Esikoinen toiveissa

Janni, ikävä kyllä ei. Viime kierto oli taukokierto niin tätiä vaan odotan.

Nessu, oon pahoillani tädistä. :sad001 Ihan liian pitkä yritys teilläkin. Hyvä sentään että nyt alkaa kunnon tutkimukset. Toivottavasti selviää jotain!

Tintti i feel you, jos ei tuplaviivoja niin sais täti tulla eikä turhaan antaa odottaa.

Aneska, varmasti jotain harmitonta mutta hyvä että on kontrolli. Ja pääsette näkemään pienen uudestaan!

Höh minimenkoille, jemberry ja bb. Ei tosiaan kuulosta hyvältä limiksen kannalta.
Jospa ens kiertoon kroppa tajuais kasvattaa paremman. :)

On. Mielenrauhan vuoksi oli pakko tehdä r-testi. Oli niin nega kuin olla ja voi. Näillä viikoilla (noin 7 viime inssistä) ei kyllä tartte tihrustella. Jos plussa ois ollu ni leffaviivat olis tullu pikaseen. :p

Aneska, kiva kuulla että kaikki hyvin! Toivotaan ainakin että se oli joku varjokohta.

Mäkin toivon että olin vaan ajoissa testin kanssa. Tänään siis kp 32. Tähän asti kierrot ollu 27-30. Tämä on eka kierto kun oon käyttänyt vehnistä, en tiedä onko sillä vaikutusta tässä. Ovista en oo tikuttanu, oon olettanu että oon ovuloinu, jotain tuntemusta ollut. No, kärsivällisyyttä vaan! :) tosi helppoo kun mies pohtii koko ajan jotain vauvajuttuja.. Toivotaan niin kovasti, että saataisiin pieni edes alulle.. :)

Tintti mulla muuten piteni luteaalivaihe vehnis kierrossa. :) jospa sulla ovis ollut vaan myöhemmin ja vielä testi muuttuisi plussaksi.

Täällä kp 1, ei muuta :( seuraava kierto menee ohi joten yritetään sitte ens kuussa sitä maalisvauvaa..

Toivottavasti muilla alkaa aamu paremmin! :)

Tintti-8 luultavasti täällä jännäilen kans sitä maalisvauvaa siun kans sitten :) joten älä lannistu on meitä muitakin odottelijoita ! :) kaikki aikanaan!!! Meidän jokaisen vuoro tulee kyllä.

Tintti tsemppiä sinne :Heartred Toivottavasti pieni tauko tekee hyvää, kuten monet ovat sen avulla raskautuneetkin. Mullakin tärppäsi heti siinä kierrossa kun lakkasin yrittämästä, en murehtinut ovista sen enempää, harrastettiin seksiä silloin kun haluttiin ja sitten jäikin jo menkat pois. Paljon plussatuulia sinne *puuh* :Heartred

Moikka pitkästä pitkästä aikaa! Pahoittelut ensinnäkin niille kenen luokse se täti on kurvannut ja tsemppiä seuraavaan kiertoon. Toivon todella teille kaikille plussauutisia! ❤

No nyt tähän väliin mä omanapailen eli käytiin tänään nt-ultrassa ja myönnettäköön, että mua jännitti ja pelotti tosi paljon etukäteen. Mutta siis ultrassa näkyi pieni meneväinen asukki, joka jumppaili kovasti. Ja mikä parhainta pienellä oli kaikki hyvin. ❤ Nyt viikkoja on 12+4 ja tosiaan tää raskausaika mennyt tosi nopeasti.

Ja kun täällä oli puhe noista testeistä, niin kannattaahan niitä olla varuilta aina ja eihän noista testaamisista haittaakaan ole. ;)

Tintti, tsemppiä. Samoissa meiningeissä täällä. Piipahdin alkuviikosta labrassa, jossa seuraillaan nyt pitkin kiertoa hormonitasojen nousua/laskua. Ens viikolla sitten se aukiolotutkimus. Se vähän jännittää.

Onks kukaan täältä käynyt aukiolotutkimuksessa? Jos, millainen kokemus se oli?

Kiitos teille tsempeistä! :) leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Yritän miettiä muita juttuja seuraavan kuukauden ajan.. Haaveilen vaikka siitä lomamatkasta mistä oon haaveillu jo monta vuotta. :)

Sohwia, niin mukava saada hyviä uutisia että pienellä kaikki hyvin! :) toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin!

Mulla on oireina ollut pahoinvointia/ etovaa oloa, väsymystä, oksentelua ja mainittakoon myös, että rinnat on olleet arat. Pahimmat oireet oli viikoilla 6-9, mutta nyt en oo enään oksentanut. Eli kaikenkaikkiaan oon kai aika helpolla päässyt, kun oon oksentanut jonkun 10 kertaa vain, kun jotkut saattaa oksentaa useita viikkoja putkeen ja monta kertaa päivässä. Kovasti odotan, että milloin se hehkeä raskausaika alkaa ja näkyy, kun ei tää olo siltä oo vielä kertaakaan tuntunut ja sitäpaitsi väsymyksen vuoksi näytän aaveelta. ;)

sohwia nonii hyvä että ei ollu jokapäivästä tai tuntista oksentelua :)

masukk1 tervetuloa tänne toivottavasti plussat pian :)

omaa napaa onko ketää plussakierrossa poskia kuumottanu? tai oletteko koskaan kuulleet että olisi oire? ei oo itellä ennen koskaa ollut.. jotain vihlontaa nivusissa ja kohdussa tosi hentoa nippailua pari kertaa ainakin ja aivastelen silloin tällöin.. lämmöt 36.5 - 36.9.

Jannah mulla oli poskien kuumotusta päivä ennen ku menkkojen piti alkaa. Ja sit seuraavana päivänä plussasinki ;) lämpöjä en mittaillut mutta flunssa mua vaivasi myös. Muuten oli täysin oireetonta kunnes nyt maanantaina alko raskausoireet ja tänään siis 6+5 :)

Takaisin