Esikoinen toiveissa

Ihanaa Ss-, että sykkeet löyty! Varmaan huikea tunne :)

Täällä kp 24 ja dpo 9. Mitäs, viidettä päivää kuumeinen olo, päätä särkee ja nokka tukossa, muttei mitään räkätautia kuitenkaan. Ja suoraan sanottuna vähän on nyt illalla ellottanutkin. Joku ihana flunssa-mahatauti tästä enää puuttuukin. En jaksa uskoa, että nää mitään raskausoireitakaan vois olla, näin lyhyen ajan päästä oviksesta?

Nessu: mullakin vasta dpo 10, joten vaikea uskoa raskausoireiksi tätä lämpöilyä. Töissä mittasin iltapäivällä uudestaan ja oli noussu 36,5->37,1. Nyt taas laskusuunnassa. Outoa sinänsä, että mulla tosi harvoin lämpö nousee, yleensä flunssassa menee helpommin alilämmön puolelle. Pidetään nyt pää kylmänä vaan... :confused:

Kirveli mun eka raskausoire ja joo lasken sen raskausoireeksi oli lämmön nousu ja kuumeinen olotila ilman varsinaista flunssaa eli nenä kyllä saattoi aamulla vuotaa mutta ei mitään erikoisia kurkkutuntemuksia. Vaan lämpöä ja hataraa oloa :) ja ihan oli jo dpo9 havaittavissa nyt siis mennään Rv 4+1 :) ensimmäisen neuvola-ajan sain ens kuun 16. Päivälle :) digitesti näytti 1-2 viikkoa raskaana dpo13 !

Miten saatte kurkusta alas tuon vehnänalkio öljyn? Oon yrittäny kerran niin että sekoitin sen appelsiinimehuun ja kerran otin vaan "raakana" suuhun ja kahvia päälle. Onhan kahvi voimakasta. Mutta ei! Se maku tuli silti läpi ja on se pahaa! :S

Ninni, mä laitan yleensä jugurtin sekaan tai sitten leivän päälle (varovasti), en huomaa siinä että maistuis. Vrt. tykkään mä oliiviöljystäkin, mutta en mä sitä paljaalteen söis. (Joo, mun mielestä vehnis ei ole kovin pahaa mutta kerran vaan yritin ottaa raakana.) Mehuun öljy ei varmaan sekoitu kovin hyvin.

ss-, ihanaa että syke löytyi ja kaikki oli kunnossa! :)

Nessu, kiinnittyminenhän tapahtuu noin viikon päästä oviksesta, eli sen jälkeen saattaa oireita ilmaantuakin. :)

On. Dpo7 eikä oikein mitään oireita. Tai no rinnat on arat, mutta sitä ne oli jo oviksen aikaan. Ekaa kertaa elämässäni kipeytyi oviksen tienoilla rinnat, tiedä mistä sekin johtui.

On. Tänään kp 27/28 dpo 13? Ihan kamalasti kaiken näköistä "oiretta" havaittu o_O hetkittäinen pahoinvointi varsinkin iltapäivän aikana. Mahaa tuikkii vähän väliä. Paino putoaa mutta farkkuja ei voi käyttää kun turvottaa niin paljon. Tissit ei oo turvoksissa juuri yhtään toisin kuin normaalisti ennen menkkoja.
Mä niin toivon ettei mielikuvitus saa näitä kaikkia aikaan :confused: mies oli sitä mieltä et mul on joku maharauti ku oon pahoivointia valitelly. Itse ei kyllä oo sairas olo niinkään. Sellainen rauhallinen ja seesteinen fiilis. Noh ehkä mä sitte lauantaina testaan kun tytöt kyseli lähtee viihteelle ja silloinhan menkkojen olis pitänyt alkaa jo. Hurjan jännää! :eek:

Ninni22. Ite huomasin sen vehniksen kanssa kun siis meinaan oksentaa jokakerta kun sen otan. Niin ei saa hengittää nokan kautta ulos, suun kautta sisään, öljy alas ja heti haaleeta vettä päälle, peittää maun paremmin ku mehu, en tiiä miksi :"D

Niin se vaan pärähti plussa testiin kp 28/28 dpo 14 :)
Kyllä teille kaikille vielä plussa suodaan.
Voi olen niin epäuskoisen onnellinen ♡

Liitteet

• 2015-05-28 08.46.33.png
    2015-05-28 08.46.33.png
    306.7 KB · Katsottu: 128
Moikka taas kaikki vanhat ja uudet!

En olekkaan hetkeen täällä pyörinyt, myönnettäkööt että ei ole oikein houkutellut kun oma tilanteeni on ollut mitä on.
Nyt sain vihdoin ja viimein lääkkeet gyneltä kuukautisten tulemiseen!
Että jos nyt onnistuisi tämäkin homma paremmin.

heippa taas ihanaiset!

nyt oon ollu kivalla pienellä ''lomalla'' ja kävin nopsaa läpi viestit.
ISOSTI ONNEA PLUSSANNEILLE!! :smiley-bounce015:Heartred
muille tärppi onnea!:wav

beisla siellä varmasti nyt jännät paikat ;)

Hei!! o/ Mahtuuko vielä yksi toiveilija ja jänskäilijä mukaan? :oops: Se ensimmäinen on kovasti "työn alla."
Ikää mulla 28 vuotta ja miehellä.. noh.. n. +10v enemmän. Yk2 menossa ja viimeisiä päiviä viedään.
Olen kotona sairaslomalla viikon ajan selkäkipujen takia enkä pysty olemaan kyllä yhtään aloillani. Oviksestakin vasta 7-8 pv ja oon käyttäny varmaan 6 raskaustestiä jo! Tietysti puhtaita negoja kaikki. Mrrr.. vaikka lupasin itselleni että EI. Eilen dpo 6-7 alkoi järkyttävät alavatsaväännöt. Joo, osasin erottaa ne normaaleista mahakivuista. Olivat kuin menkkakipuja muttei kuitenkaan. Jatkuivat illasta keskiyöhön kunnes nukahdin. Järkyttävä jomotus. Seksinkään piikkiin ei voinu laittaa koska oli pieni hengähdystauko eilen. :joyful::joyful::joyful: Toivoin mahdollisiksi kiinnittymiskivuiksi! Kyllä siinä taas poru tulee jos menkat alkaakin ennen aikojaan. Viime kierto ekassa yrityskerrassa oli maailman oudoin ja nyt pelkään että tää toinenkin kierto on ihan sekaisin ja menkat alkaa aikaisemmin kuin yleensä. *huokaus*
No jos alkaa niin alkais sitten pian niin pääsee pian taas yrittämään.
Lämpimästi onnea plussan saaneille, itse saan vielä hetken uneksia! :)

Ja niin saapui kp 1 niin kellontarkasti, että ihan huvitti. Olen ollut niin skeptinen oman kehon toiminnan suhteen, että alkanut kierto ei edes harmita. Eka yrityskierto oli näin ollen 28 päivää pitkä ja ovulaation pongasin kp 15, eli ei enempää oppikirjasta olis voinu olla.

Uudella vimmalla uuteen kiertoon ja toivotaan, että seuraavat kierrot olisivat yhtä säännöllisiä. :angelic:

Takaisin