Esikoinen toiveissa

Kirveli, hyvä hyvä :) Voidaan tsemppailla toisiamme sitten jännien päivien lähestyessä. Onhan tää kierrosta ja kuukaudesta toiseen aina yhtä jänskää touhua, kun odottaa ja toivoo niin kovasti :D

Eipä ole mitään tietoa kierrosta:dead: lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt aikaa 3vk 1pv ja vuoto kesti tuolloin 5 päivää. Tänään tuli illalla ihan yli yli vähän verta paperiin?? Josko menkat alkais, toivottavasti, niin voi alkaa laskea kiertoa. :) mutta epäilen..

Kirveli ovulaatiosta menkkoihin eli luteaalivaihe on keskimäärin 14 vrk mutta voi olla esim 10-16vrk. Yleisesti raskautumista pidetään mahdollisen jos luteaali on yli 10 päivää. Samalla ihmisellä luteaali on yleensä vakio. :)

Heippa! Ilmottaudun nyt tännekkin puolelle kun esikoinen meilläkin haaveissa. Eli ollaan molemmat 23- vuotiaita. Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta. Yhdessä asuttu kolme. Vauvaa minä olen haaveillut jo useamman vuoden mutta mies vihdoin nyt suostui ja nyt ensimmäinen yrityskierto. Keskeytetyllä yhdynnällä mentiin n vuoden verran ja sitä ennen käytössä oli kumi. Joten hormonaalista ehkäisyä ei oo ollut käytössä ikuisuuksiin. Nyt menossa kp 23/28 dpo 9? En tikuttele ovista kun tuntemukset on aika vahvat. Meidän perhettä täydentää tällä hetkellä 2v labbis poika. Edes joku tuo vähän vauhtia elämään :)

Paljin onnea tälläkin puolella plussanneille. Toivottavasti pääsen itsekkin tämän aallon harjalle ;) hurjasti plussatuulia naiset!

Tämänaamuinen digi sanoo näin :)
19594af5fc963ffea038ae19a591de69

Kyllä se BB varmaan alkaa pikkuhiljaa tuntua todellisemmalta, jos sulle tulee raskausoireita ja viimeistään, kun alkaa vatsakumpu kasvaa, pääset ultraa ja kuulet sykkeet. Ai vitsit, on kyllä huippua :)

Nyt vaan me kaikki muutkin tähän plussaimuun mukaan!

Paljon onnea plussanneille! :) toivottavasti kaikki menee hyvin!

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Tervetuloa uusille, toivottavasti visiitti jää lyhyeksi. :)

Voisin myös esittäytyä. Ite pian 26, mies 29. 1/15 jäi ehkäisy pois, vielä ei ole tärpännyt. Tää kierto menee harakoille joten odotan jo tätiä niin pääsee seuraavaan kiertoon.. Nyt varmaan kp 20, en edes oo varma. Oviksesta en tiedä, mitään ihmeempiä tuntemuksia ei ole ollut enkä halua alkaa vielä tikutteleen. Oon laittanu aivot narikkaan tän asian suhteen, mietin kaikkee muuta :) Tämä taukokierto on tehnyt hyvää. Tilasin kuukautiskupin :) josko se pitäis tädin pois. Ite käytän mammavitskuja, foolihappoa, D:tä, omegaa ja vehnistä. Toivottavasti kohta rupee jotain tapahtuu :)

Nessu, toivottavasti labratulokset on kuten pitääkin. Sulla ja Kirvelillä on kp:t näköjään vähän mua pidemmällä, mutta aloittakaa te uusi plussa-aalto niin mä hyppään sitten kyytiin. :wink Mulla siis nyt kp 20/31.

Nakro, ihanaa kuulla että sun mieskin on niin onnellinen uutisista. :)

Haikaranyytti, hyvä kuulla että pääsitte uuteen kiertoon.

Jemberry, no voi pahus kun sait rikkinäisen ClearBluen. Me tilattiin kerran kotitesti.fi:stä olisko ollut Sofin digi (joka tapauksessa jokin muu kuin CB) ja laite oli rikki. Tosi nopeasti saatiin vastaus, ja oltais saatu uusi tilalle mutta haluttiin vaan palauttaa rikkinäinen ja se onnistui kyllä. En kyllä muista kuinka kauan ostosta oli, mutta luulis että ne korvaa.
Joo, mulla on täällä piinapäivät meneillää, tosin on vasta dpo4 niin turha etsiä niitä oireita. Aika menee hitaasti, mutta nyt kun on kesä (no kevät) niin ei edes jaksa harmittaa.

Kirveli, muut vastailikin jo sun lutiskysymykseen, mutta itselläni totesin että tosiaan vakiona pysyy. Mä tikutan oviksen, ja nyt viiden kuun tikutuksen perusteella voin todeta, että menkat on aina alkanut mulla dpo16. Eli mulla luteaalivaihe 15 päivää.

Ninni, kumpa sun tiputtelu nyt enteilis menkkoja niin pääsisitte uuteen yritykseen. Tuskastuttavaa odotella kun ei mitään tietoa milloin uusi kierto alkaa.

Sabetti, mä oon nyt ekan kerran syönyt vehnänalkioöljyä tässä kierrossa. Mä toivon että mulla se ei pidentäis lutista, kun se on jo vähän keskimääräistä pidempi 15pv. No, paremman tiedon puutteessa aion olettaa menkkojen mahdolliseksi alkupäiväksi sen dpo16.

Mimmulih, tervetuloa tännekin ja tsemppiä ekoihin piinapäiviin! Joko oot pohtinut, aiotko testata vai odotteletko kiltisti alkaako menkat vai ei?

Bb, onnea vielä digistä, tollasta on tosiaan kiva kastsella! :grin :wav

Tintti, taukokierto voi tosiaan tehdä oikein hyvää. Mulla oli viime kierto taukoa ja vieläkin on rennompi fiilis yrityksestä. Kuukuppi oli varmasti hyvä ostos, mulla ollut jo monta vuotta enkä enää vaihtaisi pois.

On. Mulla tosiaan vielä liian aikaista oireille. Ajattelin tällä kertaa kovasti yrittää odottaa testauksen kanssa, ja tehdä testin vasta tädin oletettuna saapumispäivänä (5.6.) tai sitä seuraavana. Mä kun en oikein osaa käsitellä aikaisin tehtyjä negoja vaan mieli menee niin maahan. :oops: Kokeilen jos hullu jännitys olis kivempi olotila kuin pettymys negasta.

Beisla onneksi ei oo rahaa kun vasta perjantaina ja oletettu menkkojen alkamispäivä on perjantaina. Joten lquanytai aamuna testaan jos ei menkat ala. Kyllä vaatii kärsivällisyyttä nää piinapäivät.:mad:

Bb onnea digituloksesta ☺

Täällä varmaan pms-oireet menossa sillä en usko että raskautumista olis näin nopeasti ensimmäisen pillerittömän kierron aikana tapahtunu. Rinnat ollu tosi kipeinä pari päivää eikä ne raskausoireet näin pian tulis... Ens viikolla saattaa tulla täti kylään, jos ei perjantaihin mennessä kuulu ni saatan tehä ensimmäisen testin jossa tuskin mitään näkyy.

Kp 17, dpo 4/?

Joku kyseli poppakonsteista plussakierrossa. Mulla on ollut käytössä raskausajan monivitamiini, d-vitamiini 50 mikrog, vehnänalkioöljyä ruokalusikallinen (siis oikealla ruokalusikalla otettuna) tammikuun alusta asti. Beislalle tiedoksi, että mulla vehnänalkioöljy ei ole vaikuttanut luteaalivaiheen pituuteen eikä vienyt tiputteluakaan pois lainkaan. Nyt tässä plussakierrossa aloitin Gelee Royalen, jota saa luontaistuotekaupoista. Mitenkään ei tietystikään voi todistaa, mistä tämä plussaihme oikein tuli, mutta suotuisa vaikutus tuolla Geleellä oli ainakin kohdun limakalvon paksuuteen. :)

Tsemppiä kaikille yritykseen! :)

Joku kysyi, että oliko raskaudesta merkkejä. Meidän vanhempi koira on seurannut viimeiset viikot minua kun hai laivaa. Molemmat koirat nuuhkii minua paljon ja tulevat viereen nukkumaan. Hassua, mmutta kai ne aavistaa. :)

Hmm.. jotain on varmaan tapahtumassa.. Eilen illalla tosiaan tuli paperiin tosi vähän verta, sillä hetkellä oli alamaha ja selkä kipeä. Kipu lähti pois ja niin lähti vuotokin. Sen jälkeen ei ole tullut mitään enää. Tänään sitten ollut maha tosi turvoksissa ja jotenki tuntuu alamahassa jotain tapahtuvan, mutta mitä se voi olla?! Sitä niin toivoo että ne menkat alkais niin voi alkaa kiertoa laskemaan, mutta voi olla jotain keskenmenoon liittyvääkin juttua vielä..

On tää naisen kroppa monimutkainen ja outo juttu :)

Takaisin