Esikoinen toiveissa

Moikka Kirveli! Tsemppiä yritykseen :)

Suosittelen ehottomasti gyneä ja kierron tasaamista lääkkein, jos vaihtelua on kovasti. Mulla poukkoili aiemmin kierrot yhtä paljon, sain Terolutit, jotka teki menkoista kellontarkat. Jospa kroppa ois nyt sitten ottanut opikseen (eka kierto 3 kuukauden terokuurin jälkeen) ja alkais toimia itsestään!

Jos kierrot on kovin pitkiä, on mahollista, ettei ovulaatiota tapahdu ollenkaan. Että siinä mielessäkin lekurikäynti voi olla paikallaan, jos mitään ei ala tapahtua :)

Kirveli tervetuloa mukaan! :)

Sabetti tänään peittojen heiluttelua? ;)

Plussatuulia kaikille ihanille <3

Voi mahtavaa mikä plussa-aalto täällä menossa!
Suuret onnittelut Terkku, Nannu ja ss- :Heartbigred

Ja Lauruskaahilla myös selvä punertava haamu, varovaiset onnittelut ja toivotaan viivalle vahvistumista! :Heartred

Beisla ihanaa kun tulit takaisin :) Toivottavasti se tätikin nyt lopettaisi lomailun niin pääsette taas yrittämään! Ja mahtavan kuuloinen reissu teillä ollut!

Tervetuloa Kirveli :) Kiertosi kuulostavat vähän samalta kuin minullakin, toivottavasti tasoittuu pian. Onko siitä kauan kun lopetit Nuvaringin?

Muokattu viimeksi:
Moikkelis taas!

Täällä nyt maaginen kp 28/28 ja dpo 14. En aio testata ennen kuin aikaisintaan huomenna. Monet kerrat olen hätäillyt ja sitten pettynyt siihen yhteen typerään viivaan. Siispä nyt aion ottaa kaksi kaunista viivaa hötkyilemättä ;)

Tuli muutes mieleen, että jos tykkäätte lukea aihepiirin blogeja, oon kirjoitellut omaani nyt kuukauden ajan Lilyyn. Jos joku tahtoo hakea vertailukohdetta omille fiiliksilleen, käykäähän kurkkaamassa: www.lily.fi/blogit/pienet-villasukat

Ja jos teillä muillakin on blogeja, olis kiva käydä lueskelemassa! :)

Kp28/28 päätti digikin muuttaa mielensä! Hehee..

Liitteet

• 1430553013506.jpg
    1430553013506.jpg
    38.6 KB · Katsottu: 132
Wooow ! Onnittelut kaikille plussista ja peukut muille piinapäiviin :wink

Täällä päin ei mitää erikoista... Nyt huomaa miten ärsyttävä tää 35 päivän kierto on tässä tapauksessa :sour:
Turvoksissa toi mun alavatsa on ollu ja pahimmillaa just päivän/illan aikana... Jotaa pientä vihlontaa oon havainnu ja eilen illalla vähä närästeli. Nälkäki on alkanu yllättää, mutta en herättele suurempia toiveita. Toivon vaa, että aika menee nopiaa eteenpäin, että saa sit uuden kierron alotettua :cool:

Mutta eipähän tuosta oviksestakaan oo vielä edes viikkoa kulunu... Olishan se mukavaa, jos pääsis ittekki osallistumaa teijän plussa-porukkaa :p No mutta kaikki aikanaa :wink Iloitsen teijän plussista täällä ! :grin

Takaisin