Esikoinen toiveissa

Onnea Starling, Nakro, bb ja mimmulih!! Täällähän plussia suorastaan satelee! :happy:

ON: ollu niin kiireistä että iltaisin nukahtelen jatkuvasti, jospa nyt kesäkuun alkaessa vähän helpottaisi. Kesälomaan tosin vielä viisi viikkoa, mutta töissä helpottaa jo :) Kp 14 menossa, ovista alan testailla taas viikonloppuna, viimeksi sain oplussan kp 22!

Mimmulih, en täällä muistanutkaan onnitella vielä, mutta onnea vielä kerran! :wav

Kube, hyvä että viimein sait lääkkeet. Kumpa nyt kierto pysyis kurissa.

Jannah, ootko sä lomalla töistä vai vauvajutuista? Mutta kiitos plussatuulista! :grin

katarina, tervetuloa! Onko sulla ollut hormonaalista ehkäisyä ja siksi kierto nyt sekaisin? Toivottavasti tasoittuu pian joka tapauksessa ja tärppi käy! :)

Kirveli, pahoittelut menkoista. :sad001 Mutta kyllä säännöllinen kierto edes vähän lämmittää mieltä.

Janni, no johan teillä on kiireistä töissä! Onnea oviksen metsästykseen. :)

On. Täällä on piinapäivät jo yli puolenvälin. Erinäisiä oireita on kyllä, mutta ei ne vaihtelevat oireet ole aiemmissa kierroissa mitään merkanneet, joten yritän olla optimistinen mutten innostunut. Yk5, kp26/31

Ihana plussa-aalto ja jos olen unohtanut jota kuta onnitella, niin ONNEA suuresti ja paljon vauvaaliimaa kyytiin:Heartred

Beisla
Ei ole ollut pillereitä tai mitään hormonaalista ehkäisyä käytössä lainkaan. Huomasin jo nuorena ettei mikään
merkki sopinut mulle. Olin aina miehen kurkussa kiinni ja itkin ja raivosin ilman mitään
järkevää syytä. Kamalaa aikaa. Ollaan sitemmin pysytelty tossa kamalassa kortsun kanssa
pelleilyssä ja viimeiset kaksi vuotta käytetty keskeytettyä.

Eipä menny vieläkään jakelukeskukseen
että älä testaa vielä. Negaa näyttää edelleen. Nyt kp 24. Mitään suurempia oireitakaan ole.
Eilen kyökkäilin ja nojasin seinään huimauksen takia ennen grillibileitä ja meinasin jopa perua koko kekkerit mutta olo parani iltaan mennessä.
Selittämätöntä, koska mitään järkevää syytä en "kohtaukselle" löytänyt mutta empä siitä mitään typeriä johtopäätöksiä tee.
Voisin lainata tota sun lausetta "oireita on kyllä, mutta ei ne vaihtelevat oireet ole aiemmissa kierroissa mitään merkanneet, joten yritän olla optimistinen mutten innostunut." :wacky:

Viime kierrossahan mulla oli vaikka mitä mutta raskaana en koskaan ollutkaan. Siks yritän olla kylmäpäinen.

muoks. Katoin muuten että ollaan melkein kierron samoissa vaiheissa jos kiertoni on tuo 28 mitä yleensä on ollutkin. Hih.

ImageUploadedByVau Foorumi1433003902.105909.jpg

Mitä ihmettä!? Kunpa toi ei tosta katoais...

Hellurei naiset! Onnea plussanneille! Hienoja tuplaviivoja täällä pukannut rytinällä.

Mulla kp 28 ja dpo 13. Viikon verran jatkunut lämpöily on hieman hellittänyt, joskin mulla on edelleen jatkuvasti kylmä. Silti mitään flunssan merkkejä ei näy.

Perus loppukierron oireita on noin muuten. Rintavarustus on tuntunut turvonneelta ja aralta pari päivää, ja oirepäivyrin mukaan sama homma oli edelliskierrossa näillä päivillä.

