Nessu, toivottavasti labratulokset on kuten pitääkin. Sulla ja Kirvelillä on kp:t näköjään vähän mua pidemmällä, mutta aloittakaa te uusi plussa-aalto niin mä hyppään sitten kyytiin.

Mulla siis nyt kp 20/31.
Nakro, ihanaa kuulla että sun mieskin on niin onnellinen uutisista. :)
Haikaranyytti, hyvä kuulla että pääsitte uuteen kiertoon.
Jemberry, no voi pahus kun sait rikkinäisen ClearBluen. Me tilattiin kerran kotitesti.fi:stä olisko ollut Sofin digi (joka tapauksessa jokin muu kuin CB) ja laite oli rikki. Tosi nopeasti saatiin vastaus, ja oltais saatu uusi tilalle mutta haluttiin vaan palauttaa rikkinäinen ja se onnistui kyllä. En kyllä muista kuinka kauan ostosta oli, mutta luulis että ne korvaa.
Joo, mulla on täällä piinapäivät meneillää, tosin on vasta dpo4 niin turha etsiä niitä oireita. Aika menee hitaasti, mutta nyt kun on kesä (no kevät) niin ei edes jaksa harmittaa.
Kirveli, muut vastailikin jo sun lutiskysymykseen, mutta itselläni totesin että tosiaan vakiona pysyy. Mä tikutan oviksen, ja nyt viiden kuun tikutuksen perusteella voin todeta, että menkat on aina alkanut mulla dpo16. Eli mulla luteaalivaihe 15 päivää.
Ninni, kumpa sun tiputtelu nyt enteilis menkkoja niin pääsisitte uuteen yritykseen. Tuskastuttavaa odotella kun ei mitään tietoa milloin uusi kierto alkaa.
Sabetti, mä oon nyt ekan kerran syönyt vehnänalkioöljyä tässä kierrossa. Mä toivon että mulla se ei pidentäis lutista, kun se on jo vähän keskimääräistä pidempi 15pv. No, paremman tiedon puutteessa aion olettaa menkkojen mahdolliseksi alkupäiväksi sen dpo16.
Mimmulih, tervetuloa tännekin ja tsemppiä ekoihin piinapäiviin! Joko oot pohtinut, aiotko testata vai odotteletko kiltisti alkaako menkat vai ei?
Bb, onnea vielä digistä, tollasta on tosiaan kiva kastsella!
Tintti, taukokierto voi tosiaan tehdä oikein hyvää. Mulla oli viime kierto taukoa ja vieläkin on rennompi fiilis yrityksestä. Kuukuppi oli varmasti hyvä ostos, mulla ollut jo monta vuotta enkä enää vaihtaisi pois.
On. Mulla tosiaan vielä liian aikaista oireille. Ajattelin tällä kertaa kovasti yrittää odottaa testauksen kanssa, ja tehdä testin vasta tädin oletettuna saapumispäivänä (5.6.) tai sitä seuraavana. Mä kun en oikein osaa käsitellä aikaisin tehtyjä negoja vaan mieli menee niin maahan.

Kokeilen jos hullu jännitys olis kivempi olotila kuin pettymys negasta.