Haikaranyytti, jospa sulla on viimein käyny flaksi ja ootkin onnellisesti raskaana? Jos on kovasti erilaisia oireiluja kuin aiemmissa kierroissa.
Ja tosiaan, en missään nimessä tarkoittanut vähätellä teidän yritystä sun iän perusteella tai muutenkaan. En toivoisi kenellekään sitä, ettei lasta kuulu, vaikka sitä toivoo ja yrittää. Se on todella kuluttavaa
Meillä sekä mies että mut on perustutkittu. Miehen simpat ok, ei kovin nopeita, mutta raja-arvojen puitteissa ja liikkuvat kyllä. Lisäksi siittiöitä on reilusti, mikä on hyvä.
Mut on ultrattu kolmesti tai neljästi, verikokeet, pissat, kaikki tutkittu. Ei vikaa. Ainoa, mikä on ollu ainakin joissain kierroissa, on ohuehkot limakalvot, mutta niidenkään ei pitäs olla niin ohkaiset, että estäis kiinnittymistä.
Ekana yritysvuotena mulla heitteli kierrot hulluna, 27-55 päivää, menkat oli ihan olemattomia, ja luulen, että silloin kroppa oli sekaisin kuin seinäkello. Söin ennen yrityksen aloittamista yli 10 vuotta e-pillereitä, ja oon varma, että niistä toipuminen kesti melkein vuoden. Ja koska kierrot oli poukkoilevia, niistä suuri osa lienee ollut ovuloimattomia.
Tänä vuonna kiertoja tasattiin 3 kuukauden Terolut-kuurilla. Tepsi. Nyt kiertojen pituus ollut Terojen jälkeen 28-29 päivää. Lisäks oon onnistunut tikuttamaan oviksen.
Aukkari mulle tehtiin tällä viikolla. Inhottava kokemus, sattu pari minuuttia aivan saakelisti, mutta onneks on takana. Tulos: kaikki auki ja muutenkin paikat kunnossa.
Nyt sitte tikutellaan taas ovista ja loppukierrosta hormoniverikokeet. Hormonien nousua/laskua seuraillaan mulla tää kierto. Sen jälkeen alkaa Clomit ja säännölliset ultraukset.