Esikoinen toiveissa

Aattelin mä beisla viel tänään myöhemmin testata uusiks ku toi oli aamupissi unenpöpperössä. Ja tosiaan toiset tääl puhuu siitä ettei se aamupissa ois hyvä.. noh testaan siis iltapäivänpuolella uudestaan!

beisla apua en voi uskoo et viiva tuli :O iikkk nyt vaa rauhallisin mielin eteenpäi vaikka vähän pelottaa.. mutta nyt oviksen metsästykseen beisla haluun nähdä sut tammikuisissa :happy:

sabetti ajattelin testaa ma uudestaan :)

Kiitos Jannah! Tosin mun oviksenmetsästys alkaa vasta viikon päästä, joten jos nyt tärppäis menis LA vasta helmikuun puolelle.

MindiS näin tais käydä näytti se poskien kuumotus olla se the oire. Kiitos ❤️

Beisla ei väliä mihin kuuhun se la tulee kunha sulle se plussa tulee ☺️Tärppi onnea

Toissapäivänä olisi pitänyt menkkojen alkaa. Ei ole kuulunut. Vatsa on vähän samantuntuine kun menkat olisi. Tänään ratsastuksen jälkeen tuli paljon limaista kirkasta vuotoa. En vielä tee testiä, yritän maltttaa ensi viikkoon! ;)

kiitos ss- ❤️ Keskiviikkona testasin koska mies vinku kokoajan sano et kyllä siellä pikkunen on mutta negahan se oli ku liian aikasta ja sanoin siitä miehelle mutta ku jääräpäinen herra tämä mun mies! Hieroi masua ja pisti päänsä masulle ns yritti kuunella tai jotain..ota selvää hänestä :hilarious: kyllä se ukko on niin hassu

Heips! Oon jo pitemmän aikaa tätä foorumia lukenut, jännäillyt ja vaikuttaa tosi kivalta poppoolta. Meillä on nyt ensimmäinen yrityskierto menossa ja kp 24/28-29 tällä hetkellä. Oireina on rintojen arkuutta paineltaessa, väsymystä,päänsärkyä ja pientä muljahtelua alavatsassa. Jännätään, paljon plussatuulia kaikille! :)

Tervetuloa, emni! Toivottavasti teillä on tuuri matkassa ja tärppää jo heti ekalla! :grin Miten oot miettinyt testausta? Hyvähermoisimmat tietty odottaa siihen että menkat on myöhässä, mutta monet (mukaanlukien allekirjoittanut) ei usein malta.

Oon jo pari negaa testannut,vaikka liian varhaisessa vaiheessa vielä:D .. Pitäis vaan jaksaa oottaa tuonne torstaihin ainakin. Mitä mieltä muuten olette mammaksi.fin, davidin raskaustesteistä??:)

Tervetuloa emni93! :) pikaista plussaa! Hyvältä jo kuullostaa! :)

Jannahin huomista testiä jo jännään, vaikka aika selkeä haamuhan siinä jo oli! :)

Beisla hyvin kiteytti tämänkin hetkiset fiilikset! Päätin että tällä kertaa en testaa ennen kuin menkat kunnolla myöhässä, vaan kuinka ollakaan nyt jo malttamattomana odottaa että pääsee tikkua dippaamaan. :D oireitakaan ei pitänyt kehittää, vaan kyllähän noita taas on listaksi asti. Toiveikkaimpana pidän dpo 5 tullutta reilua rushtavaa valkkaria (kiinnittymistä? ) ja rinnat nyt toista päivää tosi arat!
Keskiviikko aamuna (dpo 11) varmaan nyt testaan, kun ois se laihdutus valmentajan palaveri keskiviikko iltana ja sen kyllä perun jos tulee plussa.

Sabetti kp 28/28-33 dpo 8 yk10

Beisla kyllä mä testaan huomenna vielä :happy: haluun nähä ne leffaviivat he he

Emni tervetuloa! Toivottavasti tärppäs jo heti ekalla kerralla :)

Sabetti huomenna testiä kehiin tosin ehkä vasta illalla koska tämä mun mies lääkepäissään luuli paketin olevan tyhjä ja heitti mun viimesen pc liuskan :banghead: mut ei sille vihanen voi olla ku on keuhkokuumeessa :(
Uuh sabetti hyvältä kuulostaa toi tuhru :) nyt sieltä se plussa tikkuun eikö ? :wink

Hei sellanen juttu viel ku olen kaupan alan koulutuksessa ja juuri nyt ole työharjoittelijana kaupassa. Joudun hyllyttää ja jotkut on todella painavia jne mitä mun pitäis tehä? Enhä sais nostella painavia juttua?

Mun tietääkseni alkuraskaudessa saa harrastaa samaa liikuntaa kuin mitä ennenkin, ja eiköhän painavien asioiden nostelun voi laskea liikunnaksi. Mutta jos oot epävarma, kannattaa varmasti soittaa neuvolaan. Siellä osaavat ainakin kertoa.

Pahoittelut kp1:stä tintti... :sad001 oon kyllä iloinen että ajattelet niin positiivisella asenteella tulevaa :happy:

Onnea jannah! jatkuispa nää plussatuulet täällä :)

masukk1 ja emni, tervetuloa!!

Bb, kerro sitten miten gynellä meni!

en oo koko viikkona tänne kerenny edes lukemaan, mut nyt sit kerkesin :) Mulla oli keskiviikkona ja torstaina ihan järkyttävät kivut alavatsassa oikealla, tuntui ihan menkkavihlonnalta, mutta kp oli vasta26 ja 27, eli ihan liian aikasta mun reilusti yli 30 päivän kierroille... Torstaina alko sitte kans flunssa ja armoton väsy, meinaan nukahtaa jo iltapäivästä kylässä istuvilleni :confused:
Ens lauantaina olis kp36, aattelin sillon testata, jos ei menkat ala ennen. en vaan jaksa uskoa että ekasta kierrosta tärppäis, vaikka ovis hyödynnettiin kyllä niin hyvin kun vain voi :grin muttamutta, oottelen nyt sinne viikonloppuun!

Ainiin, oikein ihanaa äitienpäivää kaikille! Toivottavasti ens äitienpäivänä jokaisella olis oma pieni nyytti sylissään:binkybaby

Takaisin