Päivällä lenkkeillessäni sain niin jäätävän alavatsakipukohtauksen, että luulin jo lenkin jäävän siihen. Kesti ehkä 10 minsaa, oli todella yököttävä olo ja vatsaa kouri ikävästi, mutta meni sitten ohi. Ja nyt illalla, kun tempaisin sidukan, tuli yhestä jo ällöttävä olo.

En tajua, miten mulla nyt pää ja kroppa tuntuu tekevän tepposet ja on jotenkin hirveästi oireilua, vaikka raskauden mahdollisuutta en kyllä tän kohta puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen usko ennen, kuin näen ne kaks viivaa testissä.

No, huomenna totuuden hetket, kun on kp 29/29... Pitäkää peukkuja, että menkat ei ala ja tärähtäis ne kaks viivaa! :)

Nessu, viitsit siiten kuitenkin siideriä litkiä vaikka lasta yrität? Ei se varmaan mitään haittaa, oon ite vaan ollu sillä periaatteella, että saatan olla koska vaan raskaana, niin en viitti alkoholia käyttää..

Juu, enpä mäkään sen kummemmin sitä alkoholia käytä. Pitkän yrityksen aikana en ole tullut kertaakaan raskaaksi, joten olen sen yhden siiderin nauttinut kerran pari kuukaudessa ihan hyvällä omallatunnolla.

Olen ollut myös täysin tipattomalla linjalla välillä kuukausitolkulla, millä ei ole vaikuttanut olevan merkitystä raskautumiseen (mitään ei ole tapahtunut) ja sitten taas palannut elämään normaalia elämää siihen asti, jos ja kun joskus tulen raskaaksi. Sitten toki täysin nollalinja, jos joskus ikinä sen positiivisen tuloksen saan.

Ninni ei alkoholin käytöstä ole noin alussa vielä mitään haittaa, koska pienellä ei ole heti kiinnittymisen jälkeen vielä etes yhteistä verenkiertoa äidin kanssa. Itte kyllä join surutta ennen plussaa, koska koskaan ei voi tietää meneekö yrittämiseen kuukausia/vuosia. Ja hyvin ehtii sitten raskaana ollessa ja heti synnyttämisen jälkeen olemaan juomatta, ni en itte ainakaan lopettanut alkoholin käyttöä. Ja raskaudenkin aikana on luvallista ottaa se yksi, itte en tosin siihen oo lähtenyt mutta ennen plussaa kyllä join sen muutaman kerran viikkoon :)

No niin, ei huolta, että olisin pilannut lapseni terveyden sillä sidukalla. Oireet olivat, taas kerran, menkkaoireita. Täti punainen sieltä karautti aamulla paikalle... :( Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä sitten vaan. Toisaalta positiivista, että kolmen Tero-kierron jälkeen on tullut jo kolme säännöllistä 28-29 päivän kiertoa.

Nessu joo ei kannata stressata siitä muutamasta yrityskiertojen aikana ;)
Voi rähmä, pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon :)

Pahoittelut nessulle tädistä :( kuulosti oireetkin ihan omiltani.. on se tyhmää kun ei täti osaa pysyä poissa!

Itselläni oli eilen tosi outo juttu, ensimäistä kertaa nyt plussan jälkeen pupuiltiin ja piti lopettaa koko homma kesken ku tuli sellaset alavatsakrampit että piti ihan kaksin kerroin mennä ja silitellä maha puoli tuntia.. ihan outo juttu, tosin olin hirveän jännittynyt koko tilanteesta ehkä se johtui sitten siitä. :D koska myöhemmin sit kaikki onnistu kun otti rennommmin. O.o outoa.

