Esikoinen toiveissa

Voi ihanaa, onnea plussanneille! :)

Tervetuloa uudet!

Mä käyn täällä joskus ja jouluna, luen kyllä lähes päivittäin mutten saa aikaseks kirjoitettua mitään..

On; jännät ajat menossa. Tänään kp 30/27-30, eikä tätiä näy. Alkaa lähes aina aamulla. Mä lupasin täällä joku aika sitten että testaan vasta kun menkat viikon myöhässä, katotaan vaan maltanko. Yks testi on kaapissa :)

Nessu ja Tintti, johan teillä on rautaiset hermot jos/kun jaksatte odottaa että menkat on myöhässä. Täällä odotetaan jo innolla! :smiley-bounce012
Ja Nessulle vielä, kiitos blogilinkistä. :)

Kirveli, tervetuloa! Kyllä mäkin suosittelen gynelle menoa jos kierrot noin heittelee, hyvinkin sieltä saa apua tuohon.

Sabetti, hienolta näyttää sun ovistesti. :)

jemberry, toivon kovasti että sun kierto nyt lyhenis, olis varmasti paremmat mahikset plussata. Hyvä kuitenkin että tunnistit oviksen!

Lauruskaah, paljon onnea! :grin

Zara, nyt vaan hyppäät mukaan plussa-aaltoon! :)

Janni, mahtavaa kun löytyi ovis noin selvästi! Tuosta on hyvä jatkaa piinailemaan.

On. Täällä alkoi tuhru, mutta tätiä ei vielä näy. Jospa nyt vaikka neljän päivän sisään, se on ollut mulle yleinen tuhruaika. Kp37 mennään.

Juu varailen gyneaikaa jahka tää yllätysvuoto tästä loppuu. Oma gyne on erikoistunut lapsettomuushoitoihin, joten uskon kanssa että apua häneltä löytyy.

Nessu mäkin otin blogin talteen, aika samanlaiselta vaikuttaa teidän elämäntilanne, joten mielenkiintoista seurata. :happy:

Jemberry, mä yritän vielä hillitä itseni. Kp 29/28 menossa, mut koitan malttaa testaamisen kanssa ehkä alkuviikkoon (jos hermot kestää) :D

Menkkamaisia mahakramppeja ja ällöttävää oloa on kyllä tässä ailahdellen pari päivää ollut, mikä sinänsä sopisi kuvaan myös sen kanssa, että menkat ois tuloillaan. Tai sit tarkoittaa jotain muuta. Yritän olla tulkitsematta suuntaan tai toiseen.

Sikäli voiton puolella vielä ollaan, että menkat ei kuitenkaan oo (ainakaan vielä) alkaneet. En haluais sitä negatestiäkään tehdä, jos täti punainen kuitenkin päättää kurvata visiitille.

Mullahan seilas menkat ennen Teroluteja 27:stä 55 päivään, ja nyt taas eka kierto ilman Teroja, joten en yhtään tiedä, miten kroppa reagoi.

Mites Tintti, joko testi on käytetty? :)

Vitsit, miten ihana ilma on muuten ollut tänään. Oon nauttinut melkein koko päivän auringosta ulkosalla. Ah, kevät <3

Aattelin kans Nessulta kysyä että vieläkö oot malttanu.. :)

Mä en vielä testannu, on apteekin testi niin odotan vielä. Aattelin huomenna hakee prismasta pari liuskatestiä, en muista oliko ne pc:n vai rfsu:n. Onko kokemusta, voiko niihin ees vähän luottaa? Niin testais sitte sillä apteekin omalla jos on tarve. Mä olisin testannu jo varmaan tänään mut mies hillitsee vaikka onkin kovin innoissaan jos jotain oliskin tärpännyt.

Alamaha on jännän tuntunen, muuta oiretta ei oikeen oo.

Tintti-8 molemmat on hyviä noista kaupan liuskoista. Kannattaa vaan varautua että pc:t taitaa antaa aika usein haamua tai ainakin viivanpaikkaa. Mut eikö sulla ollu jo hyvät dpot? :)

Joo, sitä en tarkkaan tiiä mikä dpo on. Laskurin mukaan vois olla 17 mutta tänään dpo 14 jos ne kivut sillon 2 vko sitten oli oviskipuja. En oo tikuttanu. Miks pitää piinailla itseään näin? :P

Meillä Alko yk2 :) Nyt kp 9 ja tosiaa itse en ole ovista testaillut, mutta mitä testejä suosittelisitte sillä ajattelin että ensi kierrosta voisi kokeilla testailla :)

Hirmuisesti onnea plussanneille <3

Marttaa mun mielestä ihan kaupasta ne pc:n ovis liuskat on ihan kelpoja. Nettikaupoista sitten saa niitä erilaisia halpisliuskoja joista itsellä kokemusta sofin testeistä. Noissa liuskatesteissä on aina se tuloksen lukeminen haastavampaa. Että digitaalisilla testeillä saa joko tai tuloksen ja ei tarvi hiuksia repiä päästään. :) ne vaan on kalliita, varsinkin jos yritys venyy.

Takaisin