Esikoinen toiveissa

Elyssei itte tilasin mammaksi sivustolta noita jotain herkkiä r-testejä, mutta paremmat viivat sain ihan lähikaupan halppistesteihin :) eli ittellä menny luotto noihin netistä tilattaviin halpoihin raskaustesteihin..

Täällä kirjoittelee 20 vuotias nuori nainen. Meille iski vauvakuume hiipii jopa miehellekin :D mies ei ollu uskaltanut mulle kertoa, etten pitäisi ihan hulluna :) yritys aloitettiin huhtikuun alussa tänä vuonna, mutta saas nähdä koska meitä onnistua. Ovista en oo seuraillut ja pillerit jätin maaliskuun alussa. Kierrostani en ole varma mutta nyt menossa kpl 28/?

Mä oon itte tilannu Sofin testejä tuolt Kotitesti.fi Ja noi mitkä kuvatki tikuista laitoin, on sofin o-tikkuja.

Tervetuloa munki puolesta :) Vaikka en itekkää hirveen kauaa oo kerenny pyörimää täl foorumil :happy:

Tervetuloa uusille! Teitä olikin monta! :)

Oon hiljais elellyt täällä, kun vitutti suoraan sanottuna ne menkat taas ihan huolella! Sit vielä karmee flunssa päälle, niin eipä jaksanu enää foorumilla kirjoitella tai ajatella koko yrittämistä...

Mä oon käyttäny sofin ovisliuskoja, ihan ok. Eniten oon tykänny marketin pc ovis liuskoista. :)

Raskustesteihin oon nyt niin kyllästynyt, että testaan vasta jos menkat myöhässä, en halua enää saada turhia toiveita. Sofit eikä pc:t ei kyllä aiemmin antanut ikinä turhia plussia, mutta pc anto viimekierrossa kolme haamua. :(

Ovista pitäis alkaa tikuttamaan. Kipeenä ollaan molemmat, joten toivottavasti ovis olis vasta ens viikolla.

Sabetti kp 10/28-33 yk 9

Tsemppiä Sabetti, toivottavasti tuutte pian kuntoon ja ovista pukkais vasta sitten :)

Keskustelusta intoutuneena tilasin pitkästä aikaa sofin o-liuskoja. Kotitestillä olisi ollut sellainen sofin digi laite johon vaihdettavat liuskat. Onko kellään kokemuksia? Ne lisä liuskat ois tosi edullisia digi tekstiksi sitten jatkossa... en tohtinut tilata vielä vaikka vähän himotti. :)

Sabetti. Aattelin tilata kans nuita sofin testejä kun ei ainakaan hirveesti oo vielä tullu siitä negatiivista palautetta täältä.. mutta itse pohdin kans samaa juttua tuosta digi jutusta että oon kans mielenkiintoinen kuulemaan kyllä kokemuksia jos sellasia jollaki on :D

On.

Eilen illalla kp18/28 tuli rusehtavaa valkovuotoa ja siitä asti ressannut että tuleeko menkat jo nyt..

Nyt kp19/28 aamulla ei tullut enää rusehtavaa valkovuotoa, nyt en oo varmistanut. Alamahassa outo tunne. Mietin et voisko olla kiinnittymistä, mutta netistä lueskelin niin ihmisillä tullut vaaleanpunaista ja verta tai rusehtavaa verta. Mulla taas valkkari rusehtavaa ennen menkkojen alkua niin siitä osasin kuvailla parhaiten ja nyt vaan mietin et alkaako mulla menkat vai mitä oikeen tapahtuu... jäis kierto vähän liian lyhkäseksi..

Mua jännittää hirveesti, että alkaako menkat vai ei. Toki menossa vasta yk1 ja tiedän, että se olisi erittäin harvinaista että onnistuu, mutta sydän toivoo silti. :)

Marttaa eihän sitä koskaan tiedä vaikka tärppäisikin heti :) niitäkin on tullut nähtyä :)

On. Mun rusehtava vuoto jäi eiliseen. Hassua..

Marttaa, meillä tärppäs heti ja esikoinen tulossa. Vaikka itekki aattelin ettei oo mahollista ku itellä kuitenki ylipainooki useempi kilo. Vielä ainaki porskutetaan eteenpäin :) Joten on se näköjää mahollista. :)

Meillä miehen armeijan käynti rajoittaa yhdessä olo öitä, vaikka niissä kaikki ilo otetaankin sitten viikonloppuisin; ) hihi. Tänään oli jo sellainen olo, että nyt ne menkat alkaa, mutta ei alkanu ei. :) huomenna kp 30 ja ajattelin jossei yöllä oo alkanu niin teen testin :))

Heips kaikki :) mä tuun taas kertoilemaan kuulumisia tänne alottamaani ketjuun jossei teitä haittaa!?

