katarina, hauska jännäillä yhdessä! :) Kuulostaa silti lupaavalta sun oireet. Ja on täällä mun foorumilla pyörimisen aikanakin ollut pari, jotka on plussannut vasta jopa viikon menkkojen oletetun alkupäivän jälkeen. Riippuu vähän mikä kunkin luontainen hcg-taso on. Naisilla on sitä jo jonkin verran veressä muutenkin aina, mutta taso vaihtelee. Jos sitten alkutaso on kovin pieni, menee kauemmin että pitoisuus nousee testillä havaittavaksi.
MasuKKi1, varovaiset onnittelut! :) Milloin teet uuden testin?
Nessu, pahoittelut menkoista.

Pieni valopilkku sentään että kierto on säännöllinen, vaikka ei se ehkä tässä vaiheessa paljon lohduta.
Bb, varmaan voi hyvin johtua jännityksestä kun on uusi tilanne kuitenkin.
On. Mäkin oon joskus juonut maltillisesti ennen menkkojen alkua. Kotona en juo kun siihen ei ole mitään syytä, mutta jos epävarmana aikana on kaverin bileet, otan yhden tai kaksi "hämäysdrinkkiä" niin että juon ne hitaasti monen tunnin aikana. Sellaisella määrällä ja tahdilla etten ole edes kevyessä huppelissa. Helpompaa kuin keksiä ainaisia selityksiä, ja tuskin toisaan sillä määrällä on mitään merkitystä. Kysyin siskolta, jonka pomo on gynekologi. Hän oli sitä mieltä, että muutama drinkki ennen plussaa ei vaikuta, mutta kunnon humalaan ei kannata itseään juoda. (Sitä en tosin tee muutenkaan.) Sitten kun kaksi viivaa näkyy tikussa, loppuu kyllä mun hämäysdrinkit ja alkaa selitysten keksiminen.
Ymmärrän hyvin myös, että jos yritys on kestänyt todella pitkään, turhaa stressiä siitä vain saa jos miettii kahden viikon välein kaikkea mitä suuhun laittaa.