Haikaranyytti
Sukkela juttelija
Kukkaperhonen: Kiitos tarinastasi
Minulla myös tätä ennen 3vuoden suhde jossa menimme aika paljon ilman ehkäisyä ei tullut vauvaa. Tässä suhteessa alussa oli kortsu ainoa ehkäisy koska minulle ei ole koskaan mikään muu ehkäisykeino toiminut. ollut loputon vuoto vaan. Nuvaring ainoa joskus nuorena mutta se aiheutti lihoomista niin lopetin ja pudotin 12 kg =) olen siis täysin normaalipainoinen siro luinen. Samaistuin niin tarinaasi 
Minulla myös tätä ennen 3vuoden suhde jossa menimme aika paljon ilman ehkäisyä ei tullut vauvaa. Tässä suhteessa alussa oli kortsu ainoa ehkäisy koska minulle ei ole koskaan mikään muu ehkäisykeino toiminut. ollut loputon vuoto vaan. Nuvaring ainoa joskus nuorena mutta se aiheutti lihoomista niin lopetin ja pudotin 12 kg =) olen siis täysin normaalipainoinen siro luinen. Samaistuin niin tarinaasi 
, ku alkaa tuntua että pakollinen tauko clomifeneista on varmana sekottanu miu kierron ihan täysin... Laskurin mukaa ovuloin vapun aikaa ja pitäishä se jo näkyä testissä on siitä jo sen verran aikaa... Ja kuka tietää ovuloinko en mie ainakaa saanu sitä tikkuu
Jään oottamaan siis tätiä ja ens kierrossa uudelleen eikhän ne menkat kohta ala ku kp 36 mennää... Seuraavaks jos pyytäis lapsettomuushoidoista jtn tropsei et sais tän kierron tasattua... voi itku:arghh: