin varmasti samanlainen jos olisi vähänkin ennakoivaa oiretta. Pikaista plussaa! ..nyt luin viestejä pidemmälle, toivotaan haamulle vahvistumista! :angelic: Laita kuvaa?

Kirveli onnea uuteen kiertoon :) Kiertosi oli tosiaan ihan oppikirjasta, toivottavasti pysyy jatkossakin yhtä säännöllisenä.

MasuKK1 kyllä siinä jotain näkyy :nailbiting:Vahvistumista! Maltatko oikeasti odottaa viikon ennen seuraavaa testausta :p

Nessu pahoittelut menkoista :sad001 Mutta kuulostaapa hyvältä että kierrot ovat säännöllistynyt! Tsemppiä uuteen kiertoon!
Ja alkoholiasiaan vielä, kyllä minäkin sallin itselleni tässä yritysvaiheessa illanvietot tai lasillisen silloin tällöin. Kuten olen ennenkin sanonut, niin koskaan ei tiedä kauanko tässä yritetään.

Beisla voi toivottavasti tiputtelu jää nyt välistä kokonaan :angelic: Ei ole enää montaa päivää niin pääset testaamaan! Me jännätään täällä mukana!

Hileinen tervetuloa myös tänne :) Siellä on myös jännät päivät käsillä, milloin ajattelit testailla?

Kaikille oikein suuret plussatsempit! :blob6:blob7:blob5:blob3

Muokattu viimeksi:
jemberry

Piti ottaa kuva mutten kehdannu tonkia sitä enää uudelleen roskiksesta. Haha. Musta tuntu et mies oli jo äimänä siitä ekasta kerrasta mut komppas mua ihan että ei tartte ees kauheesti tihrustaa niin näkyi sellasta hailakkaa viivaa. Luin vaan niin paljo äsken kaikkia kurjia juttuja kuinka ne voi näyttää väärin kosteudesta yms etten tosiaan hypi tasajalkaa vielä. En vaan jaksais odottaa huomisaamuun kun testaan sillon uudelleen! :) Tähän mennessä ei tollasta oo vielä tullut. Pelkkiä blancoja tikkuja vaan. Menkkoihin ois 3 päivää vielä.............

Oon tehny ovistestejä jo ainakin pari viikkoa. Laitan kuvan testistä, mikä on ollut vahvin. En usko että se on positiivinen. Nyt testiviiva ei tule ollenkaan näkyviin. Voiko tuo olla ovis? Oon ihan hukassa vaan ku pitää metsästää ovista ja ei ole tämän kkm jälkeen hajuakaan koska kuukautiset alkaa. Mieli on aika maassa.. Siis tuon testin ennen/jälkeen ei tullut enää vahvempaa tulosta.

http://aijaa.com/0wAwke

Ja siis tuosta testistä on aikaa ainakin viikko.

Jemberry, ens pe ekan kerran varmaan.. Ehkä aiemminkin jos kovasti oireita :D viimeistään viikon päästä kuitenki, eli su 7.6.

Jemberry, sain Primolutteja, että tällä nyt mennään vielä toistaiseksi.

Hileinen tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Toivottavasti vissiitti olisi lyhyt! :)

Tulinpa taas päivittelemään...!

Pakko itseään vähän kehua, että hyvin oon pystyny ajatukset pitämään poissa vauva-asioista ! :happy: Onhan se tietysti aina mielessä, mutta samalla tavalla ei ole 'piinaillu', kun ekojen kuukausien aikana.

Oviksista ja sun muista en osaa sanoa mitää, koska tikut on pysyny siellä kaapissa. Hirveesti en oo myöskää omaa kehoa kuunnellu, mutta seuraillaan :)

Eilen ja tänään tuntu ihmeellistä 'kuumotusta' alavatsalla. Ihan tuntu, että menkat olis alkanu, mutta kp 21 ja dpo ei hajuukaa :wideyed: Tai sitte jos oli 'o-oireita' ?

Ja saa nähdä nyt miten tän kierron kanssa käy... :dead: viime kierto oli sen 31päivää ja sitä edellinen 38päivää (kemiallinen) ja kolmannet 35päivää ?? Vai onko sitte aina heitelly, kun ei oo kirjaa ennen pitäny ? :happy: Jännäillää nyt sit 31-35 päivän välillä :depressed:

Mä käyn taas teijän kuulumisia lukemassa ja päivittelemässä ! Zempit kaikille !! :p

Ja Ninni, voimakkaat viivat siinä on, että kannattaa varmaa huomenna testata uudestaa, jos voimistuiski, mut o+ suuntaa on kyllä menossa :) Peitto heilumaa ja plussatuulia ! :wink

zara-93, tuosta testistä siis on aikaa n. viikko ja nyt vasta laitoin sen tänne, koska kummastelin, että se oli vahvin "plussa" mitä tuli. Tuosta vahvemmaksi se ei sitten mennyt ja nyt testeissä ei näy testiviivaa ollenkaan, niin sitä mietinki että oliko tuo testi sitten että lh oli korkeimmillaan? Eli saattoi olla että ovista ei ollut ollenkaan.. :/
Ja kyllä peitto on heilunut tuon testinkin aikoihin, että jos ovis olisi tuolloin ollut, niin saa nähdä tulenko raskaaksi :)

