Esikoinen toiveissa

Upea plussakimara täällä! Onnittelut kaikille yrityksessä onnistuneille :)

Täällä kp 20/29 ja dpo 5. Tänään kävin taas sairaalan labrassa verikokeissa, hormoniseurannassa. Varmaan ens viikolla kuuluu, miltä tulokset näytti. Edelliset kokeet oli kuten pitääkin.

Muuten ei erityisiä tuntemuksia. Alavatsaa nyt tuikkii kuten oikeastaan aina ja läpi kierron, kierrosta toiseen. Siksipä keskityn nyt perheen ja kavereiden kanssa alkavasta kesästä nauttimiseen :)

Mukavaa viikonloppua, mimmit!

Onnea uusille plussanneille!! Koskas LA sitten teillä on laskurin mukaan? :) Ihanaa kuulla hyviä uutisia! :)

Toivottavasti minullakin tärppäisi pian taas uudelleen ja pääsisin loppuun asti.. Ja toivottavasti muillakin! :)

Vau mahtava plussa-aalto meneillään!! Onnea BB ja Nakro! ! :talk017Kertokaapas te myös minkälaisia ennakoivia oireita oli, jos oli? :grin Ja oliko teillä tässä kierrossa jotain "poppakonsteja" käytössä, myös Starlingilla?

Tammikuussa la. myös täällä. Mies oli eilen niin onnesta sekaisin, että olin näkevinäni isot onnenkyyneleet. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Tänään on muuten ensimmäinen aamu, kun aamupala ällöttää.

Toivotan kaikille tsemppiä, plussatuulia ja ihanaa kesää. ♥

Jemberry kyseli oireista ja poppaskonsteista.

Mä alotin syömään raskausvitamiineja tossa muutama kuukausi sitten ja samaten oon verigreippejä vetänyt tässä jonkin verran kierron vaiheista välittämättä :) foolihappoon vaihdoin nyt tässä raskautumiskierrossa muutama päivä sitten kun noi raskausvitskut veti mun mahan ihan sekasin enkä usko että se oli raskausoire kun loppui samantien kun vaihdoin nuo.. pitäs vaan nyt sit yrittää syyä terveellisesti että sais vitamiineja.. ilmeisesti tuo rautalisä ei nyt toiminu mun mahan kans yhteen..

Ja mitä oireisiin tulee niin oviksen jälkeen kylmiä väreitä jonku verran jonka jälkeen lähinnä sellasta ihan mitätöntä juilimista ja tuikkailua tuolla vatsalla. Hetkittäisiä ihan puolen minuutin kiputuntemuksia. Raudan maku suussa on myös aika erottuva.. nyt alkaa tulla huonoa oloa ja aivan järkyttävä väsymys ja lämmöt huitelee lähempänä 37 astetta. Pää kun haminan kaupunki ja ihan tööööttöööröö olotila. :) sellaista täällä.

Muoks, + järkyt ilmavaivat!!

BB kiitos kun erittelit poppaskonsteja :grin Niitä on aina kiva kuulla plussanneilta, vaikka tietäähän sen että eivät ne välttämättä mitään tarkoita, raskautuminen on sellaista onnenkauppaa loppujen lopuksi.

Haikaranyytti onnea menkoista ja uuteen kiertoon pääsemisestä! :) Minäkin pitkät ja epäsäännölliset kierrot omaavana tiedän, kuinka hyvältä menkat tuntuu siinä vaiheessa kun kiertopäivät paukkuu ja plussauksesta ei tietoakaan..

Ketkäs hyppää seuraavana tuohon plussa-aaltoon? Beislalla ja Nessulla taitaa ainakin piinapäivät lähestyä?

Muokattu viimeksi:
Jemberry, minkä pituisia sun kierrot yleensä on? Ootko aiemmin saanut ovisplussan täräytettyä testiin? Tsemppiä ja malttia testaamiseen, jospa se sieltä tulee :)

Täällä joo tosiaan piinapäivät alkaa olla hollilla. Kp 21/29 menossa. Tämä mulla nyt käynnissä oleva kierto on siis sama, jossa tehtiin muutama viikko sitten aukkari. Rustailin blogiinkin tuosta tänään tarkemmin ja sen mahollisista suotuisists vaikutuksista raskautumiseen.

Täällä ei muuten ihmeitä. Ihan normituntemukset tuikkimisineen päivineen, mutta mulla on ollu oikeastaan oviksesta lähtien vähän kuumeinen olo enemmän tai vähemmän joka päivä. En tiedä, mikä flunssa yrittää puskea päälle, kun ei kuitenkaan ole mitään muuta kuin tuo lämpöily.

No, tiedä häntä. Missäs vaiheissa muilla kierrot? Muita piinailijoita? :)

Täällä menossa kp 23/29 (?) eikä sen kummempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen lukuun ottamatta sitä edellispäivän itkupotkukohtausta...mikä lie oli. Ainoa, mihin olen kiinnittänyt huomiota on, ettei seksi ole käynyt mielessä ollenkaan viime aikoina, mikä on itselleni epätavallista. :wink

Kertokaa viisaammat, kun sanotaan et ovulaatio on aina 14 vrk ennen uutta kiertoa, niin voiko tähän todella luottaa? Eli kun sain ovulaation tikun päähän kp 15, niin voin odotella uutta kiertoa alkavaksi kp 29 jälkeen?

Kirveli, näin mä olen ymmärtänyt, että jos ovulaatio tapahtuu, siitä kuluu aika tarkalleen 14 vuorokautta uuden kierron alkuun.

Sullahan on muuten melko tarkalleen samat päivät menossa kuin mulla! Saitteko oviksen hyödynnettyä, kun onnistuit sen bongaamaankin? :) Täällä kans sama, ettei oo kyllä peitonheiluttelu juuri kiinnostanut hedelmällisen jakson jälkeen - ei vaan ole jaksanut niin tiuhaan, kun siitä ei periaatteessa ole mitään hyötyä :D

Beneathbeautiful, totta tosiaan, jotkuthan sanoo, että lämmöt on plussan jälkeen koholla. Voipi tietysti ollakin niin. Mistähän se muuten johtuu? Toisaalta mä oon ollut tällä viikolla myös paljon auringossa ja pihahommissa, joten sekin voi kuumotella :)

Nessu; Juu jännätään samaan aikaan :) Sattumalta puuhattiin just siinä pari päivää ennen ovisplussa useamman kerran, et sen verran onnistuttiin hyödyntämään... Sen jälkeen ei paljon oo maistunukaan jostain syystä. :sorry:

Takaisin