On taas vierähtänyt aikaa joten kirjoittelen taas muutaman rivin :)
Typy tuossa täytti juuri kaksi. On alkanut pahin vierastus menemään ohi, menee jopa tuttujen miesten syliin. Pitkäänhän vierasti, välillä jopa mua, mikä vaivas aika lailla. Mutta se on selkeesti nyt ohi. Innnoissaan aina kun mut näkee. Jopa toinen mun kissoista on tottunut siinä määrin että tulee paijattavaksi. Ja tuosta ollaan innoissaan, eläinrakas kun on. Kerran koitti silittää mehiläistä...Toinen kissa on yhä epäluuloinen. Mutta, pimu on alkanut kesyttää sitä. Kun siis kyseinen kissa jurottaa kiipeilytelineellä katon rajassa. Me tehdään niin että muksu on mun harteilla istumassa ja yksi kerrallaan ojentelee kissankarkkeja. Jotka epäluuloinen kyllä syö hyvällä halulla. Uskoisin että puolessa vuodessa kissa on sylivalmis :D Toinen kissahan tulee jo paijattavaksi kun likka oppis ettei saa taputtaa naamaan. Olen hirmu iloinen että tyttö osaa jo arvostaa eläimiä. Luo hiukan uskoa ihmiskunnan tulevaisuuteen. Rasismistakaan en ole huolissani koska typy hyväksyy kaikenväriset. Saattaa kyllä osoittaa ja kysyä et "tää?" ja vastaan että aasialainen. Kysyy uusiksi toisesta, ja kerron et afrikkalainen. Kysyy kahdesta muusta ja kerron että toi on tuoli ja toi on polkupyörä. Eli haluaa van tietää että mikä tuo tuossa on. Paitsi eräs naapurin tumma tyttö jonka nähdessään haluaa keinuun. Kyseinen tyttö kun opetti muksua keinumaan itse.
Eilen oltiin touhuamassa Hoplopissa. Rasittunein siitä reissusta olin minä, likka olis jaksanut vaikka kuinka kauan. Onneksi on hyvä tuoli, sillä mun selkä tekee tenää pahasti. Joku kääpiö oli kai suunnitellut sen paikan, esim labyrintissä en mahtunut missään kohtaa seisomaan suorassa. Tai sit se oli mitoitettu lapsille :P Sinkkumiehille tiedoksi että jos ootte seuraa vailla niin lainatkaa vaikka naapurin muksu jos omaa ei ole ja menkää Hoploppiin tms lastenpaikkaan. Ymmärrätte kyl sit
Tässä muksun myötä on ollut aihetta sivuten juttua tulevaisuudesta. Mun rasistiset ja muuten pösilöt tutut öyhöttää omiaan jne. Mutta, mä en ole kasvattamassa uhria. Kunhan aikaa kuluu sen verran että turvallisuus tulee huoleksi, mä annan pimulle luvan toimia. Luvan puolustaa itseään. Mun ikäpolven ongelma on se että jopa kakaroitten keskinäisestä nahistelusta tulee satikutia. Enhän mä nyt 2v muksua opeta tappelemaan, ja tuskin myöhemminkään, mutta itsepuolustuksen tulen aina hyväksymään. Ja hiukan asiaa osaavana opetan kyllä perusteet. Mutta, tää koskee vain puolustautumista. Jos kukaan ei ole uhka, silloin ei kans tehdä mitään. Ja vaikka joku huutelis jotain, ni näyttäkööt keskisormea. Mutta jos joku käy käsiksi, sit saa toimia.
Tässä välissä joku saattaa ihmetellä et miksi mulla on tuttuina rasisteja jne. Miksei olis? Ei se tee niistä pahoja ihmisiä vaikka ne onkin idiootteja. Tunnen myös tyhmiä ihmisia, ja jopa ihan oikeasti mielenvikaisia. Esim muksun kummasetä on MT-kuntoutuja, kahdesti ollaan se hoidettu suljetulle ku eka oli Jeesus ja sit John Lennon JA Jeesus. Ja kyseessä oli huumeiden laukaisema psykoosi kummallakin kerralla, mutta silti kyseessä on hyvä tyyppi jonka huomaan uskon lapsen jos tarvii.
Nyt alkaa rönsyilmeään juttu siihen malliin että menen lepuuttamaan telkkarin ääreen mutta kysykää jos jotain tulee mieleen :)