Ninni, Okei :) No mut mä uskon, että se on o+ ollut, joten peukut pystyssä ? :wink Mäkin kerran tänne kuvan laitoin omasta o+, mutta yhtään en sivunumeroa muista, olis vaikka siitä sitte luntannu :joyful: Mulla se näytti plussaa kahtena päivänä ja kolmantena sit haaleniki hurjasti :wacky: Ja mullahan näkyy koko kierron haaleeta viivaa ja h-hetkellä sit voimistuu rajusti. Tässä kierrossa en oo testannukkaa, vaikka lähellä oli :grin

Pidetää nyt kumminki sormet ja varpaat ristissä :)

Musta oli kiva seurailla noita ovistikkuja. Se oli niinku sellanen mielenkiintoinen kemian askare joka päivä. :D Niitä tutkaillesaani vaan aattelin että ompa nää herkkiä ja mulla oli vissiin kans aika hyvin sitä hormoonia kuten zaralla. Koko kk näytti kyllä kahta viivaa sit kahtena päivänä niin räiskyvän punaista ja tosiaan se testiviiva oli punaisempi ku kontrolli niin ei tarvinnu pähkäillä.

Nyt sitäkin enemmän tarvii. Tein aamupisusta testin taas. 5min jälkeen alkoi muodostua toinen viiva.. taas ihan tajuttoman hailakka mut nyt sen huomas jo niin ettei tarvinnu pahemmin pinnistää. Tummenemaan päin ehkä? Jotain siellä siis on. Hui! Kaksi pvää tädin tuloon. Menee jännäksi. Peukut pystyyn kaikki että vahvistuis. :) Mulla on kännykkä rikki mutta näkyisköhän tosta kuvasta teille mitään...?

muoks taas!
kylläpä näkyy huonosti läppärin näytöllä nuo kuvat :( kännykällä näki ihan selvästi
ja "ihmissilmällä". haha. no mutta.. testi kuivui pöydällä n. 10-15 min, ei siis roskiksessa kuten edelliset :rolleyes::nailbiting::nailbiting::nailbiting: ja viiva vaan vahvistui. En pysty olemaan paikallani, Iltavuoroon pitäis nyt lähteä.. :joyful:

Liitteet

• IMG_20150601_083727.jpg
    IMG_20150601_083727.jpg
    213 KB · Katsottu: 149
  • IMG_20150601_093448.jpg
    IMG_20150601_093448.jpg
    529.3 KB · Katsottu: 147
Last edited by a moderator:
Katarina, ekassa kuvassa en näe mitään, mutta toisessa ainakin viivan paikan. Punaisesta väristä en ole varma, mutta viivanpaikka siinä ainakin on. :)

Hienoa "uhrautumista" Jannin mieheltä tulla käymään kotona kesken menojen! :grin

Mulla raskausoireet ovat yht'äkkiä kadonneet/lieventyneet hurjasti ja loppuviikosta yhtenä päivänä niukkaa vuotoa, joten voi olla, että olen pian takaisin täällä teidän kanssa yrittämässä. Alkuraskauden ultra on viikon kuluttua keskiviikkona, joten siihen asti pitää odotella.

Katarina kyllä sielläkin haamu näkyy! :woot: Vahvistumista!

muoks. Starling jaksamista sinne! :HeartredYmmärrän että varmasti huolestuttaa, toivotaan kuitenkin että kaikki on hyvin. Oireettomuus ei välttämättä tarkoita mitään, ja monella tuhrukin on normaalia. Oletko soittanut neuvolaan huolistasi? Onneksi teillä on ar-ultra tulossa pian.

Muokattu viimeksi:
jemberry no jo on selkeä plussa. Ei jätä kyllä arvailujen varaan. :) Tärppejä sinne!!! Hih.
starling juu tuota punaista väriä on vaikea tallentaa kamerakuvaan. :D Se näkyy ihan selvästi tikussa mutta kirosin kun ei kuvassa. Mä pidän sulle varpaitakin pystyssä, varmaan huolestuttaa tuollaiset satunnaiset vuodot mutta kuuluu joillakin vähän asiaanki ilmeisesti? :o Kamalaa kun ensin saa jännätä tuleeko siihen tikkuun mitään, sitte ku tulee, vahvistuuko viiva, sitten ku vahvistuu niin pysyykö se viiva, ja jos se pysyy niin että pysyykö pieni mukana.. :wideyed:
Juilii alavattaa edelleen. Sellanen tunne ku menkat olis jo ovella. !!!Informaatiovaroitus!!!! Kerran jo luulin ja oli väärä hälytys, olikin jotain ihan muuta onneksi.

Jemberry, olen soittanut neuvolaan, mutta sieltä nyt ei mitään apua tai tukea saa. Mutta ensi viikolla viimeistään asia ultrassa varmistuu. Olen kyllä melko vakuuttunut, että oma tunteeni ja epäilykseni osuu oikeaan. Oireet ovat hyvin samanlaiset kuin viime kerrallakin, kun raskaus päättyi keskenmenoon. Tulen sitten kyllä kertomaan, kuinka kävi, kun asia varmistuu.

Katarina, mulla oli noita menkkajomotuksia ja nipistelyä parin päivän ajan silloin, kun menkkojen piti alkaa. Ja niin on monella muullakin ollut, joten ne lienevät ihan normaalia. :)

Toivotaan parasta starling, että oireiden katoaminen ei merkitse mitään. Nehän voi kadota aina välillä ja tulla sitte taas takaisin. :) tsemppiä ultraan sitten!

Takaisin