Mä kävin tänään tosiaan uusintaultrassa kun viimekäynnillä siellä ei näkyny oikeastaan vielä mitään muutakun se alkava hyvin varhaisessa vaiheessa oleva raskaus. Tuo musta alue oli silloin sellanen pitkulaisen mallinen. Nyt sit pieni oli ottanu kunnon kasvupyrähdyksen ja sielt löytykin reilu sentin mittanen vauvan alku jolla sydän sykki vimmatusti <3 itkuhan siinä pääsi jo siellä neuvolassa ja olin yhtä hymyä kotiin polkiessa, onneks asun 2min päässä neuvolasta :D pakko laittaa kuva vielä.. ihan hassua.

Pahoittelut negaata marttaa ja muutkin negan tai tädin kohdanneet! Kyllä se sieltä vielä tärppää ja uuteen yritykseen vaan :)

Liitteet

• 1429868904599.jpg
    1429868904599.jpg
    260.4 KB · Katsottu: 147
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Sarina :Heartpink Varmasti aivan uskomaton tunne nähdä pikkuinen siinä ruudussa! Ja tulehan jatkossakin kertomaan kuulumisia. On vain mukava kuulla miten se odotusaika etenee, varsinkin kun on uutta meille kaikille :)

Lauruskaah toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa, varsinkin jos jäi vaan yhteen päivään. :) Mikä dpo sulla nyt?

Pahoittelut negasta Marttaa. Toivottavasti ei kierto kovasti veny, mutta jos vasta lopetit pillerit kierto voi hyvinkin vielä hakea paikkaansa.

Sabetti mä tilasin sellanen clearbluen digilaitteen +liuskoja oviksen testailuun. Toivottavasti siihenkin saa ostettua erikseen irtoliuskoja, en tajunnut tarkastaa o_O

Mitäs Aneskalle kuuluu? Entä muille plussanneille? :)

Muokattu viimeksi:
Jemberry en tikuttele ovista. Mutta mahdollisten tärppipäivien mukaan pystyin laskeskelemaan että vuotopäivänä olisi ollut dpo 9, dpo 5 tai dpo 3. Uskon enemmän tohon dpo 9. Ja nyt siis olisi dpo 11. Nyt on kp20/28

Marttaa, Toivottavast ne menkat sit kohta alkaa, ellei olis sit jotaa positiivista tapahtunu :)

Ite lopetin pillereitten syömisen armeijassa, ku alko kierto mennä ihan sekasin... Söin Cerazette-pillereitä, joista menkat jäi kokonaa pois, kunnes 6kk myöhemmin alko mettäharjotuksessa naisten vaivat :hungover: Sit se kierto alko mennäkki sekasin ja päätin, että pillerit jää... Mut mulla aika hyvin muuttu kierto säännölliseks niitten jälkee. Ihan tarkallee en muista, ku aikaa siitä 2/14, ku lopetin... Eikä nekää mulle hyvät ollu, ku aknee pukkas...

Vaikka ilman ehkäsyy satunnaisest isännän kans käytettii, nii olihan se joulukuun plussa pien yllätys, koska aikaa meni kumminki, vaikka pillerit oli helmikuussa jäänny :wacky: Eikä sitä nyt jotenkaa osannu odottaa :happy:

Sarina, Ihanaa kuulla :) Meinasin ihan herkistyy äsken, kun luin sun tekstin ja kuvan katoin :) Toivotaa, et kaikki menee loppuu asti hyvin ja tuu ihmeessä kertomaa miten kaikki etenee. On se kiva kumminki kuulla, kun tosiaa ihmeellistä ja uutta meille kaikille :)

Lauruskaaah, Pitelen täällä peukkuja, jos vaikka pikkunen olis matkaa tarttunu ! :)

Oi, olipa hauska nähdä tuo ultrakuva. On se vaan ihmeellistä! Voi että :)

Vitsit, miten aika menee hitaasti. Mulla kp 20/28 ja dpo 6. Edelleen se kierto, jossa oon päättänyt raskautua ;)

En tiedä, jyllääkö mulla hormonit jotenkin tapissa, mutta koko viikko ollut käsittämättömiä mielialan muutoksia, oon ollu pirun räjähdysherkkä koko ajan. On siinä ollu ihmisillä ympärillä taas ihmettelemistä :D

Hei mitä te tuumaatte, mulla on huomenna ystävän isot juhlat, joissa paljon kavereita yms., ja myös juhlajuomat jossain määrin aina kuuluneet tuon porukan kekkereihin.

Jos olen varmuuden vuoksi juomatta, se herättää kysymyksiä. Mietin, että jos olisin nyt ihan alkuvaiheessa raskaana, onko siitä haittaa, jos illan aikana pari sidukkaa juon? Toki nollatoleranssi sit, kun tiedän absoluuttisesti olevani raskaana. Kyse myös siitä, etten halua kertoa tästä meidän yrityksestä ennen kuin on jotain varmuutta asioista :)

Mitä te tekisitte?

Takaisin