Bb suosittelen lämpimästi nauttimaan seksistä niin pitkään ku mahdollista! Ittellä ollut nyt nelisen viikkoa tosi hirveä väsymys, päänsärky ja etova olo. Halut on kyllä ihan katossa mutta olojen takia ei oikein peittojen heiluttelu innosta. Itte ootan innolla sitä hetkeä kun olot alkaa helpottamaan ja pääsee taas peittoja heiluttelemaan ;)

MindiS 10+0

MindiS :) kyllä oon ajatellutkin että loppuun asti kyllä seksi osa raskautta :D en vaan tiedä mikä eilen oli, joku jännitys varmaan iski lihakset johonki jumitilaan kun tuntu aivan sietämättömältä :D onneksi meni ohi kuitenkin.. kerkesi siinä käydä mielessä jo kaikki keskenmenosta mihin vaan.. pitäisi varailla aikaa sinne ar-ultraanki tässä kunhan viikkoja alkaa tulemaan lisää :) vielä niin alussa mennään.

BB 4+6

katarina, hauska jännäillä yhdessä! :) Kuulostaa silti lupaavalta sun oireet. Ja on täällä mun foorumilla pyörimisen aikanakin ollut pari, jotka on plussannut vasta jopa viikon menkkojen oletetun alkupäivän jälkeen. Riippuu vähän mikä kunkin luontainen hcg-taso on. Naisilla on sitä jo jonkin verran veressä muutenkin aina, mutta taso vaihtelee. Jos sitten alkutaso on kovin pieni, menee kauemmin että pitoisuus nousee testillä havaittavaksi.

MasuKKi1, varovaiset onnittelut! :) Milloin teet uuden testin?

Nessu, pahoittelut menkoista. :sad001 Pieni valopilkku sentään että kierto on säännöllinen, vaikka ei se ehkä tässä vaiheessa paljon lohduta.

Bb, varmaan voi hyvin johtua jännityksestä kun on uusi tilanne kuitenkin.

On. Mäkin oon joskus juonut maltillisesti ennen menkkojen alkua. Kotona en juo kun siihen ei ole mitään syytä, mutta jos epävarmana aikana on kaverin bileet, otan yhden tai kaksi "hämäysdrinkkiä" niin että juon ne hitaasti monen tunnin aikana. Sellaisella määrällä ja tahdilla etten ole edes kevyessä huppelissa. Helpompaa kuin keksiä ainaisia selityksiä, ja tuskin toisaan sillä määrällä on mitään merkitystä. Kysyin siskolta, jonka pomo on gynekologi. Hän oli sitä mieltä, että muutama drinkki ennen plussaa ei vaikuta, mutta kunnon humalaan ei kannata itseään juoda. (Sitä en tosin tee muutenkaan.) Sitten kun kaksi viivaa näkyy tikussa, loppuu kyllä mun hämäysdrinkit ja alkaa selitysten keksiminen.
Ymmärrän hyvin myös, että jos yritys on kestänyt todella pitkään, turhaa stressiä siitä vain saa jos miettii kahden viikon välein kaikkea mitä suuhun laittaa.

Sympit niille joiden kierto alkoi alusta! Itse testasin taas negan. Mieskin tuli kyttäämään tikkua keittiöön ja antoi halin kun todettiin että eipä siinä mitään taaskaan näy. "No rinta pystyssä uuteen yritykseen." Toppuuttelin että vaikka ne menkat sieltä koko ajan tulemisestaan ilmoittaa (alavatsa aivan sairaan kipee) niin ne ei oo ainakaan vielä alkanu. Ihan hetken olin näkeväni hailuran vaaleahkon punertavan viivan jonka mieskin vahvisti. Vaan kun valo ja kulma oli kohdallaan eli taisi se kuitenkin viivanpaikka olla. Noh kai se on taas alotettava pyykkäys ja sunnuntaitoimet. Huomenna on päivä uus. :)

muok. voi ei!!! menin typeränä kaivamaan testin vielä roskiksesta ja siinä oli joku superduperhaamu jonka mieskin näki. saman testin kans testannu monena edellisenä päivänä eikä oo kyl näyttäny ku tyhjää monrn tunnin jälkeen. nyt viivassa oli pikkiriillisen jopa väriä. :/ voi ei miks piti mennä nyt heräs turhat toiveet...

Last edited by a moderator:
Beisla

Mitenkäs itse oot ajatellut testata? Vasta kun myöhässä? :) Ihailen moista kylmäpäisyyttä.

Takaisin